Gamaro Chicken & Burger Korea's No.1 Boneless chicken (Halal) - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Selasa, 12 Mac 2024

Gamaro Chicken & Burger Korea's No.1 Boneless chicken (Halal)



First time Seri Wangi mencuba menu ayam tanpa tulang, sangat sedap lembut dan berperisa yang pastinya buat anda akan datang lagi untuk makan dan begitu juga dengan burgernya enak serta menu-menu hidangan masakan Korea yang lain.


Kalau anda nak tau ayam tanpa tulang yang Seri Wangi makan ni adalah Gamaro Korean Boneless Friend Chicken No 1 Korea yang kini berada di Malaysia iaitu di Gamaro Chicken & Burger di The Curve, Damansara. Restorennya sangat cantik, simple, bersih dan menarik.






Anda jangan risau untuk menjamu selera di restoren ini sebab ianya telah mendapat Sijil Halal dan Muslim Friendly. Seri Wangi Dan kawan-kawan pun tidak rasa was-was untuk makan di restoren ini.

Menu-menu yang Seri Wangi order ialah:

- Dakgangjung soy garlic 

- Dakgangjung monster 

- Dakgangjung chili mayo 

- Whole chicken 

- Cheese Tteokpokki 

- Rapokki 

- Cheese fries 




Seri Wangi suka makan ayam dia yang memang sedap, lembut dan juice, Cheese fries dia paling Seri Wangi suka sebab rasa kejunya sangat sedap bila kita makan panas-panas, siap order bawak balik untuk anak-anak di rumah.



Gamaro Burger


Gamaro Burger sangat enak, Seri Wangi suka makan burger Double cheese (ala carte) dan Sweet chili ( ala carte ) pun sedap dan pedas memang puas hati makan.



Sparkling Ad


Minuman Sparkling Ade memang sedap, ada empat flavour yang kami order iaitu Aloe Vera, Hawaiian Blue, Yuja and Lemon. Sekali minum nak tambah lagi.




Menu-menu lain pun sedap jugak memang menyelerakan, semua Seri Wangi makan, puas hati nanti boleh datang lagi dengan anak-anak. Antara menu-menu lain yang kami adalah Dakgangjung soy garlic, Dakgangjung monster, Dakgangjung chili mayo, Whole chicken, Cheese Tteokpokki dan Rapokki 









Sempena bulan Ramadhan restoran Gamaro jugak mengadakan promasi untuk anda menikmati hidangan berbuka puasa yang istimewa.



YOUTUBE BTS


Untuk keterangan lanjut layari

INSTAGRAM

gamaro_chickennburger

FACEBOOK

gamarochickennburger



#GamaroChicken #kfood #gamaro #koreanchicken #halalfood #friedchicken #muslimfriendly  #malaysianfood #IKEAMalaysia #KLFoodie #santaifoodie #petalingjaya #mutiaradamansara #thecurve #BTS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment