Kulit Wajah Cantik Berseri dan Bebas Jerawat Dengan Produk Fanbo Acne Solution Series - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 20 Julai 2022

Kulit Wajah Cantik Berseri dan Bebas Jerawat Dengan Produk Fanbo Acne Solution Series

 


Beauty Without Worry


Sekarang ini cuaca tersangatlah panas, lebih-lebih lagi bila sering berada di luar rumah. Macam Seri Wangi yang selalu lakukan aktiviti di luar dan selalu terdedah pada sinaran matahari. Bila dah selalu terdedah dalam cuaca panas maka kulit wajah yang cun tu pun boleh jadi tak cun.. haaaa...!

Hendaknya bila anda keluar rumah pastinya kena pakai face mask... aduhhh... faham-faham ajelah bila muka anda berpeluh-peluh, berminyak dan gatal.. betul tak? Mulalah wajah yang tidak ada masalah jerawat, tiba-tiba aje keluar jerawat... Oh tidak.... semakin tak cantiklah nampaknya wajah kita kalau jerawat dah timbul kan!

Fanbo Acne Solution Series



Bila dah ada masalah jerawat ni, alkisahnya Seri Wangi  akhirnya dah dapat pun produk yang sesuai untuk kulit wajah Seri Wangi yang bermasalah ini, dari jadi teruk kulit wajah timbul banyak jerawat, baik kita cepat pulihkan dengan produk yang sesuai.

Seri Wangi kini menggunakan Fanbo Acne Solution Series untuk menjaga kulit untuk menghidari kulit dari berminyak dan berjerawat. Untuk makluman anda semua  Fanbo Cosmetics Malaysia  yang telah bertapak sejak 1968 kini menawarkan Fanbo Acne Solution Series bagi kulit muka yang mempunyai masalah berjerawat. 



Fanbo Acne Solution Series mempunyai formulasi khusus dengan bahan semulajadi dan aktif:

🌿Tea Tree Oil
🌿Hydragenic Solution
🌿Silver Active 
🌿pro Vitamin B 

Mulakan dengan rutin harian anda untuk penjagaan kulit wajah agar bersih, segar, cantik berseri dan bebas jerawat. Hanya dengan 5 Langkah anda akan dapat kulit semakin cantik berseri dan ayu. 


Fanbo Acne Solution Facial Foam 

Membersihkan minyak dan kulit muka yang mudah berjerawat dengan berkesan. 


Fanbo Acne Solution Toner 

Menyegarkan dan menyingkirkan lebihan kotoran, minyak dan sebum;



Fanbo Acne Solution Moisturizer Gel 

Mengawal lebihan minyak dan melembabkan kulit muka. 



Fanbo Acne Solution Acne Gel 

Mengurangkan bengkak dan kemerahan jerawat di wajah. 




Fanbo Acne Solution Loose Powder 

Bedak non-comedogenic dan mengawal sebum.


Seri Wangi sememangnya sukakan produk Fanbo Acne Solution Series sebab ianya sesuai dengan kulit Seri Wangi. Anda boleh dapat produk  Fanbo  di LazadaShopee dan PG lMALL



Untuk maklumat lanjut bolehlah layari

WEBSITE

FACEBOOK


INSTAGRAM

TIK TOK 

YOUTUBE



#FanboMalaysia #FanboEffortlessbeauty 
#FanboAcneSolutionToner #Fanbo #beautyproducts #acneproblems
#BeautyWithoutWorry

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment