PLATFORM FOOD DELIVERY Apps MiSi Petaling Jaya (MRPJ) jaga kebajikan ekonomi Rakyat jadi Jimat dan Cermat selalu - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Isnin, 1 Januari 2024

PLATFORM FOOD DELIVERY Apps MiSi Petaling Jaya (MRPJ) jaga kebajikan ekonomi Rakyat jadi Jimat dan Cermat selalu

 


Pentadbiran Misi Rakyat Petaling Jaya (MRPJ) mengajak seluruh Warga Kota Petaling Jaya menggunakan Aplikasi Misi (Apps MISI) sebagai platform Alternatif untuk membeli makanan(FOOD DELIVERY) dengan harga sama seperti jual di Kedai. Rakyat Bijak dalam berbelanja dengan Jimat dan Cermat.


Penduduk Petaling Jaya hampir 500 ribu penduduk yang aktif dan setiap hari memerlukan makanan Harian untuk Berbelanja. Salah satu platform yang Rakyat seluruh Petaling Jaya dapat membeli makanan ( Food Delivery ) yang TERMURAH adalah hanya di Apps Misi.



Manager Admin Ariff Fadli ingin mewujudkan Pentadbiran Misi MRPJ Petaling Jaya sebagai kawasan Cintailah Petaling Jaya. Dimana sebagai sebuah keluarga Misi yang penuh Harmoni dan Kasih sayang. Dengan Prinsip S.A.F.T (Siddiq, Amanah, Fatonah dan Tabligh) justeru dapat membentuk admin, rider, vendor dan user penuh berakhlak dan sunatullah. Islam is the way of Life. Tidak kira Agama, Bangsa dan peringkat umur maka kita menjadi contoh yang terbaik dalam membina Ukhuwah Demi Silaturahim Dunia akhirat until Jannah.





Manakala Manager Admin Soleheen memberi semangat kepada semua penduduk komuniti Petaling Jaya bahawa "Kita tak ramai tapi kita tetap ada" dan teruskan support Misi demi mencapai kejayaan Ekonomi LOKAL yang pertama Di Malaysia No. 1. Sabar, tabah dan tenang dalam perjuangan ekosistem misi.




Mohon semua Rakyat seluruh Petaling Jaya DAFTAR PERCUMA di Apps Misi link : https://misirakyat.com dan mulakan pembelian makanan yang berbaloi dan sedap dengan aneka makanan kepelbagaian kunikan masakan.


Ajak ramai sahabat sahabat dan ahli keluarga anda untuk daftar Percuma segera di APPS Misi. Hanya di Apps Misi anda semua akan nikmati harga yang berpatutan dalam berbelanja.


Kenapa perlu bayar lebih sedangkan di Apps Misi anda boleh Jimat Cermat. Inilah satu satunya Apps LOKAL yang mampu memberi yang terbaik untuk seluruh Rakyat Malaysia.



Apps Misi bukan lah hadir seperti apps food delivery yang lain hebat hebat belaka dan canggih. Apps Misi hadir di hati Rakyat bermula dari Zero to Hero dan sentiasa akan membuat penambah baikan serta proses dan progres untuk bersaing di peringkat yang lebih besar.


APPS  MISI masih ada dan menampilkan perubahan positif atas 200% sokongan rakyat yang memberi kepercayaan dan keyakinan bahawa suatu hari nanti Apps Misi akan menjadi Apps Food Delivery No.1 LOKAL Malaysia yang sangat dicintai Rakyat Malaysia.


Jom Support APPS Misi dan Daftar percuma sekarang.




#MisiRakyat #AppMISI

#AppdeliveryMisi

#kempenjimatcermat

#lokalmalaysia








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment