Cantik Bagai Bidadari Dengan SLAE Cosmetics Mempunyai Kandungan 100% Semulajadi, Organik Dan Mesra Wuduk - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Ahad, 22 Mei 2022

Cantik Bagai Bidadari Dengan SLAE Cosmetics Mempunyai Kandungan 100% Semulajadi, Organik Dan Mesra Wuduk


Kecantikan Inspirasi Semulajadi


MAK-MAK pun nak cantik kan? Jangan ingat anak dara jer... nak melawa kan? Haaa... kita ni MAK-MAK yang duk di rumah pun nak cantik jugak! Sekali sekala keluar rumah mestilah nak hias diri dan bermakeup, duk rumah pun boleh cantik untuk suami gitu..!!

Seri Wangi pun yang dah masuk usia 60+ pun masih melaram jugak dan jaga penampilan, nak cantik macam anak dara bermakeup tapi tak adalah over pulak...

Nak makeup simple-simple jer... tapi tetap nampak cantik dan menawan.  Kadang kala tentu kita nak cepat bermakeup terutamanya yang nak pergi kerja mestilah nak cepat kan. Samalah macam Seri Wangi kalau nak pergi event, pasti nak nampak cantik dengan makeup yang simple. 

Biasalah bagi wanita yang bekerjaya atau ibu-ibu yang mencari safe, gorgeous & instant makeup solution dengan hanya 5-10 min ambil masa untuk bermakeup. 


PRODUK SLAE COSMETICS



Seri Wangi sangat suka memakai makeup dari SLAE Cosmetics kerana ianya sangat sesuai dengan kulit Seri Wangi dan paling bagus sebab mesra wuduk. Biasanya bukan semua produk kosmetik yang sesuai dengan kulit wajah kita terutama Compact Powder, foundation ataupun Cushion Foundation, lebih-lebih lagi bagi yang kulit berminyak, berjerawat dan juga kulit kering. Jadi pemilihan pemakaian produk kosmetik mestilah kena sesuai dengan kulit wajah, lebih lebih lagi kulit yang alergi kepada sebarang makeup. 




Untuk pengetahuan anda produk SLAE Cosmetics yang diasaskan oleh Datin Dr Nik Sarina Hashim adalah kosmetik yang dicipta khas dengan ketahanan untuk wanita yang sentiasa ingin kelihatan cantik dan anggun, tidak kira usia. Kandungan 100% semulajadi, organik dan kosmetik  mesra wuduk, tiada paraben, tiada alkohol, tiada wangian, tiada minyak mineral, tidak bahan-bahan yang berbahaya. 




Seri Wangi sudah pun mencuba set makeup SLAE yang sesuai dengan kulit wajah dan sangat mudah dan cepat bersiap untuk keluar ke majlis rumah Terbuka Hari Raya atau sebarang majlis walaupun bermakeup simple. Beberapa set produk makeup SLAE yang sesuai dengan kulit wajah Seri Wangi: 

1) Bare & Boujee Cushion Foundation

2) Bare & Boujee Compact Powder

3) Summerkiss Liquid Lipmatte di Mata, Bibir dan Pipi

4) Feline Triple Treat Mascara

5) Feline Microblade Eyebrow Liner


Bare & Boujee Cushion Foundation


Bare & Boujee Cushion Foundation (Coco Beige) HOT SELLING ITEM yang ada SPF50, sunscreen yang boleh lindungi kulit dari sinaran matahari lebih-lebih lagi kini cuaca memang tersangatlah panas terik yang boleh buat kulit kita kering,  di samping foundationnya memberi efek kulit flawless dan smooth, tak perlu pakai filter dah bila nak selfie gitu... !



Seri Wangi memang sangat suka memakai Cushion Foundation ni sebab mudah, tidak melekit, sekata toner warnanya dan melembabkan kulit Seri Wangi yang jenis kering serta dapat lindungi kulit ketika keluar rumah

Anda bolehlah tonton video kesan Efek Before & After : Keserlahan Cushion Foundation


Bare & Boujee Compact Powder (Coco Beige)



Bare & Boujee Compact Powder (Coco Beige) - Mengukuhkan lagi efek flawless Cushion Foundation. Sangat sesuai untuk kulit berminyak dan sangat berkesan mengurangkan penampilan minyak di wajah.


Seri Wangi akan sapukan sedikit Compact Powder bagi menambahkan lagi Seri wajah agar tidak nampak berminyak sekiranya berpeluh ketika keluar rumah. 


Summer Kiss Liquid Lipmatte



Summer Kiss Liquid LipMatte (Strawberry Colada) - LipMatte ni Seri Wangi sangat suka guna sebabnya 3 dalam 1 anda boleh sapukan di pipi sebagai blusher, eyeshadow dan juga di bibir. Sangat matte tetapi juga melembabkan bibir, tidak mudah transfer pada face mask atau cawan. Boleh digunakan sebagai lipstick, blusher dan eyeshadow untuk tujuan instant makeup. Ada 6 warna pilihan yang menarik dan sesuai dengan wajah, mudah dan cepat. 

Video Swatches Warna-Warna : Warna-warna yang menarik


Bloom This Way Powder Matte Lipstick



Bloom This Way Powder Matte Lipstick (Sakura Blossom) - Warna yang sangat pigmented, dan HOT-SELLING ITEM di SLAE Cosmetics sebab harga pun RM29.90 je. Disebabkan pigmented dan pekat, dapat menutup bibir yang gelap. Menaikkan seri wajah serta-merta. Tahan lama sebab tekstur powder matte.

Video Warna-Warna : Warna warna Lipsticks


Bloom This Way Creamy Matte Lipstick



Bloom This Way Creamy Matte Lipstick (Dusty Peony) Bibir Seri Wangi  kadang kala alami kekeringan, jadi Matte Lipstick memang khas untuk bibir kering supaya bibir kekal hydrate dan tidak kering. Tips supaya lebih kekal lama, dabkan dengan tisu atau sedikit bedak.

Swatches Warna-Warna : Pemilihan warna lipstik


Feline Triple Threat Mascara


Feline Triple Threat Mascara - Sebenarnya Seri Wangi ni jenis yang paling jarang dan tak pandai pakai maskara sebabnya bila pakai maskara rasa macam berat dan melekit.. tu belum pakai bulu mata palsu haaaa... nanti tak boleh bukak mata pulak, tambah lagi mata kecik. Lain pulak dengan  Feline Triple Threat Mascara kegemaran ramai kerana mempunyai teknologi yang boleh menebalkan bulu mata dan memberi efek bulu mata kelihatan lebih tebal secara instant terutama bulu bawah mata. Mesra wuduk juga kerana jika ingin solat, hanya letakkan air mengalir, boleh cabut mascara begitu saja tanpa merisikokan bulu mata tercabut jadi dah tak payah guna bulu mata palsu. Bila Seri Wangi pakai rasa bestlah pulak rasa ringan dan jenis bulu mata nipis...!! 


Feline Microblade Eyebrow Liner


Feline Microblade Eyebrow Liner - Dicipta dengan teknologi sikat Microblade supaya boleh terus sikat dan lukis secara instant, membentuk kening yang natural dengan pantas. Seri Wangi sebenarnya bab-bab lukis kening ni tidaklah pandai sangat haaa... tapi dengan adanya Feline Microblade Eyebrow Liner ni barulah rasa senang sikit untuk dilukis dan dibentuk kening yang tak seberapa cantik. 

Tutorial : Makeup 5 minit



Anda yang berminat dengan produk SLAE, Grab now sebab sedang ada promosi RAYA sehingga 28 Mei, 30% OFF, on top of that boleh pakai KOD KUPON : Halimah tadi tu untuk dapat lagi 10% OFF! So jadi 40% OFF! Hanya untuk  di website SLAE.

[First Time Purchase, akan dapat extra 15% lagi!]

Shopee : https://shopee.com.my/slae_hq

[Kod Kupon 10% OFF HALIMAH] 

Website : Website : https://www.SLAE.com.my

[Kod Kupon 10% OFF SLAEHal] 



Khas untuk anda jadilah yang terawal untuk dapatkan KOD DISKAUN dan FREE GIFT, join Telegram Channel #SLAEBabe: https://t.me/+_uj1IpbAl3k5YzQ1


Jangan risau kalau anda masih ragu-ragu dan masih keliru hendak memilih produk sesuai dengan kulit anda, bolehlah bertanya dan bercakap dengan BEAUTY CONSULTANT SLAE untuk bantu pilih warna-warna yang sesuai dengan tekstur dan warna kulit anda, boleh terus klik di sini untuk Whatsapp team SLAE : http://wasap.my/60192225712/SLAECosmetics




Untuk kenali SLAE Cosmetics lebih lanjut, boleh layari di :


WEBSITE

FACEBOOK

INSTAGRAM

TIK TOK



#SLAECosmetic #KosmetikViral
#SLAEOrganicMakeUp #MakeUpMalaysia
#MakeUputkOffice #MakeupTahanLama
#TheMakeupForWork
#MakeupMampuMilik
#MakeupMesraWuduk
#KosmetikOrganikMalaysia,
#Beautyblogger #lifestyleblogger 
#influencermalaysia 
#keunggulanwanitacom

10 ulasan:

  1. Wow... best nyer boxset makeup nie. Lipstick dia cantik2 pula tu. Sronok jadi owner cosmetic brand. Itu salah satu impian saya.

    BalasPadam
  2. cantik packaging dia.. macam2 produk kecantikan ada ya.. natural gaya tatariasnya

    BalasPadam
  3. First time dengar jenama ni. Macam nak try je mascara dia

    BalasPadam
  4. Menarik gak barisan produk dia. Memang sesuai untuk kulit wanita Malaysia kan.

    BalasPadam
  5. menarik gak brand slae ni. item makeup semua lengkap, suka lah warna lip matte tu.. soft ja..cantikkk

    BalasPadam
  6. Wah bagus juga SLAE Cosmetics ni, i like their packaging dan produk semulajadi

    BalasPadam
  7. Wow...cantiknya akak berseri seri dengan makeup set no, nice one. Cheers Siennylovesdrawing

    BalasPadam
  8. Akakk... Tak sangka umur akak dah 60+
    Awet mudah you! Cantik packaging make up ni, simple. Warna lipstick pun lawa! Nak cari laaa

    BalasPadam
  9. Kami dari Slae Cosmetics amat gembira Seri Wangi suka & percaya akan produk kami.Terima kasih :)

    BalasPadam
  10. this makes such a beautiful gift for a friend or family member. loving it!

    BalasPadam

Thak You For Your Comment