PEMILIHAN SUSU SUFFY B GENIUS DAPAT MEMBANTU PERKEMBANGAN OTAK SI MANJA - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Jumaat, 13 Julai 2018

PEMILIHAN SUSU SUFFY B GENIUS DAPAT MEMBANTU PERKEMBANGAN OTAK SI MANJA



Setiap ibu amat mementingkan kesihatan si manja, sememangnya mereka mengambilberat akan rautin setiap hari si manja terutamanya pemakanan mereka, perkembangan tumbesar dan kecerdasan otak si manja. Seri Wangi rasa tentu ibu-ibu semua kadang-kala buntu untuk memilih susu yang sesuai untuk si manja, biasalah setiap ibu mahukan yang terbaik untuk si manja agar mereka sentiasa cergas, ceria dan sihat.


Seri Wangi tau susu apa yang terbaik untuk si manja. Kini Suffy memperkenalkan susu Suffy B Genius untuk si bijak dengan formula B3, dirumus dengan DHA (15mg/100g), Vitamin, Mineral serta tambahan Prebiotik - FOS dan Manna. Kalau nak tau Suffy adalah jenama susu yang dipercayai oleh ibu bapa di Malaysia dan dimiliki oleh sebuah syarikat yang diberi nama Suffy Dairy Group Sdn Bhd dan dirumuskan untuk kanak-kanak 1 - 3 tahun. Don't worry Suffy sangat mengambil berat akan keperluan si manja dan ibu-ibu yang ingin mencari produk susu yang berkualiti tinggi, selamat dan juga mampu milik.

APA DIA B3 FORMULATION?




BRILLIANT

Suffy B Genius mengandungi DHA yang merupakan antara komponen utama di dalam otak. Ianya berfungsi untuk membantu perkembangan otak.

BALANCE

Suffy B Genius membantu memenuhi nutrisi seharian yang diperlukan oleh si manja. Nutrisi yang seimbang membantu si manja untuk membesar dengan lebih baik.

BOOST

Suffy B Genius dirumus istimewa dengan Prebiotik dari FOS dan Manna untuk membantu meningkatkan sistem penghadaman si manja.






MAKLUMAT KHASIATNYA
.



.SET PERCUBAAN SUFFY B GENIUS

Sample Susu Suffy
SAMPLE  SET PERCUBAAN SUSU SUFFY 

Kalau ibu-ibu masih ragu-ragu dan risau untuk memberi Si Manja berubah ke susu lain dan takut tidak ssuai dengan Si Manja, apa kata ibu-ibu mencuba dulu Sample susu Suffy B Genius ni dulu sebelum memberinya kepada  Si Manja. 

Ibu-ibu hanya perlu membayar duit postage sebanyak RM6 sahaja dan ibu-ibu akan terima:

1.  3 Sachet Susu Suffy untuk 3 kali pengambilan.
2.  Dalam tempoh 24 jam* ibu-ibu dah boleh terima Set Percubaan Susu Suffy.
3.  Pegawai Khidmat Pelanggan kami akan memberi panduan serta khidmat nasihat pengambilan susu Suffy.
*Tertakluk kepada jadual syarikat penghantaran.

4. Isikan Borang Set Percubaan Susu Suffy secara online di http://www.suffy.com.my/sampelsususuffy/

5.  Sekitanya ibu-ibu mempunyai sebarang soalan atau pertanyaan bolehlah wasap kami di talian:  https://api.whatsapp.com/send?phone=60192635567 



HARGA PROMOSI




Promosi Sempena Pembukaan Kilang Baharu Suffy adalah sehingga 14 Julai sahaja



UNTUK LEBIH MAKLUMAT TENTANG
PRODUK SUSU SUFFY  LAYARI:


WEBSIDE :  SUFFY MALAYSIA

FACEBOOK :   SUFFY MALAYSIA

INSTAGRAM:  @SUFFY MALAYSIA



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment