HERBA MANDIAN CHANTIQ MANEES - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Khamis, 30 Disember 2010

HERBA MANDIAN CHANTIQ MANEES




Sejak seri wangi mengurut orang bersalin, biasanya kena cari daun-daun untuk air mandi orang bersalin, kalau duduk kat kampung senanglah nak cari daun-daunnya, tapi...kalau dah duduk kat bandar ni susahlah sikit nak mencarinya. Akhirnya seri wangi terbaca di surat khabar Harian Metro iklan produk Mandian Herba untuk orang lepas bersalin dan juga untuk mandian biasa. Leganya rasa hati seri wangi bila ada benda macam ni sebab senang je nak digunakan. Lebih-lebih lagi sejak dua tiga minggu ni ramai orang bersakin dan orang kawin heee..!

Mandian Herba Chantiq Manees adalah ramuan herba yang didatangkan khas dalam bentuk bunjut yang boleh terus direbus dan digunakan sebagai mandian. Dibuat mengikut ramuan turun- temurun yang mengandungi 7 jenis daun herba yang kini sukar didapati. Daun-daun herba yang segar telah melalui proses pengeringan tanpa menjejaskan mutu dan khasiat semulajadi herba mandian ini dipek dalam bungkusan yang lebih moden supaya mudah disimpan dan digunakan. Setiap bunjut boleh digunakan lebih dari sekali sehingga pati, warna atau aromanya hilang.



Kelebihan penggunaannya:
*  Mengembalikan kesegaran dan mengurangkan sengal sendi dan saraf akibat daripada proses kelahiran. (Bagi wanita lepas bersalin).

*  Menjadikan kulit lebih menawan, segar, halus dan licin. 
*  Mengurangkan berat badan dengan pembakaran lemak.
*  Mengeluarkan toksid dalam badan.
*  Mengurangkan kesakitan anggota badan, sakit urat, sendi& sengal tulang.
*  Melancarkan peredaran darah dan membuang angin dalam badan. Sebagai aroma terapi untuk menghilangkan stress.


Cara Penggunaannya:
Satu uncang bunjut Herba Chantiq Manees hendaklah direbus dengan air selama 20 minit.
Selesai merebus, biarkan sehingga menjadi suam sesuai untuk mandi bilas. Juga sesuai untuk mandian wap dan sauna serta untuk semua lapisan umur.
HARGA : RM15.90


Cara Tempahan:


SMS alamat dan no tel: 016-3747052





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment