Malaysia's Strongest Man & Women 2023 - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 29 November 2023

Malaysia's Strongest Man & Women 2023



First time Seri Wangi berpeluang menyaksikan acara sukan berprestig yang julung kalinya diadakan di Malaysia. Pertandingan sukan tersebut ialah Malaysia's Strongest man & women 2023 yang dianjurkan oleh Malaysia's Strongestman.

dan ditaja Farm Fresh.


Untuk makluman semua pertandingan Malaysia's Strongest Man & Women ini disertai peserta dari seluruh Malaysia dan juga peserta jemputan dari Baharain, Hongkong Dan Brunei yang mana terdiri dari peserta lelaki seramai 37 dan Wanita 19 orang. Memang sangat menarik apabila dapat melihat masing-masing menunjukkan aksi dan kekuatan mereka dalam pertandingan tersebut. Pertandingan ini diadakan dari 25 hingga 26 November 2023.

Pertandingan ini yang ditaja oleh Pejabat Perdana Menteri, Farm Fresh yang menyediakan tempat pertandingan yang mana sangat sesuai diadakan di samping itu orang ramai dapat membawa keluarga menyaksikan pelbagai haiwang peliharaan di tempat itu. Dan juga penaja-penaja lain seperti Strength Sifoo Academy, Enrich Fitness , Bull Fitness , Optimum Flex, Precise Rehab, Salvage Gear, Farmasi Wan.





Dato Ahmad Zaki Bin Jinlapudin, Setiausaha Agung Malaysia Strongestman Association dan Krishna Kumar, Enrich Fitnest. Malaysia's Strongestman ini telah lama ditubuhkan sejak tahun 2017 hingga 2023 (6 tahun). Persatuan Kebangsaan hanya menganjurkan acara kebangsaan sahaja setahun 2 kali iaitu hari sukan negara dan peringkat kebangsaan MSM. Pertandingan. Pertandingan Malaysia's Strongest man & women 2023 ini adalahpertama kali diadakan selepas PKP.





Kategori yang dipertandingkan


1. Strongestman and women (open) to

2. Strong Man (novuce)

3. Strongfit man and women

4. Strongeat

5. StrongKid (archade)

Untuk perancangan tahun depan 2024, Strongest Man akan diadakan di Thailand.







Penyampaian hadiah kepada para pemenang diadakan pada 26 November 2023.







Untuk keterangan lanjut layari

WEBSITE

FACEBOOK

INSTAGRAM







1 ulasan:

Thak You For Your Comment