Minuman Susu Kultur Fernleaf CalciYum dan Fernleaf CalciYum Yogurt membantu menyokong sistem imun anak-anak anda. - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Ahad, 20 Disember 2020

Minuman Susu Kultur Fernleaf CalciYum dan Fernleaf CalciYum Yogurt membantu menyokong sistem imun anak-anak anda.

 

Bila Seri Wangi sentiasa berada di rumah dan kebanyakkan memberi perhatian sepenuhnya kepada mereka dan semestinya setiap ibu tau akan kehendak dan kegemaran mereka, jadi Seri Wangi sentiasa memastikan di rumah ada menyimpan beberapa snek ringan kegemaran mereka waktu makan ataupun melakukan pelbagai aktiviti luar. Seri Wabgi memastikan mereka diberi snek yang sihat dan berkhasiat. Oleh itu, Seri Wangi memilih minuman susu kultur seperti Fernleaf CalciYum, yang mempunyai probiotik DR20. Probiotik berfungsi untuk menyokong sistem imun dan pencernaan yang sihat, dan menjaga daya tahan badan yang kuat. Ia juga tinggi kalsium, diperkaya dengan Vitamin D, yang semuanya baik untuk anak-anak Seri Wangi yang sedang membesar.

Dan juga Seri Wangi membeli yogurt CalciYum yang sememangnya menjadi kegemaran mereka yang mana yogurt CalciYum baik untuk penghadaman dan pencernaan. Yogurt CalciYum mempunyai pelbagai variasi buah yang berbeza yang anak-anak Seri Wangi suka. Kalau nak tau Seri Wangi kadang-kala menggunakan yogurt CalciYum untuk membuat ais krim kegemaran mereka. Caranya senang jer......ibu-ibu hanya tambahkan batang ais krim ke dalam cawan dan bekukan! Thats All....kacang jer...haaa...mereka pun lagilah happy!

Lagi satu untuk makluman ibu-ibu kedua-dua minuman susu kultur dan yogurt CalciYum mempunyai logo ‘Healthier Choice’ dari Kementerian Kesihatan kerana kandungan gulanya rendah - satu lagi kelebihan yang perlu dipertimbangkan ketika memilih snek untuk anak-anak kita, ianya adalah pilihan terbaik untuk mereka.

Susu Kultur Fernleaf CalciYum



Minuman Susu Kultur Fernleaf CalciYum

Minuman susu kultur yang menyegarkan dan digemari oleh kanak-kanak. Sesuai sebagai sebahagian daripada sarapan pagi atau snek yang enak, dipenuhi dengan nutrien untuk menyokong kesihatan anak-anak dari dalam dan luar. Sememangnya Seri Wangi sentiasa mengambil berat akan kesihatan mereka agar sentiasa sihat dan cergas.


Manfaat nutrisi

>Probio DR20™ - Bahan probiotik yang dipatenkan oleh Fernleaf. Probiotik diketahui menyokong sistem pencernaan yang sihat, dan menjaga daya tahan badan yang kuat

>Kalsium & Vitamin D – Untuk tulang yang kuat dan sihat

>Bakteria Baik - Untuk fungsi usus yang baik.


Tentang Minuman Susu Kultur Fernleaf CalciYum


TEROKAI KEUNIKAN A-FORCE

Sama ada anak-anak berada di sekolah atau pun ketika mereka bermain di luar melakukan aktiviti, mereka memerlukan tubuh yang sihat dan cergas  di luar dan dalam. A-Force dengan Vitamin D dan DR20™ probio membant mereka menghadapi hari-hari yang mendatang.



TUBUH AKTIF

Ais'y dan Inara memang sangat aktif kadang-kala tak terlarat nak melayannya dengan minuman susu kultur Fernleaf CalciYum yang kultur mengandungi kalsium dan vitamin D yang tinggi dapat menyokong pertumbuhan tulang-tulang kuat. CalciYum juga mempunyai Probio DR20™. Persekitaran usus yang baik penting untuk penyerapan nutrien.




MINDA AKTIF

Minuman susu kultur yang enak ini membekalkan nutrien-nutrien utama untuk menyokong keperluan harian agar Ais'y dan Inara sentiasa cergas fizikal dan minda. Apatah lagi mereka sememangnya suka belajar dan mengambil tahu apa yang dipelajarinya.




Terdapat dalam pek 110ml untuk semua varian: Asli, Epal, Anggur, Oren dan pelbagai perisa.


1.  Minuman Susu Kultur Asli - Asli tak semestinyab bosan. Dengan Vitamin D dan DR20™probio minuman susu kultur biasa kami membantu menyokong pertahanan dalaman anda. Selain itu, rasanya memang digemari

2.  Minuman Susu Kultur Epal - Hilangkan kehausan dengan kesegaran Epal! Minuman susu kultur ini bukan sahaja mempunyai rasa hebat, ia juga dipadatkan dengan nutrien khas bagi menjaga pertahanan dalaman si kecilanda – agar mereka bebas meneroka.

3. Minuman Susu Kultur Oren - Manjakan lidah anda dengan rasa limau yang menarik dengan minuman susu kultur dalam perisa Oren Fernleaf CalciYum! Selain daripadakeenakannya, ia mengandungi nutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman - agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka.

4. Minuman Susu Kultur Anggur - Minuman susu kultur ini dipek di dalam perisa anggur manis dan halus yang kami gemari. Bukan sahaja enak - ia mengandungi nutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman - agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka dengan bebas.


Fernleaf CalciYum Yogurt


Tentang Fernleaf CalciYum Yogurt

Memandangkan anak-anak sentiasa aktif melakukan pelbagai aktiviti di rumaj mahupun di luar Seri Wangi memberikan mereka Yogurt berkrim kegemaran mereka di mana ianya mengandungi empat nutrien utama termasuk 2x Kalsium untuk menyokong perkembangan tulang yang kuat dan sihat.

>2x Kalsium (mengandungi 2 x kalsium berbanding dengan susu fullcream biasa 100g) - Untuk gigi dan tulang yang kuat

>Kultur hidup untuk menyokong sistem pencernaan yang baik


TEROKAI KEUNIKAN A-FORCE

Bila anak-anak aktif sama ada di sekolah atau sedang bermain, sokonglah minda dan tubuh aktif anak anda. Dengan A-Force, bersedialah untuk melakukan yang terbaik dan berasa lebih hebat. Kini dengan Phocuslipids™, ramuan tenusu lipid Fernleaf yang unik.


TUBUH AKTIF DAN MINDA AKTIF

Yogurt Fernleaf CalciYum tinggi dengan kalsium dan Vitamin D serta ia mengandungi zink untuk menyokong pertumbuhan tulang-tulang kuat dan sihat dan bergerak cergas. Yogurt juga mempunyai Phoculipids™ untuk minda yang cerdas.





Varian Yogurt Fernleaf CalciYum


1.     YOGURT CHOCOBERRY

Langkah ke dunia koko dengan yogurt berperisa Chocoberry Fernleaf  CalciYum. Selain daripada rasanya yang hebat, yogurt berkrim ini mempunyai empat nutrien-nutrien utama yang campur untuk menyokong pertumbuhan tulang kuat.


YOGURT STRAWBERRI ANGGUR

Wujudkah snek yang sempurna? Kebaikan berkrim yogurt ini memang boleh dipertimbangkan. Terdapat kedua-dua perisa Strawberi dan Anggur dalam satu pek, dipenuhi dengan empat nutrien-nutrien penting untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot.


YOGURT STRAWBERRI MANGGA

Dapatkan rasa kemanisan musim panas dengan yogurt perisa Strawberi dan Mangga Fernleaf CalciYum. Selain daripada rasa tropikanya yang lazat, yogurt ini dipenuhi dengan empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot


YOGURT VANILLA ANGGUR

Kaya dengan rasa krim dengan penangan perisa buah, itulah Yogurt Fernleaf CalciYum dalam kombo pek Vanila dan Anggur. Kedua-dua perisa mempunyai empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot.


YOUTUBE


Promosi Susu Kultur Fernleaf CalciYum


Pada masa ini,  Minuman Susu sedang berlangsung promosi sehingga akhir  Disember 2020.

 • Beli sebotol 5 botol dan dapatkan percuma  Kereta mainan BoBoiBoy! Jadi tunggu apa lagi cepat-cepatlah dapatkannya sebelum habis!!







#FernleafCalciYum  #ActiveMindActiveBody

22 ulasan:

  1. Erm......i dahnlama x minum Fearnleaf yogurt milk. Asyik minum Yakult her now. Thank you for sharing your review with me.

    BalasPadam
  2. Wah.. dapat kereta mainan BoboiBoy! Nak belikan anak sedara la. Tapi susu calciyum tu aunty dia nak tumpang minum sekali hehe.

    BalasPadam
  3. Sedap ni, jangan kata anak, Mak budak pun suka ni hehehe biasa memang belanja, mesti amik gak susu kultur ni.. sekali sedut habis hahaha

    BalasPadam
  4. Haha ingat kak limah tadi minum semua ni rupanya cucu..bagus ni kak..penuh dengan kalsium dan baik utk perkembangan anal2

    BalasPadam
  5. Bebudak mmg suka kan.. anak sy kalau minum mmg kena control. Hehe

    BalasPadam
  6. Yupe! This will definitely help the little ones to build better immune system. :) Should buy this for my children to try. :)

    BalasPadam
  7. Anak saya suka yogurt calcium tu. Mesti repeat beli tiap kali ke supermarket. Bagus utk probiotics kan kak.

    BalasPadam
  8. Sedapkan brand Fernleaf ni.. Brand yang family Nell dah guna since forever hehehe... Skrg even g supermarket pun kadang2 akan grab few for myself hehehe...

    BalasPadam
  9. what a great drink and the packaging is so awesome! it's such a healthy treat for young children and even the family

    BalasPadam
  10. Kalau susu fernleaf mmg penah minum mse kecil dan bsr ni pon penah.. Tp klo yogurt dia xpenah lg.. Tp bgus juga susu ni kan.. Ank buah minum juga..

    BalasPadam
  11. they are so cute! I always buy Fernleaf CalciYum Yogurt for my girls too. they love it

    BalasPadam
  12. Brand ni sedap..hari tu pernah try minuman susu dia..kalau yogurt je tak pernah beli lagi..

    BalasPadam
  13. Anak-anak memang suka lah minum susu dengan yogurt nie, bagus sebab ada kalsium semua tu kan..

    BalasPadam
  14. Sedapp yang paling CR suka yang yogurt tuu. Beli utk ank buah, last2 kita join mkn skli

    BalasPadam
  15. Anak anak saya memang suka minum susu fernleaf ni kak.. Favourite diorang

    BalasPadam
  16. Air fernleaf calciyum ni bukan anak2 je suka, mak pun kadg2 ambik. Hehee.. Sehari boleh habis.. Yogurt tu sedap.. Bagus air ni.. Ada vitamin semua

    BalasPadam
  17. Jenama susu kultur yg dipercayai untuk diberikan pd anak2..Dah beli.. yogurt dia pun sedap sgt..

    BalasPadam
  18. selalunya kanak-kanak memang suka minum susu kultur fernleaf ni... kalau minum tak cukup 1 hehehe

    BalasPadam
  19. Memang bagus susu kultur ni, i selalu belikan untuk anak buah and my family juga.

    BalasPadam
  20. Susu kultur favorite anak saya. Dengan saya sekali suka.

    BalasPadam
  21. bukan anak je suka ni.. maknye pun suka.. haha.. sedap rasa dia..

    BalasPadam
  22. Sedap susu kultur fernleaf , anak-anak suka minum.

    BalasPadam

Thak You For Your Comment