Produk Carina Tisu Berkualiti Tinggi,100% Kapas Tulen Menjadi Pilihan Kami Seisi Keluarga - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 28 Disember 2022

Produk Carina Tisu Berkualiti Tinggi,100% Kapas Tulen Menjadi Pilihan Kami Seisi Keluarga


Seri Wangi pasti semua sedia maklum bahawa kita masih belum dengan ancaman Covid 19 walaupun kita kini sudah bebas dari Covid 19, namun begitu kita belum bebas sepenuhnya. Jadi walaupun kita berada di luar, kebersihan adalah paling utama perlu dititikberatkan seperti memakai face mask, kebersihan di dalam rumah atau di luar rumah terutamanya penjagaan kebersihan bagi kanak-kanak dan warga emas yang senang dan mudah dijangkiti.

CARINA



Seri Wangi bila berada di luar rumah, akan memastikan sentiasa membawa tisu-tisu CARINA untuk menjaga kebersihan seperti tisu kering yang diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit dan tisu basah yang mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan. 

Selain itu Seri Wangi juga suka menggunakan produk CARINA di rumah untuk menjaga kebersihan di dapur seperti Kitchen Tissue, Facial Cotton untuk bersih kan wajah dan Cotton Bud untuk membersih telinga. Semuanya adalah keperluan harian yang semestinya ada setiap rumah dan sudah tentulah Seri Wangi memilih jenama Tisu Carina yang 100% kapas tulen semulajadi. 


We Care, We Love



CARINA 2023 berazam untuk bergerak ke hadapan mengikut peredaran zaman dan terus maju selepas pandemik. Konsep baharu telah dihasilkan dengan tema "We Care, We Love"

Untuk menggalakkan kesedaran kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat dan mengurangkan pencemaran. 

CARINA menjaga kulit anda dengan menyediakan 100% kapas tulen semulajadi yang mesra kulit. Cotton Malaysia yang terbaik dan berkualiti.

Pengeluaran tempatan untuk meningkatkan pemulihan ekonomi. Khusus untuk memenuhi keperluan dan kehendak orang Asia Tenggara.

Produk-produk "We Care, We Love" terdiri daripada produk tissue dan cotton Carina:

Carina Dry Tissue

☘️CARINA HANDKERCHIEF Tissue
☘️CARINA WALLET Tissue
☘️CARINA Box Tissue
☘️CARINA Kitchen Tissue



Carina Wet Tissue

☘️CARINA Wipes
☘️CARINA Antibac Wipes


Carina Wet Wipes


Carina Cotton Set

☘️CARINA Cotton Bud
☘️CARINA Facial Cotton




4 siri untuk memenuhi permintaan pasaran "We Care, We Love", menyatakan kepercayaan mereka bahawa menghasilkan produk berkualiti tinggi akan mempengaruhi dan menghasilkan penjagaan dan kasih sayang yang lebih baik untuk keluarga. #CarinaCares terhadap anda dan keluarga anda dengan pengeluaran tissue Malaysia untuk kegunaan harian Kuta sekeluarga.

Carina mempunyai 4 siri utama iaitu:

🍀Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) – Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif, dan Siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli.




🍀Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) – Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan.


🍀Peralatan Dapur (Kitchenware) - Siri Tisu Dapur kami menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental dan mengelap tumpahan cecair di meja makan memang sangat bersih dan berkesan. 




🍀Penjagaan Kesihatan (Health Care) – Siri Tisu Basah kami mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan.  Seri Wangi sukakan Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk membersih makeup dan membersih kotoran pada kulit. 


CARINA Antibac Wipes


Untuk maklumat Tisu Carina didatangkan dalam pelbagai saiz, daripada pembungkusan yang kecil sehingga yang lebih besar, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh individu mahupun seisi keluarga. Pembungkusan sederhana Carina Handkerchief Tissue menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. Sementara itu, Carina Wallet Tissue dengan pembungkusan yang mengikut trend masa kini, juga membolehkan anda menggunakannya sebagai on-the-go wallet atau dompet harian anda.

Selain itu, Carina juga boleh diperoleh dalam siri lain, seperti Tisu Basah, Kapas Muka, Putik Kapas, Kapas Gulung dan banyak lagi. Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan. Rangkaian Carina Cotton pula juga diperbuat daripada kapas asli, lembut, tahan lasak dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi. Rangkaian produk yang luas daripada Carina ini dapat memenuhi keperluan harian anda untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih baik, bersih dan sihat.




Tonton Carina



BERKENAAN CARINA

Carina ditubuhkan pada tahun 2009 sebagai pengeluar tisu pertama Malaysia bagi memenuhi permintaan negara tropika tersebut. Penghasilan tisu Carina yang menggunakan hanya 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli membolehkan Carina memberikan keselesaan kepada orang ramai disamping mengekalkan standard kualiti produk. Ia adalah pilihan terbaik untuk mereka yang berkulit sensitif kerana produk yang dihasilkan oleh Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, justeru menjadikannya lembut pada kulit dan tahan lasak.

Carina dicipta untuk penduduk Asia Tenggara yang terkenal dengan pulau-pulau yang indah, restoran ternama, masakan yang lazat dan pedas serta pelbagai budaya. Dengan iklim subtropika yang lembap di rantau ini, Carina percaya tisu berkualiti tinggi adalah penting dan sangat berguna kerana ia lebih bersih, mudah dan mesra keluarga, serta untuk kegunaan sendiri. Selain itu, tisu Carina juga mesra alam kerana ia larut dalam air, melindungi bukan sahaja anda tetapi juga alam sekitar.

Bertempat di Lembah Klang, Malaysia, produk Carina dihasilkan dan diedarkan di seluruh Malaysia terus kepada pengguna. Oleh itu, di sebalik kualiti produk Carina yang baik, harganya turut berpatutan untuk setiap lapisan masyarakat.


Cara Dapatkan Produk Carina

Di manakah anda boleh mendapatkan produk Carina? Majoriti produk Carina boleh diperolehi di pasaraya mahupun atas talian (Online). Aeon Big, Aeon Wellness, Econsave, Mydin, NSK, Hot Mart dan farmasi adalah beberapa peruncit luar talian. Pada masa yang sama, anda juga boleh mendapatkan Carina menerusi platform e-dagang rasmi mereka dan produk akan dihantar terus di depan pintu rumah anda! Kini, sangat mudah untuk membuat pembelian melalui Shopee dan Lazada.

Aeon Big, Aeon Wellness, Econsave, Mydin, NSK, Ascen+ Pharmacy, MiX Store, PotBoy Groceries, C-Mart Penang, Kedah, Perlis, Ceria 99 Penang, Kedah, Perak, Family Stores Seremban, Family Stores Melaka, Oppa Mart Melaka & Seremban, Nirwana Maju Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan, Target Supermarket Johor, Song Mart Malaysia Johor, Pasaraya Hwa Thai Johor


Untuk pembelian online di Lazada, Shopee dan TopzMall bolahlah layari:





CARINA GIFT BOX

Carina Gift Box termasuk produk-produk berikut;


Selain produk, di dalam Carina Gift Box, terdapat juga:

📌Shop online voucher Shopee 
📌Carina official Store RM 5 voucher
📌Review & Win campaign flyer 
📌Carina Surprise Ang-pao sehingga RM88 melalui TNG






Untuk makluman anda, Carina Gift Box Set TIDAK termasuk:

💠Kitchen Roll (boleh dibeli di kedai fizikal atau online) 

💠Carina Limited Edition We Love We Care Bag (GWP dengan pembelian RM 40 dan ke atas).




Anda boleh dapatkan Carina Gift Box di:

1. Aeon Big (Cawangan terpilih)
2. Mix Store (Cawangan terpilih @ IOI City Mall)
3. Hot Market @ Berjaya Times Square
4. Tong Hup Trading, Melaka.


Untuk makluman anda harga Carina gift box:
📌Original price : RM35
📌Now promotion price : RM29.90
Available at online Plattform dan offline store (Mix Putrajaya and Hot Plus Times Square)


CARINA Review & *WIN



Jom ikut Seri Wangi sertai CARINA Review & *WIN, manalah tau rezeki and an menang hadiah lumayan


Jumlah 100 pemenang untuk *MENANGI 3 bulan Bekalan Rumah setiap bulan. 

Jumlah bernilai RM 150 / Pemenang


Cara Menyertai:

1. Muat naik Foto/VIDEO Ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/ Tiktok. 

2. Beritahu kami sebab anda akan mengesyorkannya & tag @CARINA rasmi Facebook / Instagram / Tiktok. 

3. Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove (pastikan post anda adalah umum).

*Terma & Syarat:

1. Tempoh kempen: SEKARANG- 30 April 2023

2. #300 #Penilai Terbaik akan dipilih untuk MENANG 3 Bulan Bekalan Rumah Carina bernilai RM150. Kami akan screenshot pemenang dan umumkan pemenang di halaman Facebook kami bermula dari Feb 2023. Sila nantikan!

3. Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Kami berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

4. Resit WAJIB ditunjukkan untuk menuntut hadiah.

5. Setiap pemenang hanya sah untuk menuntut sekali sahaja, Nama & resit Pembelian yang sama tidak dibenarkan.

6. Resit pembelian sah dari 1 Jan 2023- 31 April 2023 sahaja.

7. Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.

8. Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

Apa lagi jomlah beli produk-produk Carina untuk sertai contest tersebut nanti.





Untuk maklumat lanjut layari CARIBA:



Tag:

#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove

#beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #tissue #TissueMalaysia #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature
#cottonmalaysia #cotton



9 ulasan:

  1. Lama tak dengar or nampak jenama Carina ni kak. Femes kan zaman dulu. Produk Carina ni 100% kapas. Tu yang soft tu. Nanti nak cari balik di Shopee. Carina ni takde kat Guardian rupanya. Patutlah tak jumpa.

    BalasPadam
  2. wah. Ada banyak produk rupanya Carina. Rawlins pakai yang wipes dan cotton bud je selama nie.

    BalasPadam
  3. Sama lah dengan yanie. Yanie suka guna jenama Carina ni, 1st sebab ianya 100% pure cotton dan soft je tisu nya. Lagi 1 tisu Carina tak kelurkan habuk 👍🏻

    BalasPadam
  4. Sally kalau nampak tisu jenama Carina, Sally beli sbb tertarik dengan pembungkusan yang menarik berwarna ungu dengan pokok bunga Lavender. I is tak boleh tgk purple kalerrr~ hahaha

    BalasPadam
  5. Dah lama xdengar jenama ni. Woww memang banyak produk juga ye. Tak sangka semua berbaloi

    BalasPadam
  6. wow sounds like such an interesting contest i simply cannot wait to take part in it!

    BalasPadam
  7. Boleb consider this brand for CNY celebration nanti! Nell dah try and memang berkualiti kan! Boleh la join contest ni juga nanti

    BalasPadam
  8. Ok 👌🏻 ok, gonna restocking my home usage of this brand & join in the contest to win. Thanks.for sharing this. Cheers Siennylovesdrawing

    BalasPadam
  9. I like it too! their products memang bagus dan contest pun gempak

    BalasPadam

Thak You For Your Comment