SWAN -  Technolite Trolley Bag Sangat Membantu Meringankan Beban Bag Berat - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 22 Jun 2022

SWAN -  Technolite Trolley Bag Sangat Membantu Meringankan Beban Bag Berat



Setiap hari murid murid sekolah terutamanya yang bersekolah rendah terpaksa memikul bag sekolah yang berat disebabkan terpaksa membawa buku buku yang banyak seperti buku buku teks, buku latihan, buku tulis dan lain lain buku lagi. Bayangkan jika bawak buku teks BM yang ada 2/3 jenis buku teks, buku latihan dan buku tulis.. aduh.. kesianya!

Kini masalah Lana Adreana telah pun dapat diatasi dengan adanya bag trolley iaitu SWAN Technolite Trolley Bag yang sememangnya jenama bag terbaik yang tidak asing lagi di Malaysia sebab bagnya berkualiti tinggi.



SWAN Technolite Trolley Bag

Kalau anda semua hendak tahu keistimewaan SWAN Technolite Trolley Bag ini mempunyai ciri ciri yang tidak ada pada bag sekolah lain, sangat memudahkan dan dapat meringankan beban orang yang membawa bag tersebut. 

Ianya mempunyai zip yg tahan lasak, lancar, tidak tersekat bila di tarik dan boleh dibuka ke semua arah bag tersebut. 

Selain itu ia juga mempunyai ruang poket luar dan dalam yang boleh menyimpan pelbagai keperluan seperti bekal, botol air dan payung lipat. 



Bag tersebut juga ada ruang pocket untuk leletak timetable. 

Paling menarik ia mempunyai tempat pemegang bag yang senang di tarik dengan lancar. 




Ciri-ciri SWAN Technolite Trolley Bag

Pelapik Belakang 3D;  Pengudaraan Sejuk & sediakan sokongan tulang belakang lurus.  


2. Tali bahu berbentuk U;  Menjadikan pengagihan berat lebih ringan pada tulang belakang.  

3. Reka Bentuk Ergonomik;  Memastikan badan dalam keadaan tegak.  Anak anda yang ceria berasa lebih santai dan selesa membawanya juga.

4. Fungsi Roda : Fungsi 10 Roda yang  membolehkan menaiki tangga dengan mudah.  Dan  SWAN Technolite Trolley Bag ia adalah beg sekolah yang mempunyai  10 roda pertama di dunia yang direka khas untuk menaiki tangga  dengan mudah dan lancar. 


5. Fungsi Trolley boleh tanggal  -Fungsi membolehkan menarik / menaiki tangga dengan mudah.  - Fungsi Trolley boleh tanggal



6. Material & jahitan yang berkualiti tinggi yang sangat bagus dan tahan lasak. 





SWAN Technolite Trolley Bag Sangat berkualiti, tahan lasak dan tahan lama, lebih lebih lagi dalam cuaca hujan dan Jalan yang tidak rata serta bertangga. SWAN Trolly bag ini sesuai untuk usia 8 hingga 13 tahun. Kiranya Lana Adreana dapat guna SWAN Bag ni hingga dia bersekolah menengah jika dijaga dengan baik, happy sangat bila dapat bag SWAN ni, dah tak sibuk lagi membebel bag berat sebab buku banyak, hati pun senang pergi sekolah tarik jer bag tu macam pergi travel. 

Anda boleh dapatkan  info dan cara pembelian  SWAN Technolite Trolley Bag ini di Shopee




Untuk keterangan lanjut layari


WEBSITE

https://www.swanbag.com/

FACEBOOK

https://www.facebook.com/SwanBagMalaysia/

INSTAGRAM

https://instagram.com/swan.malaysia

13 ulasan:

  1. Zaman dulu kalau dapat beg Swan dah kira macam orang kaya dah..hahaha

    BalasPadam
  2. Masalah berat beg sekolah xpenah selesai. Sebagai ibu bapa kena prihatin dengan keperluan anak, bagus juga best swan ni nampak cantik dan meringankan beban pelajar..

    BalasPadam
  3. Lovely! Tringin masa zaman saya kanak2 sekolah dulu ada jename Ezzy Bag. Dia ada trolley utk traik juga and purpose dia pun sama juga ^_^

    BalasPadam
  4. Kagumnya dengan ciri-ciri mesra pelajar dan kanak-kanak pada beg nie. Macam nak belikan untuk my nieces plak rasanya.

    BalasPadam
  5. My niece will love it coz its pink, will buy one for her.

    BalasPadam
  6. Tertarik dengan beg swan ni. Nanti ada rezeki lebih nak belikan untuk anak. Dahla warna pink banyak compartment

    BalasPadam
  7. Cantik beg swan tu.iena suka sangat yang warna pink terang tu. Senang la budak2 nak bawak beg. Sekarang pun bukan main banyak buku nak kene bawak kan. Ada beg mcm ni mudah

    BalasPadam
  8. suka beg ni.. besar, luas dan tahan lasak... tayar dia mmg best kalau guna untuk tarik naik dan turun tangga

    BalasPadam
  9. bag sekolah swan ni one of my favourite waktu sekolah dulu... memang berkualiti sangat begnya

    BalasPadam
  10. Cantik warna pink dia. Roda dia pun unik. Yang penting postur pun diambil kira

    BalasPadam
  11. Considering this bag after reading your review, school books are so heavy these days need to change my daughter's bag

    BalasPadam
  12. Senangkan sekarang ada beg macam ni! Tak perlu la mereka angkat berat2 mcm those day! Good option for my nephew and niece ya! Boleh belikan for them nanti - Nell

    BalasPadam

Thak You For Your Comment