4 Langkah Mudah dengan Cosmoderm Skin Lab Perfect Balanced untuk keseimbangan dan mendapatkan kulit wajah berseri dan menawan - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 27 Januari 2021

4 Langkah Mudah dengan Cosmoderm Skin Lab Perfect Balanced untuk keseimbangan dan mendapatkan kulit wajah berseri dan menawan

 

Wajib melakukan routine harian untuk menjaga wajahjika ingin kulit wajah sentiasa nampak segar dan bersih walaupun duduk di rumah. Seri Wangi sememangnya amalkan setiap membersih walaupun usia semakin meningkat, bukan jadi penghalang untuk menjaga kulit wajah agar sentiasa nampak bersih dan segar. Almaklumlah kalau nak tau seharian duduk di rumah melakukan kerja-kerja rumah seharian membuatkan wajah kita berpeluh dan berminyak walaupun jarang keluar rumah sejak PKP 2.0 ni! Hmmmm...duk rumah lagi banyak kerja dari orang yang bekerja kan...?

Kulit wajah tetap perlu dititiberatkan walaupun duduk di rumah. Almaklumlah bila PKP 2.0 bermula memang langsung tak keluar rumah. Kalau keluarpun bila perlu saja. Lagi pun bukan susah sangatkan? Cuma 4 langkah mudah yang perlu uoll praktikkan setiap hari agar kulit wajah terus nampak segar, biasalah walaupun duduk di rumah dengan membyat kerja-kerja rumah tentu wajah kita akan berpeluh, berminyak ataupun kotoran melekat betul tak?

Seri Wangi kini mulakan routine harian membersih wajah dengan produk terbaru Cosmodern Skin Lab iaitu  Cosmoderm Perfect Balanced Range Skincare  yang sesuai untuk semua jenis kulit termasuklah yang kulit sensitive.. baguskan! Dan ianya juga bebas dari paraben, fregrance, bebas daripewarna tiruan dan SLS/SLES




Cosmoderm Perfect Balanced dapat membantu keseimbangan kulit wajah kita agar kulit wajah kekal sihat yang mengandungi Prebiotik dan Calamine.

4 Langkah Penjagaan Wajah


1.  Perfect Balanced Forming Cleancer


Perfect Balanced Forming Cleancer - Pembersih wajah yang membersih wajah hingga ke dalam liang roma untuk membersih segala kotoran yang berminyak dan berjerawat serta kulit sensitif.  



2.  Perfect lanced Toning Lotion



Perfect lanced Toning Lotion dapat menyimbangakan kulit kelembapan kulit, membuang sel-sel kulit mati dan menghidrat dan soothing kulit wajah agar segar dan bersih.


3. Soothing WOW Cream


Soothing WOW Cream dapat membantu merawat kulit kering dan keradangan kulit yang bermasalah. Dapat melegakan dan melembabkan kulit yang kering serta mengurangkan keradangan kulit wajah. WOW (Water-in Oil-in Water).



4. Sun Milk SPF25PA++




Sun Milk SPF25PA++ paling utama menjaga wajah untuk kurangkan kulit berjerawat, jeragat dan caser kulit serta melindungi kulit dari sinaran UVA/UVB dan sunburn serta kulit kering.



Okay mudahkan 4 langkah routine kebersihan wajah kalau nak dapatkan wajah sentiasa sihat, segar dan glowing. Dengan Cosmoderm Skib Lab Perfect Balanced dapat membantu korang untuk dapatkan kulit wajah yang cantik. Dapatkan produk tersebut di @watsonsmy dan shopee.

Untuk maklumat lanjut:

WEBSITE

FACEBOOK

INTAGRAM

13 ulasan:

  1. The packaging is so sweet and beautiful, can't wait to try this range.

    BalasPadam
  2. comel sangat packaging cosmoderm perfect balanced ni. and mudah nak apply cuma 4 step je

    BalasPadam
  3. Cantiknya packaging dia, warna pink..gegurl sangat hehe..btw produk cosmoderm memang ok..iena pernah pakai sebelum ni

    BalasPadam
  4. Alololo comel laaa kAkak..suka tengok pakaging baru dia pinky gitu.. Saya pun guna produk cosmoderm tapi jenis tea tree aje.. nanti nak try yang baru ni pulak..

    BalasPadam
  5. ramai yang menyukai produk rangkaian cosmoderm nie. cantik pulak bila packaging dia warna pink. girly2 gituhh

    BalasPadam
  6. Dah lama baca review produk Cosmoderm ni. Banyak gak kelebihan dia. Penambahbaikan pon boleh dilakukan oleh pihak Cosmoderm. Makin menariklah

    BalasPadam
  7. Makin banyak skincare products yang sesuai for our skin kan... Only few steps untuk kekal cantik, berseri2 kan...

    BalasPadam
  8. ur skin look glowing..this range looks very promising

    BalasPadam
  9. Dah cuba produk ni dan mmg puas hati. Lps pakai rs bersih dan lembut jer kulit wajah

    BalasPadam
  10. Kena je tudung akak dengan packaging produk ni hehe. Sy memang percaya dgn produk Cosmoderm. Skrg tgh pakai set warna kuning.

    BalasPadam
  11. what i love the most about the range is how beautiful and pink the packaging is. suitable for everyone too!

    BalasPadam
  12. yeah!! akak also using this range, sienny just started for 2 weeks & really loving it. cheers, siennylovesdrawing

    BalasPadam

Thak You For Your Comment