EUCERIN ProACNE 14 DAY ACNE CLEAR CHALLENGE - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 28 Mac 2018

EUCERIN ProACNE 14 DAY ACNE CLEAR CHALLENGE



BEBAS JERAWAT DALAM MASA 2 MINGGU




Seri Wangi happy sangat bila dapat parcel dari Eucerin ProACNE, sanggup ke Seri Wangi nak terima cabaran 14 hari bebas jerawat? Hmmm....masalahnya waktu tu wajah Seri Wangi bersih dan tidak punya jerawat. Tiba-tiba anak buah Seri Wangi - Nurshaza Adila yang baru sampai di rumah, dengan senyum manja menjeling kat kotak Eucerin ProACNE dan tujuk kat muka dia yang ada beberapa ketul jerawat timbul di pipi kirinya dan dagu kerana mukanya yang cepat berminyak. "I tray my best", katanya kat Seri Wangi bila membaca artikal tentang Cabaran Bebas-Jerawat Eucerin 14 hari dan paling teruja kalau menang produk Eucerin ProACNE bernilai RM12,000.



Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment


Bagi sesetengah pengguna yang berdepan dengan masalah jerawat dan  radang kulit, pasti akan mencuba pelbagai produk untuk mengatasi masalah tersebut. Tetapi kadang-kala sesetengah produk tersebut tidak sesuai dengan kulit wajah kita dan akan membuatkan kulit menjadi kering dan mengakibatkan kerengsaan. Untuk itu salah satu jenama dermo-kosmetik yang paling dipercayai di seluruh dunia telah menghasilkan produk penjagaan kulit anti jerawat yang bukan saja menyuburkan kulit malah membantu menghapuskan jerawat dengan lembut iaitu    Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment. Pelembab untuk kulit bermimyak dan berjerawat ini direka dan diuji khas untuk membersihkan pori-pori yang tersumbat, mengurangkan kemunculan semula jerawat, di samping mengekalkan kelembapan kulit wajah.

                            Formula Bahan-Bahan Aktif


Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment diformulasikan dengan bahan-bahan yang terbukti berkesan untuk mengurangkan jerawat komedon dalam masa hanya DUA minggu tanpa mengeringkan kulit wajah. Formulanya yang mengawal kerengsaan untuk kulit lebih licin dan sihat terdiri daripada:

1.  Sepuluh peratus Hydroxy Complex, kombinasi tiga ajen pengelupasan yang berkuasa tinggi iaitu AHA (asid glikolik), BHA (asid Salisilik) dan PHA (gluconolactone) yang membantu memperbaharui permukaan kulit, membersih pori-pori, mengurangkan bakteria penyebab jerawat, P.acnes dan menanggalkan sel kulit mati.

2.   Licochalcone A - bahan anti radang yang mengurangkan kerengsaan dan membantu mengurangkan kemerah pada wajah.

3.  Dexpanthenol  -  terhasil daripada vitamin B5 adalah pelembab yang mengekalkan kandungan air dalam wwajah untuk meningkatkan daya tahan kulit dan melindungnya daripada pencemaran alam sekitar.


                            Keputusan Pengguna Selepas 14 Hari

Hari Pertama 

Hari Pertama sebelum Nurshaza Adila menggunakan produk Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment di wajahnya pipi sebelah kiri ada tumbuh bintk-bintik jerawat yang mulai hendak timbul, dia akui kulit wajahnya yang berminyak itu paling senang jerawat timbul dan kadang-kala tumbuh seketul besar pada wajahnya dan itu membuatkan dia runsing apalagi dia juga seorang PR yang memerlukan dia bertemu dengan pelanggannya.


Nurshaza Adila mula menggunakan Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment setelah membersihkan muka terlebih dahulu sebelum menyapu Eucerin ProACNE Solution pada tempat-tempat yang ada jerawat di wajahnya sebelum tidur. Setiap malam dia akan menyapunya sehinggalah jerawatnya mulai berkurangan.

7 hari selepas menggunakan Eucerin ProACNE

Jerawat di wajah Nurshaza Adila mulai semakin berkurangan setelah 7 hari mengguna Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment. Dia sudah tidak bimbang lagi untuk bertemu orang ramai dan juga pelanggannya yang terdiri dari Media. Kini dia berasa lebih yakin pada diri sendiri.





Setelah berjaya menyahut cabaran bebas dari jerawat selama 14 hari kini wajah Nurshaza Adila sepenuhnya bebas dari jerawat, dia berasa wajahnya semakin licin dan mulus dan jika dia berasa terdapat bintik-bintik putih tumbuh, dia akan segera menyapu agar jerawat tak sempat nak timbul. Dia berasa gembira kerana dapat menyahut cabaran bebas jerawat dan rakan-rakannya juga memuji wajahnya semakin cantik dan berseri-seri, tidak kusam lagi walaupun tanpa makeup, wajahnya masih tetap nampak cantik dan ayu. Untuk makluman semua bahawa seramai 94% pengguna bersetuju bahawa  Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment dapat menghalang pertumbuhan jerawat baharu dan mengurangkan bekas jerawat hitam sementara 80% pengguna bersetuju produk ini juga dapat mengurangkan bintik-bintik putih, bintik-bintik hitam dan mengurangkan jerawat yang bengkak.


                                    Produk Acne-Prone-Skin

Eucerin ProACNE Solution A.I Clearing Treatment adalah sebahagian daripada sebahagian produk penjagaan kulit komprehensif Eucerin ProACNE Solution yang terdiri daripada pencuci muka, pelembab, skrub, serum dan pelembab siang.  Produk tersebut boleh didapati di farmasi seluruh negara dengan harga yang disyorkan iaitu RM62. Produk ini berserta produk lain dalam rangkaian yang sama kini tersedia dalam bungkusan yang diperbaharui.

Untuk maklumat lanjut tentang rangkaian penuh penjagaan wajah ProACNE daripada Eucerin - sila layari:


Facebook :  https://www.facebook.com/EucerinMY

IG :  @EUCERIN

38 ulasan:

  1. I like this product too. Suitable for my skin and acne go away. The pics here I can see diff too. Got this eucerin easy to go anywhere.

    BalasPadam
  2. Need to get this for my teenage daughter since she got many pimples now. Hope it works on her too.

    BalasPadam
  3. Bila ramai yang menggunakan eucirin ni,rasa nak mencuba pulak,sebab ramai yang bagi feedback yang bagus

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye memang bagus, kak bagi dia guna sebab dia senang tumbuh jerawat

      Padam
  4. banyaknnya positif feedback customer yang guna eucerin ni..mmg terbukti produk ni bagus..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eucerin ni tak mengeringkan kulit muka dan melembabkan lagi

      Padam
  5. Jerawat ni kadang2 kalau dah banyak...rasa geram ajer kan. Bagus ada produk macam ni sekurang kurangnya boleh ucap selamat tinggal kat jerawat....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau orang yg mempunyai kulit berminyak wajib kena simpan produk eucerin proacne

      Padam
  6. aida terpikat dgn eucerin. ari ni dah few blogs review pasal ni and aida bebetul terpikat! utk aida dan utk anak dara sulung aida, dia remaja, pimple nyer aduhai!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eloklah tu berikan dia satu produk eucerin, kadang2 bdk remaja jarang jaga kulit wajah

      Padam
  7. Lawanya anak buah akak...memang bagus kan ProAcne ni..sesuai untuk kulit berjerawat dan berminyak...apapun tahniah pada anak buah akak sebab dha berjaya harungi cabaran..jangan berhenti guna..teruskan pemakaian

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaa...sukalah dia muka dah bertambah cantik, dia memang senang tumbuh jerawat sbb kena makeup..diakan PR jgk

      Padam
  8. Banyak nya feedback positif utk produk nie. Nie yg bertambah yakin nak cuba nie. Nak2 cuaca x menentu skrg nie. Lagilah bertambah2 jerawat timbul

    BalasPadam
  9. Your skin is my goalll! Cantik sgt lepas challenge 14 hari pun kulit tampak lebih sihat dan menawan. Good job

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thank you puji Nurshaza...dia memang suka cantik2, kalau ada jerawat dah susah hati

      Padam
  10. bagus produk ni, menarik perubabahn yang berlaku pada diri sis. Tahniah!

    BalasPadam
  11. Memang nampak perbezaan sebelum dan selepas guna Eucerin. Saya pun dah guna memang puas hati sangat kak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betulkan? macam kulit dia yg masih remaja memang rajin kena jerawat kalau yg berapa jaga wajah yg kulit berminyak

      Padam
  12. Banyak dah baca review pasal produk ni. Macam beat jer. Rasa nak try jugak.

    BalasPadam
  13. eucerin mmg femes dgn produk utk menghilangkan jerawat

    BalasPadam
  14. Kalau sebut psl jerawat.. Pasti menjadi mimpi ngeri utk kaum wanita.. Nmpk nya product ni berkesan utk bebas jerawat.. Ramai juga tgk blogger update berkenaan produk ni.. Tq for sharing

    BalasPadam
  15. Hari. I je dah berapa post dah org cerita psl brand ni huhu smpi x tau nak ckp ape dah..mmg mcm nak betul2 kena beli ni hahhahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaa...belilah jgn tunggu lagi kalau nak nampak wajah bersih dan tidak berjerawat

      Padam
  16. Memang bagus Eucerin ProAcne ni. Ana dh guna dan memang membantu mengecutkan jerawat ni. Kulit pun tak kering.

    BalasPadam
  17. Wahhh cantiknya u ! Hehe berkesan juga ye pakai produk ni. Well produk ni mmg wellknown tapi tak famous lagi hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaaa...dia memang, kalau muka kena jerawat mood pun hilang

      Padam
  18. wah tak nampak lah gambar nya sebab kecik sangat terpaksa zoom... apa pun if you like the product i will be happy sebab rangkaian produk eucerin membantu menghilangkan parut jerawat tau dan kecutkan jerawat yang baru lebih cepat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thank you shafiera..mungkin pc/hphone fiera lain kot

      Padam
  19. Mmg best pakai ni kan beb..hilang jerawat n pudar scar nya kan..best jugak sebab x keringkan kulit lgsg

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup...bebas dah dari jerawat, agak2 rasa lain macam ada biji2 kat muka, cepat2 sapau euxerin ProACNE heee...

      Padam

Thak You For Your Comment