D AURA CAFE 5 STAR DENGAN CANDLE LIGHT DINNER & WEDDING ANNIVERSARY MERAIKAN PASANGAN ROMANTIS - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Sabtu, 9 September 2017

D AURA CAFE 5 STAR DENGAN CANDLE LIGHT DINNER & WEDDING ANNIVERSARY MERAIKAN PASANGAN ROMANTIS



Merancang untuk meraikan orang tersayang?Serabut kepala hendak mencari tempat yang sesuai untuk  Candle Light Dinner, harga berpatutan dan nampak mewah dan romantik?Hmmm....Seri Wangi ada penyelesainnya!!Di mana?

Seri Wangi cadangkan satu tempat yang sangat ekseklusif, layanan istimewa, suasana yang romantik, tempat yang cantik  ala 5 Star, hidangan disediakan oleh Chef hotel, tidak payah susah-susah ke hotel,  cari  jer tempat yang paling romantik di D AURA CAFE Putra Walk Seri Kembangan..



D AURA CAFE Putra Walk Seri Kembangan menjadi Cafe ala 5 Bintang termurah di Malaysia iaitu bermula dengan A La Carte cuma RM10 sahaja untuk Set Local Food dan RM18 pula untuk Western Food. Pilihan Buffet juga disediakan minimum 30 pax dan disarankan untuk memilih A La Carte yang bermula RM10 sahaja, murahkan? Layanan dan service firstclass.

1.   Hidangan disediakan oleh Experience Hotel Head Chef terbaik.

2.   Jangan risau  bila masuk ke dalam D AURA CAFE kerana suasananya yang nyaman dan beraircond, mempunyai WIFI untuk melayari internet, suasana yang cozy, relex dan menenangkan jiwa.

3.   Hmm...semasa relex-relex tu...sambil menikmati Buffet makan siang atau malam kita juga dihiburkan dengan alunan lagu-lagu romantik. Buffet D AURA CAFE hanya dibuat bila ada event RM38.

4.   D AURA CAFE juga menyediakan Candle Light Dinner,Wedding Anniversary, Birthday Party, Farewell Party, Family gathering dan babyshower.

Wedding Anniversary

Candle Light Dinner
Sambutan Hari Jadi
Seri Wangi dijemput untuk makan malam - Buffet Dinner oleh Puan Dina bt Abu Bakar dan suaminya En Salihin Jaffar. Suasana malam di dalam cafe sangat meriah dengan adanya Majlis Sambutan Harijadi pelanggannya. Hias atur dengan belon-belon pelbagai warna sangat cantik dan menarik.



D AURA CAFE menyediakan Buffet Dinner yang sangat menarik, banyak menu-menu yang sedap-sedap belaka, apatah lagi tukang masaknya adalah dari Experience Hotel Head Chef yang berpengalaman. Seri Wangi paling suka makan spaghettinya yang sedap.

MENU-MENU D AURA CAFE 















PAKEJ CANDLE LIGHT DINNER



Pengumuman!!!!
Promosi hebat beli pakej CANDLE LIGHT DINNER TERMURAH DI MALAYSIA dari 09 Sep -18 Sep 2017 sahaja
D AURA CAFE Putra Walk Seri Kembangan Selangor
harga PROMOSI RM99 SAHAJA per couple..
normal price rm299..
*beli online je to D AURA CAFE maybank 562807543086 then Wa untuk dapat resit
*boleh beli dulu pakej,pilih tarikh kemudian
*guna dalam masa setahun
*CAFE ALA 5 BINTANG,COZY,WIFI,ROMANTIC

Nak beli pakej Wa www.wasap.my/60192700210
*pakej termasuk
1)hiasan lilin dan balloon
2)western main course,dessert and drink

Hmmm...bestkan bila ada pakej murah macam ni, Seri Wangi pun nak juga pakej ni untuk Seri Wangi and Hubby nanti dalam bulan Disember tahun ni, bulan November ni pulak Birthday Seri Wangi nanti nak usha suruh anak-anak buat Birthday Party kat D AURA CAFE. 


Puan Dina bt Abu Bakar dan En Salihin Jaffar

Untuk Maklumat Lanjut:

Alamat

C-6-G, Putra Walk, Jln PP25
Taman Pinggiran Putra, Sek 2
43300 Seri Kembangan, Selangor
Time :  11.00 am hingga 11.00 pm

Layarari:
https://www.facebook.com/dauracafe/
@dauracafe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment