1 MONT KIARA Memperkenalkan Platform Digital myIMK Membeli-belah Secara Online - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 23 Disember 2020

1 MONT KIARA Memperkenalkan Platform Digital myIMK Membeli-belah Secara Online


 
Bila time Convid ni, mulah teringin nak jalan2 shopping and makan yang sedap-sedap macam biasa dengan family dan kawan-kawan. Dah terbayang-bayang nak  makan kat luar and shopping cuci mata sikit walaupun sekarang ni kita dah boleh keluar tapi tetap kita kena ingat yang SOP tetap kena jaga untuk keselamatan diri jadi Seri Wangi jarang-jarang kuar kalau tak penting. 



Tapi sekarang no problem apa-apa pun kalau teringin nak makan yang berkenan di hati atau nak shopping barang-barang keperluan tanpa perlu keluar rumah, apatah lagi sekarang ni kita dah ada service penghantaran ke rumah dan order apa saja secara online. Senangkan?  

Begitu juga dengan 1 Mont Kiara kini memperkenalkan satu  digital platform iaitu my1MK untuk memudahkan para pembeli membeli pelbagai barangan secara online dan perkhidmatan penghantaran ke rumah yang melibatkan 30 outlet yang mengambil bahagian. 



Dengan adanya kemudahan platform tersebut sudah tentu ianya satu rahmat bagi mereka yang tinggal di sekitar pusat membeli-belah1 Mont Kiara untuk mendapatkan perkhidmatan penghantaran yang berkualiti dan terbaik dengan platform my1MK melalui melayari laman web: www.1mk.com.my 

Menurut kenyataan Nor Amirah Firdaus, Eksekutif Pengiklanan  dan Promosi di 1 Mont Kiara, wabak-19 menyebabkan peruncit perlu memenuhi permintaan pengguna.
"Hence, we are capturing the opportunity to help tenants boost sales while  making shopping safe convenient and pleasurable. Unlike other service, my1MK offers local deliveries beyond food, so shoppers can still purchase their favourite goods from the mall from the comfort of their home," said Amirah.

myIMK

 

Berita baik utk semua dgn sempena pelancaran platform digital myIMK, dgn setiap pesanan di my1MK akan mendapat  potongan sebanyak RM5 dgn menggunakan kod my1MK5off (Sah untuk 50 pelanggan pertama dengan pembelian melebihi RM25 sahaja) derta tetdapat juga promosi hingga 31 Disember 2020 daripada outlet tertentu. Antara 30 Outlet yang turut serta dalam platform digital myIMK yang menawarkan pelbagai keperluan dan promosi:

A&W
DJ Kitchen
Buldojang
Kodawari Menya
NY Burger Co
Apros Eyecare
Chon Dak
Kind Kones
Mercat
Barcelona Gastrobar
Salad Atelier
O' Coffee Club
Setagaya Ramen
 ProEyes Studio
 Ying Ker Lou
 The Barn
Sukiya
Urban Retreat Spa
 Union Artisan Coffee
 Bom Bom Print and
Party Shop
 Chubit’s Village Cafe
 PastryVille
 Village Grocer
 Daruma Syokudo
AM Skin Factories
 Reviderm Skinmedics
 Fly Flot
 D’ Natural Hair and Beauty House
 Golden File Nail Salon & Spa
 Young Explorer
 Woman Z World
 
Nak tau cara pembelian melalui my1MK? Mudah jer:

1.  Layari laman web: www.1mk.com.my
2. Klik di Order Now di bahagian Bestsellers atau klik pada logo outlet kemudian 
3.  Kemudian pilih item dan kuantiti yang dikehendaki (pilih add-ons jika perlu) kemudian klik Add to Order)
4. Review barangan yang hendak dibeli dengan klik di shopping cart ikon kemudian pilih tarikh dan waktu penghantaran dan isi maklumat diri yang diminta.
5. Klik pada kotak 'I understand and I'm ready to submit my order' dan klik 'Submit Order'
6. Kemudian buat bayaran Pembeli akan menerima pengesahan pembelian melalui Whatsapp dan menunggu penghanataran.

 
Outlet di 1 MK Mont Kiara

Seri Wangi sempat singgah untuk makan and jalan-jalan di 1MK Mont Kiara dan melihat pelbagai pilihan tawaran dan perkhidmatan yang disediakan. Untuk makluman uoll boleh ke sini dengan menaiki MRT, turun di stesen Pusat Bandar Damansara dan naiki bus MRT No. T852 terus ke 1 Mont Kiara Mall:

Kind Kones


Kind Kones - Seri Wangi sangat sukakan rasa ais  krimnya yang sedap dan pelbagai perisa yang boleh dipilih. Selain itu Kind Kones mengandungi 100% ramuan segar dan tanpa pewarna tiruan.







Tempatnya sangat selesa dan santai, paling best bagi yang ulat buku, sambil korang menikmati ais krim, bolehlah korang baca buku yang tersusun di atas meja.

Lokasi: LG-07 (Level LG)
Phone No: 03-62115011
Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) 


  s
Salad Atelier



Salad Atelier yang mula beroperasi sejak tahun 2014 dan mula berkembang pesat sebagai rantaian salad bar di Malaysia. Salad dan sandwichnya adalah 100 topping and homemade dressings. Menu-menu hidangan yang menyihatkan.









Seri Wangi dihidangkan dengan menu 'Power Salad' yang terdiri dari Smoke Dark & Cheese Wrap, Green Curry Chicken Poke, Ice Plant Mango Salad and Avocado Egg Paradise. Dan jangan risau makanan di Salad Atelier adalah Halal.


Lokasi: LG-19 & LG-20 (Level LG)
Phone No: 011-12588992
Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) 

 
Chon Dak


Chon Dak ialah Restoren Korea yang diperkenalkan pada tahun 2019. Istimewanya di Chon Dak ialah authentic Korean Chicken dengan Traditional Ayam Kampung/Biasa, memang menepati citarasa Seri Wangi, sedaplah hingga menjilat jari.









Hidangan menu pilihan Seri Wangi ialah Kimchi Fried Rice yang lazat dan menyelerakan, dihidangkan dengan Dak Kangjeong Boneless Chicken in Original, spicy and honey flavoours. Juga boleh cuba ramen, kimbab dan soy garlic serta honey combo. Huhh...memang menyelerakan, lagi pun Seri Wangi memang sukakan korean food.

Lokasi: LG-08 (Level LG)
Phone No: 0362063623
Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) 


Urban Retret Spa



 Urban Retret Spa -  Kalau rasa nak manja manjakan diri and relex singgahlah di Urban Retret Spa yang menyediakan perkhidmatan urutan badan dan juga urutan untuk ibu mengandung yang tidak ada di tempat lain. Urban Retret Spa adalah pemenang Anugerah dan lokasinya di Kuala Lumpur dan juga di Petaling Jaya. 








Lokasi: L2-15 (Level 2)
Phone No: 017-8813299
Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) 


Golden File Nail Salon & Spa



Golden File Nail Salon & Spa - Kalau nak merasai pengalaman jari jemari (manicure or pedicure) tu dibelai untuk cantikkan kuku, nak warnakan kuku dan merapikan kuku-kuku agar nampak kemas dan cantik bolehlah datang ke Golden File ni. Di sini juga korang boleh dapatkan pengilat kuku halal jadi jangan risau untuk yang muslimah nak cantikkan kuku di sini.


Pewarna Kuku Halal

Pewarna kuku halal

Lokasi: L2-23A (Level 2)
Phone No: 03-62065573
Opening hours: 10.00am - 10.00pm (daily) 


Women Z World


Pusat Kecantikan Women Z World menyediakan menawarkan perkhidmatan  pemulihan rambut, henna dan facial. Bolehlah ke sini jika mempunyai masalah rambut dan memanjakan wajah.


Lokasi: L2-02 (Level 2)
Phone No: 03-62010566
Opening hours: 10.00am - 10.00pm




Untuk maklumat lanjut layari:

WEBSITE
https://www.1mk.com.my/

FACEBOOK



15 ulasan:

  1. Wow memang banyak kedai kedai kat shopping mall yang boleh terus connect kat applikasi kan? Senang lar untuk mereka yang ingin shop terus dari rumah untuk pakai applikasi yang hebat ini. :)

    Mereka yang tinggal dekat-dekat mesti happy boleh guna app ini untuk delivery kan.

    BalasPadam
  2. Makin senanglah Mont Kiara lepas ni. Online saje ☺️

    BalasPadam
  3. Wow......good apps from Mont Kiara. Senang lay nak shopping now. Yummy......that kimbab look so delicious.

    BalasPadam
  4. Ok juga bila mall buat aplikasi sendiri untuk kita order selain pakai online app sedia ada.btw ada syarat utk lokasi berhampiran aje ke utk delivery?

    BalasPadam
  5. I frequently visit 1 Mont Kiara. Must download and use this app next time then

    BalasPadam
  6. Macam3 kedai ada kat simi kan.. menarik. Sekarang boleh order tru website jer.. mmg mudah

    BalasPadam
  7. Ada hikmahnya juga zaman pandemik ni. Sekarang semuanya memudahkan pengguna. Tak payah keluar rumah untuk dapatkan semua produk ni.

    BalasPadam
  8. Sedapnya menu korean kat chondak tu kak! Teringinnya! Nanti nak cubalah kat sini

    BalasPadam
  9. Tak visit maka tak tahu, rupanya best juga 1 Mont Kiara ni... Mcm2 kedai ada... Lagi best skrg sebab boleh order guna digital platform mereka kan...

    BalasPadam
  10. lebih mudahla lepas ni. teknologi di inovasikan untuk memberikan kemudahan kepada pengguna semua. :)

    BalasPadam
  11. Banyak betul kedai yang dia cover, mudah dan senang sekarang kann, klik tekan dan order.. kat Johor ni takde lagi macam ni, masih guna Foodpanda dan Grabfood aje.

    BalasPadam
  12. WAhhh kak limah gi makan-makan lagi la. Best kan kak..lg best bila ada apps camni yg leh hantar je ke depan rumah

    BalasPadam
  13. what a great and convenient app that makes shopping so much safer today. loving the innovation!

    BalasPadam
  14. Best kan! now with this platform lagi mudah tak payah keluar rumah boleh order online jer.

    BalasPadam
  15. wahhh semakin canggih lah gaya kehidupan sekarang. pakai apps je sekarang nie untuk semua benda. lebih mudah dan efisien

    BalasPadam

Thak You For Your Comment