Penaja Utama dan Goodies - Natugee X Mrs Malaysia World - Healthy Is The New Happy - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 30 Oktober 2019

Penaja Utama dan Goodies - Natugee X Mrs Malaysia World - Healthy Is The New Happy


Seri Wangi rasa gebira bila dapat hadir di majlis pelancaran Natugee X Mrs Malaysia World - Healthy Is The New Happy yang telah berlangsung dengan jayanya di Hotel Furama Bukit Bintang pada 2019 di mana program tersebut dengan kerjasama daripada beberapa penaja:
  • Natugee
  • Tap App by the AsianParent
  • Waka Waka Playland
  • Hotel Furama Bukit Bintang
  • BondaHaven Spa
  • Narinar
  • Jamu Tun Teja
  • Lovera Magic Jelly
  • Eori
  • Snowdrop Dry Flux Thin Liner
  • CHIIO by The Nitty Gritty

NATUGEE



Natugee Deep Cleansing Lotion - Losyen pembersih wajah ini dapat mengurangkan kesan-kesan penuaan, mencerahkan kulit, menjadikan kulit wajah sekata dan apabila kita membersihkan wajah dengan Natugee Deep Cleansing Lotion ni, kulit wajah kita tidak akan berasa kering dan tegang tetapi kulit wajah semakin lembab dan glowing.


#natugeesmartaging

Natugee Happy Skin Mask  -     Mask ni Seri Wangi dah pun cuba pakai, memang sangat best sebab selepas guna mask ni kulit wajah semakin rasa gebu dan bersih berseri. Kandungan dalam produk ini adalah dari teh hijau yang dapat mengurangkan bintik-bintik hitam, jerawat, menganjalkan kulit dan mencerahkan wajah serta mengurangkan penghasilan sebum.


#natugee   #skinpowerment

                     WEBSITE   I   FACEBOOK  I  INSTAGRAM


NARINAR SIDRIE AROMATHERAPHY OIL


Narinar Sidrie Aromatheraphy Oils - Disediakan untuk memberi ketenangan kepada si kecil agar tidur dengan lena dan tenang dan juga ianya boleh digunakan oleh orang dewasa bagi melegakan tekanan dengan bau-bauannya yang segar dan nyaman. Kandungannya dengan 100% pati semulajadi  dari ekstrak lavender, epal hijau, oren, bunga chamomile dan bidara. Si kecil pasti berasa lega apabila tiba time tidurnya kerana ianya adalah terapi bayi yang sangat mujarab.


#dropoflove

WEBSITE  I  FACEBOOK  I INSTAGRAM


WIRDORA RIVOLI SWAROVSKI BROOCH SET


Wirdora Rivoli Swarovski Brooch Set yang mempunyai batu kristal Swarovski tulen yang diimport dari Austria dan berwarna merah, warna kesukaan Seri Wangi, sangatlah cantik apabila dipakai bersama shawl yang mempunyai 2 pin, satu brooch kecil dan jarum pin...comel gitu! Kalau uoll nak tau set ni ada waranti, bagi Seri Wangi pertama kali dapat set pin tudung yang mempunyai warranti..terbaik gitu...!

#wirdora

WEBSITE  I  FACEBOOK  I  INTAGRAM


BONDAHAVEN SPA


BondaHaven Relaxing Aromatheraphy Roller dapat melegakan pernafasan, baunya dapat menyamankan fikiran dan baunya sangat segar. Didatangi dengan RM50 Voucher yang mana kita boleh redeem untuk treatment di @BondaHaven Kota Damansara, kiranya dah dekat dengan rumah Seri Wangi jadi boleh usha-usha kat sana tengok apa treatment yang disediakan. 

#bondahaven

  WEBSITE  I  FACEBOOK  I  INSTAGRAM


LOVERA


Lovera Magic Jelly Baby Multipurpose Gel for baby skin - produk ini memang sangat sesuai untuk baby ataupun anak-anak yang kadang-kadang kegatalan ataupun kulit alergi kemerah-merahan, produk ni dapat mengurangkan gatal-gatal kulit, memang senang dibawa bagi ibu-ibu yang ada anak-anak kecil pasti membawanya ke mana-mana, comel jer produknya, senang masuk dalam bag tangan.

#BetterSkinLovera

WEBSITE  I  FACEBOOK  I  INSTAGRAM

Terima kasih kepada semua penaja terutamanya Natugee, theAsianParent, Furama Hotel Bukit Bintang dan Waka Waka.


YOUTUBE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment