TERPILIH MASUK GLOWING YOUTHFUL MOTHER 2012 - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Selasa, 31 Julai 2012

TERPILIH MASUK GLOWING YOUTHFUL MOTHER 2012

Joint facbook Glowforever


Akhirnya Seri Wangi terpilih juga masuk pertandingan Glowing Youthful Mother - Top 95 setelah pergi ujibakat di Hotel Eastin PJ pada !4 Jul 2012, anjuran produk GLOW, menjadi ahli Glowmember adalah percuma dan dapat banyak diskaun dan pelbagai lagi kemudahan. Alhamdulillah....seronok rasanya dapat masuk, tetapi walaupun dah terpilih namun ada saringan lagi untuk terpilih Top 20 pula. Jadi Seri Wangi minta jasa baik kawan-kawan dapat Vote seri wangi mulai 1 Ogos 2012.

Hotel  Estein tempat audition

Tengah tunggu Fotoshot

Masa pergi audition, banyak ujian yang dijalankan dan dibahagikan kepada beberapa kumpulan. Ujian yang dikenakan adalah Catwalk, Ujian Kesihatan, Fotoshot,soaljawab, ujian minda tentang produk GLOW- 4 Essentil Wellness Pillar untuk kesihatan Kulit, Hati, Jantung, Sendi.


Untuk vote seri wangi bolehlah klik : https://apps.facebook.com/easypromos-premium/voteme/6545/613977733

Name: Halimah


Contestant number: 030

Profession: Clerk

Location: Sungai Buloh

Slogan: Penjagaan kesihatan amatlah penting seperti penjagaan kulit & wajah, jantung, hati & keseimbangan dalam pemakanan. 

Gambar di atas diambil untuk undian mulai 01 Ogos. Jadi seri wangi jasa baik kawan-kawan di blog ini akan mengundi seri wangi. di Glowforever Facebook Fan dan www.glowmember.com untuk dapat kad member percuma "Privileged Glow Membership. Undi banyak kali pun takpa kalau boleh vote 5 bintang. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment