BILAL DAH PAKAI PATCH TASNEEM NATUREL - PERCUMA 5000 PATCHURE UNTUK DIEDARKAN - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 21 Jun 2023

BILAL DAH PAKAI PATCH TASNEEM NATUREL - PERCUMA 5000 PATCHURE UNTUK DIEDARKAN

 

5000 patch percuma

Seri Wangi nak share dan memperkenalkan akan produk keluaran terbaru Tasneem Patchure iaitu CF-Patch & Sleep Tight Patch, solusi ekspres untuk legakan selsema dan bantu tidurkan anak anda. Ianya berkelulusan FDA, tidak berbau kuat dan sangat mudah untuk digunakan. Seri Wangi memang sarankan kepada ibu-ibu yang mempunyai anak kecil agar menyimpan produk Tasneem di rumah.




KENAPA MEMILIH Tasneem Patchure?

Untuk maklumat anda, bayi yang masih kecil masih belum sesuai untuk diberi makan ubat. Solusi/produk lain yang berada di pasaran pula leceh dan kurang praktikal untuk ibu ayah yang sibuk. Di sinilah Tasneem Patchure dapat membantu.


1. Shortcut Mudah - Mengapa perlu beratur panjang di klinik, atau menghabis masa yang lama menyapu pelbagai produk kalau boleh main lekat je? Dan memudahkan kerja ibu ayah.

2. Tak Berbau Kuat - Tak seperti koyok yang berbau terlalu herba dan keras, Tasneem Patchure tidak meruap sehingga satu bilik berbau busuk, lembut Dan selesai untuk bayi.

3. Tiada Kesan Gam - Tak meninggalkan kesan lekatan. Gam juga tidak terlalu kuat sehingga menyakitkan bayi ketika mencabutnya. 

4. Bebas Toksin, Lulus FDA - Tasneem Patchure diyakini selamat untuk kegunaan bayi & kanak-kanak. Rumusannya adalah 100% dari herba semula jadi dan selesa.


COUGH PATCH & SLEEP PATCH



COUGH PATCH & SLEEP PATCH


Untuk Cuaca Tidak Menentu
Memandangkan Malaysia menghadapi cuaca yang tidak menentu mutakhir ini, maka Tasneem Naturel, jenama produk semula jadi untuk bayi bermurah hati ingin mengedarkan 5,000 Cough & Sleep patch secara percuma terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia.

Anda boleh dapatkan patch ini dengan mengisi maklumat ringkas di bahagian paling bawah pada halaman ini. Pengedaran patch adalah secara rawak dan akan diedarkan sepanjang tahun 2023. 

COUGH PATCH


KEBAIKAN & MANFAAT COUGH PATCH (CF-PATCH)

Atasi Batuk - Batuk yang berpanjangan tentu menyakitkan buat si manja. Kita yang dewasa pun jika batuk tak berhenti rasa terseksa, apatakah lagi mereka.

Keringkan Hingus  - Si kecil masih belum pandai mengeluarkan hingus sendiri. Mengelap hingus hanya hilangkannya sementara. Ayuh rawat dari punca.

Melancarkan Pernafasan - Tiada hingus, tiada lagi bendalir & tahi hidung yang menyumbatkan rongga pernafasan. Nafas pun tak lagi berbunyi.

Turunkan Suhu - Buat bayi yang selsema dan pada masa yang sama turut alami demam, CF-Patch dapat bantu turunkan suhu badan dengan pantas.


BAHAN-BAHAN AKTIF CF-Patch

Tendrilleaf & Chekiang Fritillary Bulb berupaya untuk bantu turunkan suhu panas tekak yang menjadi punca kepada batuk. Akar Indigowood & Whiteflower Hogfennel Root pula menjadikan tekak lebih selesa dan membebaskan kahak.

Antara ramuan lain termasuklah

☘️Heartlef Houttuynia Herb sebagai penyahtoksin dalam badan.

☘️Pepperweed & Apricot Seed untuk bantu melancarkan & melegakan paru-paru.


SLEEP TIGHT PATCH

KEBAIKAN & MANFAAT

Kitaran Tidur Yang Lebih Baik - Sleep Tight Patch dapat bantu memberi bayi jadual tidur yang lebih teratur.

Tidur Yang Nyenyak - Tidur yang nyenyak dan berkualiti sangat penting untuk tumbesaran dan mood bayi yang baik.

Kurangkan Keresahan - Keresahan boleh menjadi salah satu punca bayi enggan tidur, merengek dan meragam.

Kurangkan Situasi Terbangun - Bayi yang kurang terbangun tengah malam, tidur ibu ayah pun kurang terganggu.


BAHAN-BAHAN AKTIF SLEEP TIGHT PATCH

BAHAN-BAHAN AKTIF SLEEP TIGHT PATCH

Thinleaf Milkwort & Silk Tree Albizia Bark dapat bantu meningkatkan kualiti tidur dan memori serta bertindak sebagai anti-depresi. Manakala Amber & Raw Dragon Tooth dapat menenangkan saraf, melancarkan peredaran darah dan mengurangkan keradangan.


Antara ramuan lain termasuklah

☘️Spine Date Seed & Caulis Polygoni Multiflori untuk bantu menyah angin dalam badan.

☘️Angelica Dahurica & Lotus Plumule yang mempunyai fungsi antipiretik untuk kurangkan demam dan meredakan sakit-sakit badan.


Untuk anda mendapatkan 5000 patch percuma bolehlan layari: 

https://www.tasneemnaturel.com/patchure/


YOUTUBE 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment