Saksikan SUMPAHAN SYAITAN Sebuah Filem Seram Komedi Dan Sertai Tonton & Menang - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Sabtu, 25 Februari 2023

Saksikan SUMPAHAN SYAITAN Sebuah Filem Seram Komedi Dan Sertai Tonton & Menang



Sumpahan Syaitan adalah sebuah filem arahan Roy Krishna, terbitan D-Bay Film Factory & Redfiress Film Production. Sebuah filem seram komedi yang dibarisi pelakon-pelakon hebat seperti Dato’ AC Mizal, Dato’ Jalaludin Hassan, Farid Kamil dan ramai lagi termasuk kumpulan lawak Senario. Filem ini bakal ditayangkan di seluruh pawagam termasuk Brunei dan Singapura bermula 2.3.23.

.




Tentang Filem

Sumpahan Syaitan adalah sebuah filem arahan Roy Krishna, terbitan D-Bay Film Factory & Redfiress Film Production. Sebuah filem seram komedi yang dibarisi pelakon-pelakon hebat seperti Dato’ AC Mizal, Dato’ Jalaludin Hassan, Farid Kamil dan ramai lagi termasuk kumpulan lawak Senario. Filem ini bakal ditayangkan di seluruh pawagam termasuk Brunei dan Singapura bermula 02.3.23. Dengan adanya pelakon Yasin dan Saiful Apek lagilah meriah dengan lawak spontan mereka.


Sipnosis

Kisah tentang Sam yang diperdaya untuk membuat pelaburan MLM. Sam terpaksa meminjam wang dengan seorang peminjam wang yang ganas iaitu Branco. Selepas Sam menyedari beliau telah di tipu dari pelaburan MLM, Sam membawa keluarganya berjumpa Malik bagi melarikan diri dari Branco. Malik telah mengarahkan Sam & Keluarganya pergi ke Hotel lama yang baru dibelinya untuk menyembunyikan diri.

Namun malangnya nasib Sam sejak Hotel itu beroperasi, pelbagai kejadian aneh berlaku di hotel tersebut. Rupa-rupanya hotel itu telah di sumpah oleh syaitan yang pernah dipuja pada satu ketika dulu.

Apakah yang akan terjadi kepada Sam dan keluarganya?

Adakah Branco berjaya mendapatkan kembali wangnya?

Disebalik kisah seram, pasti ada juga kisah komedi yang perlu anda saksikan. Anda pasti tak rasa boring menontonnya dan akan menggamatkan satu panggung sebab banyak adingan lawak tapi seram.








Senarai artis filem SUMPAHA SYAITAN

Berikut adalah senarai artis-artis hebat yang membintangi filem Sumpahan Syaitan.

1.Dato’ Ac Mizal

2.Dato’ Jalaludin Hassan

3.Farid Kamil

4.Nynaa Harizal

5.Saiful Apek

6.Azlee Senario

7.Pak Ya Sepahtu

8.Yassin Senario

9.Epy Kodiang

10.Syaiful Zero

11.Amai Kamaruddin

12.Arin Rajalawak

13.Adam Shahz

14.Azlan Komeng

15.Kenji Sawahii

16.Lala (Watak Kanak2 Anak Sam)

17.Cracky Don





Contest “Tonton dan Menang”



TONTON & MENANG
 
Untungnya sapa yang menang motor hanya datang tonton filem “Sumpahan Syaitan” manalah tahun rezeki anda kan?

5 buah motor untuk diberi kepada penonton bertuah! Hanya dengan menonton filem “Sumpahan Syaitan” anda berpeluang untuk membawa pulang sebuah motorsikal.
 
Mudahkan?
 
Tunggu apa lagi, jomlah ramai-ramai saksikan filem “Sumpahan Syaitan” di pawagam berhampiran anda bermula 2.3.23! Don't worry hadiah ini tiada “Sumpahan Syaitan”


Untuk maklumat lanjut mengenai peraduan, sila scan QR code tertera atau layari www.sumpahansyaitan.com  

Tiket wayang harus disertakan semasa mengisi borang peraduan












Untuk maklumat lanjut layari

 
FACEBOOK

INSTAGARAM

TIK TOK




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment