Rawat Masalah Rambut Gugur Dengan Safi Shayla Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar Safi Shayla - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Khamis, 21 April 2022

Rawat Masalah Rambut Gugur Dengan Safi Shayla Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar Safi Shayla

 


Rambut gugur? Ishhh.. inilah yang buat Seri Wangi selalu susah hati sebab bila sikat rambut jer... tengok rambut banyak bergumpal kat sikat....huuuu...mau jadi botak kepala kita jadinya. 

Apatah lagi kalau kita yang berhijab ni, memanglah tak lari dari masalah rambut gugur, betul tak?. Seri Wangi sangat risau bila rambut mula gugur dan berkelemumur serta gatal2 kulit kepala. Lebih-lebih lagi rambut Seri Wangi jenis kering dan berkerinting halus. Dah cuba pelbagai treatment tapi tak juga berkesan.

Tambah lagi bila kita berhijab, faham sajalah bila kita ada aktiviti luar, lagilah akan cepat berpeluh dan gatal-gatal kulit kepala. Dah puas dah cuba produk untuk rambut gugur ni tapi tak ada yang sesuai pulak. 


Rangkaian Kawalan Rambut Gugur Safi Shayla


Alhamdulillah.. Seri Wangi sudah pun jumpa produk penjagaan rambut yang sesuai dengan rambut Seri Wangi iaitu produk SAFI Shayla - Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar. 

Rugilah...!!kalau tau dah lama Seri Wangi guna produk Safi Shayla ni, tak kisahlah... sekarang dah senang hati dah dapat produk penjagaan rambut yang sesuai dan berkesan Seri Wangi guna, anda pun bolehlah cuba guna produk SAFI  Shayla - Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar...sangat-sangat berkesan dan rambut pun sihat kembali serta senang diuruskan, lembut gitu.. terutamanya yang berambut panjang. 

Seri Wangi rekomenkan kepada anda jika inginkan rambut sihat dan tidak gugur seperti biasa, bolehlah cuba set SAFI  Shayla - Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar:



Syampu -  Hijab Scalp Biotics teknologi untuk membersih & menguatkan struktur rambut dengan wangian sehingga 72 jam


Refreshing Scalp Mask - Menyegarkan kulit kepala, mengurangkan sebum, menguatkan folikel rambut dan  menghilangkan bau hapak. 




Hair Tonic - dirumus dengan Hijab Scalp Biotics teknologi, Ginseng Merah Korea & Niacinamide menguatkan folikel rambut dari akar rambut, mengurangkan rambut gugur dan 4.6X rambut lebih lebat. 



Hair Serum  - membaiki dan menguatkan rambut rapuh dengan menembusi ke dalam struktur separuh rambut hingga jauh ke dalam

Hair Mist - perlindungan tambahan untuk rambut, kunci  mengekalkan nutrien untuk rambut yang lebih kuat sambil menghilangkan bau hapak untuk kesegaran rambut tahan lama ketika bertudung. 


Selepas Seri Wangi menggunakan produk Safi Shayla - Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar, barulah kulit kepala tidak berasa gatal lagi, rambut sudah berkurangan gugur, rambut pun senang disikat dan berbau harum walaupun kita berhijab. 

Rangkaian Kawalan Rambut Gugur Safi Shayla dengan Hijab Scalp Biotics. Teknologi, dirumus khas untuk kulit kepala tudung untuk mengimbangkan semula mikrobiom kulit kepala hijabi dengan formula probiotik.  Juga dipertingkatkan lagi dengan khasiat daripada 7 Habbatus Sauda untuk kulit kepala yang sihat dan rambut lebih tebal bagi wanita yang berhijab

Dengan rawatan rambut Kawalan Keguguran Rambut baharu produk - Tonik Rambut Kawalan Keguguran Rambut (Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar), terbukti berkesan untuk menguatkan akar rambut, mengurangkan rambut gugur, melebatkan rambut anda dengan bahan premiumnya seperti Merah Ginseng dari Korea & Niacinamide.  

Ianya dapat mengurangkan masalah rambut gugur & rambut menipis serta membantu melebatkan rambut bagi wanita yang  berhijab, 

Seri Wangi rasa gembira dapat guna Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar sebab antaranya:

🌿73% Rambut lebih kuat dari akar.

🌿57% kurang rambut gugur dari akar rambut, 4.6X rambut lebih lebat

🌿Menyejukkan kulit kepala dengan segera. 

 ðŸŒ¿Melegakan kulit kepala

🌿Kulit kepala cepat kering dan tidak berminyak. 

🌿bau haruman bunga yang menyegarkan

Dapatkan SAFI Shayla - Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar eksklusif di Watsons dan Guardian. 


Untuk keterangan lanjut

Website

https://linktr.ee/SAFIMalaysia

FACEBOOK

https://www.facebook.com/SAFI.MY/

INSTAGRAM

https://instagram.com/safimalaysia


#hairtok #haircare #hairtips #Shaylatonik #rambutgugur #haircareproducts #beautyblogger #lifestyleblogger #malaysiablogger 



4 ulasan:

  1. Nak try la cari hijab scalp biotics ni. Macam best pula. Saya rasa mesti bau dia wangi macam hair mist sebelum ini. Saya suka bau hair mist tu.

    BalasPadam
  2. Rawlins memang pakai shampoo dan minyak rambut dia. Even my barber pun cakap rambut I lembut je hehe

    BalasPadam
  3. nice to use SAFI Shayla products for nice skin. enjoy use them all ya

    BalasPadam
  4. Kepala memang ada problem. Ada eczema. Stress juga kenang ada eczema. Ingat nak cari saloon yang okay untuk rawatan scalp. Nak renew kulit kepaala supaya tak eczema teruk. Pakai ubat paling susah

    BalasPadam

Thak You For Your Comment