MAMAWAY BABY RING SLING GENDONGAN BAYI - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Isnin, 30 Disember 2019

MAMAWAY BABY RING SLING GENDONGAN BAYI


First time Seri Wangi tahu tentang Baby Ring Sling Gendongan Bayi @Mamaway Malaysia ni, tentu korang bertanya untuk siapa Seri Wangi nak gunakan? Yelah sebab anak-anak Seri Wangi semuanya dah besar-besar belaka. Jadi..Baby Ring Sling Seri Wangi hadiahkan kepada menantu Seri Wangi, Zaharah yang melahirkan anak kedua dan kni sudah pun berusia 10 bulan. Memang dia suka sangat bila Seri Wangi beri baby sling ni sebab bolehlah dia memakainya semasa keluar shopping ataupun di dalam rumah. Kadang-kala jika kita tempat-tempat sesak memang susah jugak kalau bawa kereta sorong jadi bila dah ada Baby Ring Sling ni memudahkan dia mengendong anaknya semasa hendak shopping, travel dan juga semasa membuat kerja-kerja rumah.



Baby Ring Sling Gendongan Bayi - Wheat Grain (Cool Comfort Cotton) memang selesa bila memakainya, ianya boleh menampung hingga berat 50kg dan tiada limit pun asalkan kita rasa mampu mengendong berat bayi kita serta tidak kira berapa usia bayi kita. 

A'isya 10 bulan
 Cucu Seri Wangi sekarang dah 10 bulan umurnya, emaknya kalau keluar berjalan dan pergi mall memang suka mengendong A'isya ke mana-mana sebab A'isya akan rasa selamat, duduk diam dalam dangkapan ibunya dan tidak meragam, lagipun material kain Baby Sling adalah 51% cotton dan 49% Polyester serta amat menyamankan, tidak panas dan selesa.

Cara Memakai Baby Sling


Berpandukan kepada gambar rajah tersebut selok-eloknya lutut bayi lebih tinggi dari punggung bayi. Posisi kaki terletak kiri kanan seperti dalam gambar. Pastinya bayi akan merasa lebih dekat dengan ibunya, lebih tenang dan kurang menangis.
















 18 CORAK PILIHAN BABY RING SLING




Untuk pilihan corak: https://bit.ly/2keBAqC



Untuk maklumat lanjut berkenaan Baby Ring Sling

WEBSITE

FACEBOOK

INSTAGRAM


#mamaway      #mamawaymalaysia  #babyringsling  #wheatgrain   #gendonganbayi

2 ulasan:

  1. Dah macam zaman-zaman dulu kendong baby macmtue...selesa sangat

    BalasPadam
  2. Ahaa la kan.. lagi senang nak bawa baby tapi itulah dah macam zaman dulu-dulu pula

    BalasPadam

Thak You For Your Comment