Pelancaran Miss CosmoWorld 2022 - Hadiah Lumayan Wang Tunai USD 100,000 untuk Miss CosmoWorld 2022 Tahun ini - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Ahad, 25 September 2022

Pelancaran Miss CosmoWorld 2022 - Hadiah Lumayan Wang Tunai USD 100,000 untuk Miss CosmoWorld 2022 Tahun ini

 


Terpegun melihat kecantikan setiap peserta ratu cantik yang tinggi ramai dan mengenakan rekaan fesyen yang sememangnya sangat cantik dan menawan, elegen dan eksklusif. Bila berada di kalangan ratu-ratu cantik ini, terasa diri ini tenggelam.. haaaa.. tak jadi nak berselfie dengan mereka, kita amik gambar sajalah! 


Miss CosmoWorld 2022


Seri Wangi berasa beruntung dapat hadir di Pelancancaran Miss CosmoWorld 2022  bertempat di hotel Park Royal Collection, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Untuk makluman semua, acara Miss CosmoWorld 2022 yang diasaskan oleh Carrie Lee ini mencatatkan sejarah tersendiri apabila menawarkan hadiah yang cukup lumayan iaitu 100,000 Dollar di samping pelbagai hadiah lain seperti  baucer rawatan kecantikan, produk kosmetik dan sebagainya.



“There are many beautiful ladies out there but how many with brain will FULLY utilize the winning money to do something even greater for themselves and the people around them? Let us share to the world this message and help fulfill a young lady's chance to pursue her dreams and goal,” Carrie Lee,Pengasas Miss Cosmoworld 

Miss CosmoWorld 2020 mempromosi  kebebasan dan kecantikan para wanita di samping mahu menyebarkan cinta dan keprihatinan kepada dunia dan juga mahu memperkasakan kaum wanita dengan kecerdasan dan ilmu serta memberi peluang kepada para wanita untuk merealisasikan impian dan cita-cita mereka.






Melalui penganjuran acara Miss CosmoWorld ini juga, dapat  memberi peluang untuk mempromosikan  hal-hal kesihatan diri dengan kecantikan, sukan serta tanggungjawab sosial melalui pelbagai misi kebajikan yang dilaksanakan oleh para peserta. 


Miss CosmoWorld akan diadakan mulai 17 November sehingga 30 November 2022 dimana acara akhir Miss CosmoWorld 2022 akan diadakan bertempat di Hotel St Regis,Kuala Lumpur.






Untuk maklumat lanjut layari


WEBSITE

http://2022.misscosmoworld.com

FECEBOOK

https://www.facebook.com/MissCosmoWorld/

INSTGRAM

https://instagram.com/misscosmoworld






misscosmoworld #misscosmoworld2022 #misscosmoworldmalaysia

#presslaunch #pressconference #malaysia #beautypageant #pageant #worldpageant #malaysiapageant #localpageant #model #influencer #judges #organizingteam #keepitup #selection #clskin #whitefairy #whitefairyevent #beautyblogger #malaysiablogger #malaysiainfluencer 


9 ulasan:

  1. Comel cantik mereka semua. Mesti terpegun akak tengok mereka kan. All the best buat semua peserta.

    BalasPadam
  2. wahhh macam best je dapat join event ni. seronok tengok orang cantik2 ni kan

    BalasPadam
  3. Ohh woww...so so happening this Miss Cosmo event with all beautiful contestants, thanks for sharing this kak Halimah. Cheers Siennylovesdrawing

    BalasPadam
  4. tinggi-tinggilah dorang tu, kalau sy bergambar dengan dorang confirm celah bahu je...haha

    BalasPadam
  5. Cantik2 belaka semua peserta. tak sabar pulak nak tahu siapa pemenangnya :)

    BalasPadam
  6. Wahh menariknya! Good to have more platform macam ni kan, hadiah pun sgt lumayan, ingatkan oversea sekali local with great prizes to be won!

    BalasPadam
  7. wow hadiah sampai USD 100,000 tu. yang masuk pun mesti bagus2 semua ya.

    BalasPadam

Thak You For Your Comment