WAJAH KEKAL CANTIK DAN MAKEUP TAHAN LAMA DENGAN SLAE WALAUPUN SEHARIAN BERADA DI LUAR RUMAH - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Isnin, 25 Julai 2022

WAJAH KEKAL CANTIK DAN MAKEUP TAHAN LAMA DENGAN SLAE WALAUPUN SEHARIAN BERADA DI LUAR RUMAH

 


SLAE "THE MAKEUP FOR WORK" 

Kalau anda masih ingat Seri Wangi menggunakan produk makeup SLAE yang sangat sesuai untuk kulit wajah Seri Wangi. 

Apa yang bagusnya makeup SLAE ini? Sebabnya Seri Wangi kata bagus makeup SLAE ini, paling utama ketahanan makeupnya yang tahan lama dan kekal kelihatan cantik wajah kita walaupun seharian kita keluar bekerja, pergi shopping, Beriadah dan terdedah dalam cuaca panas, pastinya wajah akan berpeluh apatah lagi kalau kita pakai face mask. Kalau kita guna makeup lain mybe dah hilang dah makeupnya... haaa! 

Seri Wangi dah pun pakai 3 jenis produk makeup SALE Cosmetic ketika keluar rumah, nak tengak sama ada makeup tahan lama dan kekal bila dah balik rumah. Jom tengok hasilnya sebelum keluar rumah dan selepas balik rumah. Seri Wangi pakai 2 jenis produk yang sesuai dengan kulit Seri Wangi iaitu Bare & Boujee Cushion Foundation dan Bare & Boujee Compact Powder (Coco Beige) serta lipstick. 



Bare & Boujee Compact Powder (Coco Beige)

Bare & Boujee Cushion Foundation

Sebelum Seri Wangi keluar rumah untuk shopping barang-barang keperluan, kita tacap cantik-cantik dulu dan nak tengok nanti makeupnya tahan lama tak? 



Seri Wangi memang suka pakai Bare & Boujee Cushion Foundation sebab senang disapu di muka dan tidak melekit dan melembabkan kulit. Ianya juga ada SPF50, sunscreen yang boleh lindungi kulit dari sinaran matahari lebih-lebih lagi kini cuaca memang tersangatlah panas terik yang boleh buat kulit kita kering,  di samping foundationnya memberi efek kulit flawless 



Setelah Seri Wangi guna foundation, untuk nampak kulit wajah sempurna dan berseri, bedakkan wajah dengan Bare & Boujee Compact Powder dengan rata. Ianya dapat mengukuhkan lagi efek flawless Cushion Foundation yang kita sapu sebelumnya. Sangat sesuai  jika kulit berminyak dalam cuaca panas dan sangat berkesan mengurangkan penampilan minyak di wajah.


OH ye... jangan lupa lipstick tau.. haaa... memang wajib bagi seorang wanita untuk nampak tambah betseri-seri, barulah lengkap and perfect hidupku gituu!!. 

Bloom This Way Powder Matte Lipstick (Sakura Blossom) Warna yang sangat pigmented, dan  pekat, dapat menutup bibir yang gelap. Menaikkan seri wajah serta-merta. Tahan lama sebab tekstur powder matte.


Hmmmm... dah selesai pun bermakeup, Jom kita pergi shopping  Wah.... cuaca memang panas lit... lit, nak buka mata pun tak boleh, lupalah pulak pakai spek hitam... haaa!! Tak apa makeup still okay maintain tahan lama dan Lipstick pun masih kekal dan tidak pudar. 



Okay Jom balik rumah, Seri Wangi dah habis shopping, seharian keluar rumah, berpeluh-peluh kita dibuatnya, tambah pulak pakai facemask tadi. 


Kita rehat dulu kat luar sebelum masuk rumah, nampaknya makeup still tahan lama dan kekal cantik seperti sebelum keluar rumah, orang kata makeup tak cair gitu...!! Jika sebelum ni Seri Wangi pernah pakai pelbagai jenis foundation dan compact powder tetapi tidak tahan lama, makeup cepat hilang, tambahan jika terdedah pada cahaya matahari. Sememangnya produk SLAE Cosmetic yang terbaik pilihan Seri Wangi memang di rekomenkan dan juga produk SLAE Cosmetic mesra wuduk. 



Untuk kenali SLAE Cosmetics lebih lanjut, boleh layari di :


WEBSITE

FACEBOOK

INSTAGRAM

TIK TOK



#SLAECosmetic #KosmetikViral
#SLAEOrganicMakeUp #MakeUpMalaysia
#MakeUputkOffice #MakeupTahanLama
#TheMakeupForWork
#MakeupMampuMilik
#MakeupMesraWuduk
#KosmetikOrganikMalaysia,
#Beautyblogger #lifestyleblogger 
#influencermalaysia 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment