Pelancaran Koleksi Jubah Plus Size, Khimar & Wangian Bidadari Syurga Oleh Founder YBhg Dato' Noura Kay - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Isnin, 19 September 2022

Pelancaran Koleksi Jubah Plus Size, Khimar & Wangian Bidadari Syurga Oleh Founder YBhg Dato' Noura Kay

 


Wanita yang berbadan besar (Plus Size) biasanya tentu mempunyai masalah mencari pakaian yang sesuai dengan tubuh badan mereka yang bersaze besar terutamanya pakaian Jubah, bukan semua kedai pakaian yang menjual saiz besar (plus size) Kadang-kadang kalau ada pun tentu ada saja yang kena. Oleh itu memandang masalah begini lah maka wujudnya koleksi Jubah (Plus Size) dan Khimar (tudung labuh) di mana kita boleh bersolat ketika keluar bercuti. 


KOLEKSI JUBAH DAN KHIMAR


Perasmian Koleksi Jubah, Khimar dan  wangian Noura Kay Fragrance telah dirasmikan oleh Y. A. M Raja Datin Saidatul Mariah binti Almarhum Sultan Idris A'fifullah Shah bersama founder Bidadari Syurga YBhg Dato' Noura Kay pada 17 Sept 2022 yang lalu. 






Koleksi Jubah dan Khimar Bidadari Syurga telah diinspirasikan oleh YBhg Dato' Noura Kay sendiri memandangkan beliau seorang yang gemar memperagakan fesyen gaya berani bagi wanita bertubuh besar (plus size) agar sentiasa kelihatan eklusif, alegan, bergaya namun dalam menutup surat.



Memandangkan betapa sukarnya untuk mencari Jubah yang bersize besar (plus size) maka terhasilnya Abaya (Jubah) Bidadasari Syurga dan juga Khimar (tudung labuh) yang sesuai untuk pakaian harian, selesa, materialnya juga tidak panas dan berkualiti, senang untuk bersolat dan mengikut syariat Islam.


Koleksi Plus Size Abaya Bidadari Syurga inspired by Noura Kay  terdapat 2 warna iaitu Hitam dan Emerald Green. Potongan Baggy, kainnya jenis creepe yang tidak perlu digosok, lembut dan sejuk. 


Begitu juga dengan koleksi Khimar yang didatangi 3 warna iaitu Hitam, Mustard dan Emerald Green. Khimar Bidadari Syurga:

🌷Mengikut syariat dan mudah solat.
🌷Material lembut beralun, tidak panas. labuh dan selesa.f
🌷Dua lapis dan tidak jarang
🌷Jenis heavy chiffon
🌷Fit L to XXL dan sarung tak perlu pin


Noura Kay Fragrance 


YBhg Dato' Noura Kay adalah penggemar tegar akan bauan antarabangsa dan telah menyimpan koleksi minyak wangi sejak 10 tahun lalu, yang kini mempunyai koleksi mencegah 300 botol dalam simpanan dan menjadikan hobi tersebut kepada perniagaan. 


Berkenaan dengan wangian Noura Kay Fragrance pula dihasilkan khusus untuk wanita yang berkejaya dan tahan lasak iaitu "Exclusive" dan "ATTRACTION" untuk wanita yang gemar dengan bauan flora. Seri Wangi sangat suka dengan bauan "ATTRACTION" sebab wangiannya yang lembut. 



PERJALANAN BIDADARI SYURGA



BIDADARI SYURGA  adalah syarikat kecil yang ditaja sepenuhnya oleh Syarikat Induk EXPERT Laundry yang dimiliki  oleh anak bongsu YBhg Dato' Noura Kay, Tuan Adllan Harith.




BIDADARI SYURGA  juga diinspirasikan oleh pengasasnya YBhg Dato' Noura Kay yang diilhamkan dari hobi Dato' yang gemar memperagakan fesyen dan busana bagi wanita yang bertubuh besar (plus size) supaya setiap wanita yang  berbadan besar kelihatan nampak sentiasa bergaya, eksklusif di samping menutup aurat sebagai wanita muslimah.



Untuk keterangan lanjut layari

FACEBOOK

INSTAGRAM

TIK TOK















#BidadariSyurga
#InspiredByNouraKay
#bidadarisyurgainspiredbynourakay
#abaya #khimar #koleksijubah #NouraKayFragrance
#plussize #koleksijubahplussize
#lifestyleblogger #bloggermalaysia


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment