JONLIVIA THE NO 1 BRAND FOR ACTIVE LIFESTYLE WEAR/SPORTWEAR - ACTIVTEE PLUS - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Jumaat, 20 Oktober 2017

JONLIVIA THE NO 1 BRAND FOR ACTIVE LIFESTYLE WEAR/SPORTWEAR - ACTIVTEE PLUS




JONLIVIA adalah jenama No 1 terkenal dalam pengeluaran Healthy Active Lifestyle Wear/Sportwear ActivSeries iaitu ActivTee Plus. Kalau nak tau ActivTee Plus mempunyai 2 jenis, iaitu lengan pendek dan lengan panjang. Seri Wangi telah menerima sehelai ActivTee Plus berlengan panjang dari Jonlivia. ActivTee Plus sangat sesuai dipakai ketika berjogging, beriadah, melakukan aktiviti di gymnasium, berbasikal dan juga lain-lain aktiviti luar dan juga untuk pemakian harian seperti baju T biasa. Dengan pemakaian ActivTee Plus dapat membakar 2000 kalori dalam masa 2 hingga 3 jam dengan NeoHeat Technology. ActiveSeries terdapat beberapa product selain ActivTee Plus seperti  ActivSinglet dan ActivTee

`


ActivTee Plus  dari NeoHeat Technology yang amat dikagumi kerana kita akan dapat lihat perubahan yang ketara dengan pemakaian ActivTee Plus dan  sesuai bagi wanita yang inginkan badan ideal, terutamanya bagi wanita yang berbadan gempal dan berisi. 


FUNGSI ACTIVTEE PLUS





BAHAGIAN DALAM(DEPAN)ACTIVTEE PLUS YANG DAPAT MEMANASKAN BADAN

NEO ABS TECHNOLOGY -  Pemakaian harian ActicTee Plus akan dapat membantu memanas dan membakar lemak di bahagian perut dengan cepat 6 kali ganda semasa kita melakukan kerja-kerja harian.



lAPISAN DALAM(BELAKANG) ACTIVTEE PLUS MEMBANTU MEMBAKAR LEMAK

NEOHEAT TECHNOLOGY -  Bahagian Lapisan dalaman dapat memanas dan membakar lemak 3 kali ganda dengan cepat berbanding dengan pakaian sukan lain dan Seri Wangi syorkan memakainya setiap hari atau rajin exercise sekiranya ingin melihat perubahan pada badan kita.



COOLVENTI TECHNOLOGY -  Panas...? Bila terlalu lama kita melakukan exercise sudah panas kita terasa bahangnya dan jangan risau yer...dengan Coolventi Technology ianya dapat membantu dan mengawal suhu badan kita agar rasa nyaman dan segar kembali.



ARM POCKET -  Hmmm....adalah kalau nak ke mana-mana handphone memang tak boleh tinggalkan? Kalau masa nak berjogging tentu kita tidak bawak bagkan? Jangan risau ActivTee Plus mempunyai poket di lengan untuk kita selitkan handphone kita.




Seri Wangi dah lama tak berjogging padahal taman rekeriasi dekat jer dengan rumah, jadi masa cuti hujung minggu Seri Wangi terasalah pulak nak berjogging dengan memakai baju ActivTee Plus, memang cepat berpeluh walaupun baru berlari beberapa minit, jangan ingat macam Seri Wangi ni tak payah lagi nak susah-susah nak buang lemak...kalau nak tau badan Seri Wangi ni bahagian Tummy ada besar sikitlah...kalau tengok betul-betul nampak gemuk, kalau boleh nak slimkan badan sikit biar nampak pinggang macam kerengga.


 PRODUCT JONLIVIA ACTIVEWEAR



JONLIVIA kini banyak mengeluarkan pelbagai produk healthy Sportwear seperti ActivSeries, ShaperSeries, PhiroBack Suppoter dan Special Side Products. Harga products Jonlivia sangat berpatutan dan mampu milik dan berbaloi dengan hasilnya.

Special Side Products

 Untuk maklumat lanjut tentang Products Jonlivia:





25 ulasan:

  1. Didn't know about this brand until I read your post, thanks for the info sharing :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ivy, this ActivTee Plus is very good for your body, can burn your fat, firstly Tummy.

      Padam
  2. I have their hotpants. Well, seriously swear a lot after wearing.

    BalasPadam
  3. i cant wait to try mine as well. So many benefits there.

    Racheal

    BalasPadam
  4. I have not heard about this brand bit looks quite good and will check them out.

    BalasPadam
  5. it's hard to believe an outfit as tight as this has a pocket too. Great!

    BalasPadam
  6. Looks great but do they make mens clothes?

    BalasPadam
  7. Semangatnya Kak Seri Wangi jogging. Baguslah pakaian ni dapat bakar lemak. My concern pun bahagian tummy.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haaa....taman belakang umah jer...cuti2 rajinkan diri berjogging klu xkeluar baju tu blh pakai kat umah dlm 2/3 jam

      Padam
  8. Looks like a very worthy piece to have for exercising. I love the arm pocket. It's so convenient and useful.

    BalasPadam
  9. That workout outfits looks comfy when it wears. I like it because it can burn our fatty fats. I will definitely check this out.

    BalasPadam
  10. This activetee plus looks so comfy and its really good to burn our fats. Perfect for those who wants to get a slimmer body.

    BalasPadam
  11. I really need to get one of these... need to take better care of my health, posture and shape

    BalasPadam
  12. Dah makin ramai yang pakai Jonlivia sekarang nie. Teruskan bersenam untuk kesihatan.

    BalasPadam
  13. I haven't heard of this product before but it is very interesting for body shaping. Am intrigue! :D

    BalasPadam
  14. Besides with the sweat pants design, they also comes out design with top wear too! The design looks really chic and nice!

    BalasPadam

Thak You For Your Comment