Kursus Gerak Laju di Langkawi Adalah Kelas Teknikal Pemasaran Digital Alaf 2022 - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Isnin, 24 Januari 2022

Kursus Gerak Laju di Langkawi Adalah Kelas Teknikal Pemasaran Digital Alaf 2022


Peribahasa: Kalau tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya. 

Maksudnya: Sesuatu kejayaan itu, tidak akan dicapai tanpa usaha. 


Kita berperibahasa kali ini, jangan ingat masa sekolah jer kena belajar peribahasa ni, banyak yang tersirat dan tersurat dalam makna peribahasa di atas. Lain kata Seri Wangi sebelum nak meneruskan apa yang Seri Wangi nak kongsikan dalam penulisan kali ini ialah sesuatu kejayaan yang ingin kita capai perlulah dengan usaha yang gigih. Nak kaya? nak senang? Nak pakai kereta mewah? Nak apa lagi... haaaa... memanglah macam-macam impian kitakan? Apatah lagi bila dah ada perniagaan sendiri tapi... tulah kadang-kadang kecundang di tengah jalan..kena usaha lagi, cari lagi macam mana hendak tingkatkan lagi perniagaan kita hingga berjaya, jangan sekadar mengharap rezeki datang bergolek. 


Menuntut ilmu itu penting tidak kira di mana pun jika kita mahu sesuatu kejayaan, berusaha gigih tanpa jemu selagi kita  belum bertemu dengan guru yang betul-betul dapat memberi bimbingan kepada kita, selagi belum dapat, selagi itulah kita mencarinya. Ada perniagaan tapi tak jalan, ada produk sendiri  tapi tak ada orang nak beli, tak mahir uruskan perniagaan secara online yang lagi mantap dan tidak tau cara nak majukan perniagaan walaupun sudah lama jalankan perniagaan dan menjadi usahawan. 

Apa kata Seri Wangi sarankan usahawan-usahwan semua hadir kursus Gerak Maju yang akan membimbing dari ZERO TO HERO.

KURSUS GERAK LAJU



USAHAWAN PRODUK yang belum mahir jual online, anda patut sertai KURSUS GERAK LAJU ini. Seri Wangi faham kalau ada antara anda tidak pandai jual online, apa yang hendak dimalukan? Nak tau  teknik Online yang mudah dan berkesan? Semestinya paling berkesan dan terbaik ialah perlu belajar face to face dan Nak kursus teknikal? Biar anda betul-betul mahir dan faham. 

Jadi marilah kita sertai KURSUS GERAK LAJU PEMASARAN DIGITAL di LANGKAWI, KEDAH. Kursus ini  adalah satu program kemahiran PEMASARAN DIGITAL yang dimiliki oleh PTDOTCOM ACADEMY. Kursus ini memberi anda pengalaman dan kemahiran untuk menggerakkan pemasaran anda  ketahap maksima. Terdapat 12 Modul kemahiran akan diajar kepada anda secara lengkap dan tersusun. Kursus ini diadakan pada 28, 29 & 30 Januari 2022 di Hotel De Baron, Langkawi, Kedah




KELEBIHAN GERAK LAJU

💠Kami boleh membantu anda & selesaikan masalah anda.

💠Yuran mampu milik - Kami meletakkan yuran yang rendah untuk anda sertai kursus yang ditawarkan.

💠Praktikal & Teknikal - Anda lihat, anda faham, anda buat dan anda dapat. 

💠Coaching - Kami sediakan 'Training & Coaching' untuk pelajar kami. 

💠Lokasi Belajar - Secara bersemuka akan dijalankan di Pejabat PTDOTCOM ACADEMY Shah Alam, Selangor dan secara Online gunakan Aplikasi ZOOM




KENAPA ANDA PERLU GERAK LAJU

Kami adalah sahabat anda di dalam Pemasaran Digital dan telah jalankan banyak Training Pemasaran Digital. Harga yuran rendah yang sangat berbaloi  di mana Trainer dan Coach yang diiktiraf dan berpengalaman mengajar lebih 1000 usahawan sejak 2019


Sejak bermulanya Pandemik Covid19 di Malaysia, banyak perubahan telah berlaku kepada kita seperti cara hidup, perniagaan serta pergaulan sosial dan kita semua perlulah mengikuti Standard of Practice (SOP) yang telah ditetapkan oleh kerajaan di dalam melindungi diri kita semua dari wabak bahaya Covid19. Sejak Perintah Kawalan Pergerakan 1.0 (PKP 1.0) yang lalu, majoriti usahawan terjejas apabila tidak boleh menjalankan perniagaan mereka seperti biasa dan apa yang paling ketara adalah mereka perlu berniaga secara online dari rumah. Hal ini bukan sahaja memberikan pengalaman yang baru kepada usahawan malahan ia telah mengubah cara berniaga daripada offline kepada online. Namun begitu, masih ramai usahawan perlukan bimbingan dan tunjuk ajar untuk berniaga secara online. Disini kami ingin berkongsikan berita baik kepada semua usahawan. Ada 5 Sebab Usahawan Perlu Sertai Kursus Gerak Laju ini. 



5 Sebab Usahawan Perlu Sertai Kursus Gerak Laju

Adakah anda Usahawan Produk? Anda tak mahir jual online? Staf Pemasaran tak pandai jual online? Disini dikongsikan 5 sebab usahawan perlu sertai Kursus Gerak Laju.

💠KURSUS GERAK LAJU - BELAJAR SECARA BERSEMUKA (FACE TO FACE)

💠KURSUS GERAK LAJU - KURSUS TEKNIKAL

💠KURSUS GERAK LAJU - TEKNIK PEMASARAN TERKINI

💠KURSUS GERAK LAJU - HARGA MAMPU MILIK

💠DIAJAR OLEH INDUSTRI



BELAJAR SECARA BERSEMUKA (FACE TO FACE)

Pembelajaran cara berdepan atau 'Face to Face' memberikan kepuasan untuk belajar. Ramai usahawan memerlukan tunjuk ajar secara berdepan berbanding belajar secara online dengan menggunakan aplikasi 'ZOOM' atau 'GOOGLE MEET'. Oleh kerana itu, Kursus Gerak Laju akan dijalankan secara bersemuka di Hotel De Baron, Langkawi, Kedah pada 28, 29 & 30 Januari 2022. Inilah peluang kepada usahawan belajar secara bersemuka untuk perniagaan masing masing.



KURSUS TEKNIKAL

Kursus Gerak Laju adalah satu kursus teknikal yang sememangnya mengajar cara dan teknik menjalankan pemasaran digital dengan berkesan. Terdapat 12 modul akan diajar kepada usahawan sepanjang kursus dijalankan. Maklumat kursus, anda boleh rujuk dibawah.



TEKNIK PEMASARAN TERKINI

Kursus Gerak Laju memberikan anda pengalaman dan kemahiran yang terkini sesuai dengan keperluan pemasaran secara online pada masa kini. Pelbagai teknik akan diajar dan kami mengajar kepada anda secara berdepan. Anda juga boleh buat dengan kami semasa kelas berjalan dan kami akan bantu anda secara berdepan supaya anda boleh terus dapat jalankan pemasaran sendiri apabila pulang ke tempat masing masing nanti.



HARGA MAMPU MILIK

Untuk maklumat anda, Kursus Gerak Laju ini sememangnya ingin bantu usahawan mendapatkan kemahiran dengan harga yang mampu milik. Jika anda melihat semua kursus dan lokasi, harga sebenarnya adalah RM3,000 seorang tetapi kami tawarkan harga kursus yang rendah supaya usahawan mampu sertai kursus dengan bayaran yang rendah




DIAJAR OLEH INDUSTRI

Kursus Gerak Laju ini dimiliki oleh PTDOTCOM MEDIA DIGITAL iaitu Industri Kreatif Malaysia dan mempunyai cawangan di Medan, Indonesia di bawah PTDOTCOM MEDIA DIGITAL by SMARTSCHOOL MEDAN. Ada pelbagai perkhidmatan yang kami jalankan untuk usahawan. Anda boleh layari website PTDOTCOM MEDIA DIGITAL dengan  SILA KLIK DI SINI



PENDAFTARAN KURSUS GERAK MAJU

Terbuka kepada semua Usahawan, inilah peluang anda untuk sertai Kursus Gerak Laju ini. Kami beri anda jaminan yang anda akan faham dan mahir di dalam menjalankan aktiviti pemasaran secara online. 

Kami juga ada berikan BONUS kepada semua peserta. Bonus tersebut adalah seperti dibawah :





JOM SERTAI GERAK LAJU di Hotel De Baron pada 28, 29 & 30 Januari 2022. Pastinya banyak ilmu dan manfaat serta rahsia untuk anda menjadi usahawan yang berjaya. 



Info Kursus & Pendaftaran :



Info kursus, Sila KLIK SINI


Pertanyaan Lanjut, hubungi kami di




#kursusgeraklaju  #geraklaju  #geraklajulangkawi  #teknikonline #pemasarandigital #programpemasaran #yuranmampumilik #ptdotcommediadigital  #facetoface #teknikpemasaran  #HotelDeBaron

6 ulasan:

  1. Bagus adanya bimbingan sebegini sebab bukan semua ada kebolehan untuk mengendalikan perniagaan, sama ada secara online atau offline. Nampak yurannya pun berpatutan.

    BalasPadam
  2. menarikla kursus ini ..boleh rekomen dekat kengkawan usahawan yang berminat untuk terus konsisten berniaga

    BalasPadam
  3. Betil tu Kak, nak seribu daya, taknak bermacam alasan, so bagi mereka yang inginkan kejayaan, bolehlah join team mereka ni..

    BalasPadam
  4. Bagus adanya kursus gerak laju ajar face to face gini. Bukan apa, lebih mudah faham, senang berbincang berbanding dok belajar online.

    BalasPadam
  5. seems like a very fun and good course for those that are just starting out and needs quick guidance. i am quite interested to learn more

    BalasPadam
  6. Bagus ada kursus macam ni untuk membantu para peniaga dan yuran pun mampu milik.

    BalasPadam

Thak You For Your Comment