SYAMPU HIJAB DARI NATURAL ELIXIRS DAPAT MEMULIHKAN RAMBUT GUGUR, KELEMUMUR DAN BERMINYAK - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Jumaat, 18 Ogos 2017

SYAMPU HIJAB DARI NATURAL ELIXIRS DAPAT MEMULIHKAN RAMBUT GUGUR, KELEMUMUR DAN BERMINYAK



Salam my readers tersayang,


Seri Wangi nak tau tentang masalah rambut orang pompuan ni, lebih-lebih lagi yang berhijab, tentu masing-masing ada masalah pasal rambutkan? Macam Seri Wangi juga yang berhijab ni memang ada masalah dengan rambut, apatah lagi rambut Seri Wangi jenis rambut kerinting halus, kembang dan kering.

Itu satu bablah...kalau satu  hari kita kat ofis, walaupun ada aircond kepala kita akan jadi gatal sebab berpeluh, kelemumur lagi dan gugur pun ye juga.  Rambut Seri Wangi ni  susah sikit nak sikat sebab kusut kalau guna syampu yang tak sesuai dengan rambut kita.


Sekarang dah oklah dah....sejak Seri Wangi guna Syampu Hijab 2-in-1 (Syampu + Perapi) 300ml dari Natural Elixirs Sdn Bhd, semua masalah dah selesai. Rambut Seri Wangi tidak gugur lagi, lembab, dan senang diuruskan, kulit kepala pun tidak lagi gatal, apatah lagi kelemumur pun dah tak ada lagi...happy sangat, rambut pun bau harum sebab Syampu Hijab ni baunya harum dan segar, ringan sikit kepala ni.


Happy Masalah Rambut dah selesai


FORMULA SYAMPU HIJAB

Kalau nak tahu formula Syampu Hijab 2-dalam-1 dari Natural Elixirs Sdn Bhd ini menggabungkan bahan-bahan organik seperti Minyak Nettle, Ekstrak Bunga Kamomil dan Minyak Tea Tree yang yang kaya dengan khasiat untuk menguatkan rambut, melindungi dan mencegah keguguran rambut kita.  Sebenarnya rambut kita ni memerlukan pendedahan secukupnya pada udara dan cahaya matahari untuk memastikan rambut kita sentiasa sihat dan kuat. Apabila rambut kita sentiasa tertutup, kulit kepala tidak boleh bernafas membawa kepada pengumpulan sebum berlebihan daripada peluh menyebabkan liang kulit kepala tersumbat dan tidak sihat, berkelemumur, rambut gugur, semakin nipis dan tidak bermaya.


Gambar Contoh
FORMULA UNIK SYAMPU HIJAB

1.  Membersih dan melembabkan rambut dan kulit kepala.
2. Mengawal penglupasan semulajadi kulit kepala, menjadikan ia segar kembali Menyeimbangkan pengeluaran sebum dan mengurangkan minyak yang berlebihan.
3, Mempunyai sifat antioksida yang melindungi rambut daripada kerosakan dan penuaan asal.
4.  Memberi tenaga dan menyegarkan semula akar rambut untuk rambut yang berkilat dan sihat.
5.  Mencegah keguguran rambut dan kelemumur

KANDUNGAN SYAMPU HIJAB

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Bataine, Cocamide DEA, Sodium PCA, Glycerin, Polyquaternium-10,Piroctone Olamine, Tocopherol, Urtica Dioica, Chamomilla, Recutita Extract, Melaleuca Alternifolla Leaf Oil, Magnisium Sulfate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Perfume

Halal Certified* - By Turkish Certification Body.

Made in Turkey by Ekokimya

Ekokimya is the same manufacturer of Ecowell Organics premium

certified organic skincare brand

Same manufacturer of ECOS3 Eco-friendly household cleaning

detergents - Euro-label certified



Untuk keterangan lanjut bolehlah layari:


Instagram:  @naturalelixirssdn/

Twitter :  NaturalElixirs




#hijabshampoo    #naturalelixirs   #naturallyorganic   #antihairloss    #nodandruff    #ahampootudung

3 ulasan:

  1. Klu nak beli Syampu Hijab ni...Boleh beli dari Lazada : http://keunggulan-wanita.blogspot.my/2017/08/syampu-hijab-dari-natural-elixirs-dapat.html?m=1

    BalasPadam
  2. Sorry...silap : http://www.lazada.com.my/hijab-shampoo-75845235.html?spm=a2o4k.search.0.0.yzFSOz&ff=1

    BalasPadam

Thak You For Your Comment