TEMPAH PAKEJ AQIQAH MURAH DI MEKAH DENGAN AQIQAHCENTRE.COM SECARA ONLINE - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Ahad, 14 Mac 2021

TEMPAH PAKEJ AQIQAH MURAH DI MEKAH DENGAN AQIQAHCENTRE.COM SECARA ONLINE


 Assalamualaikum semua

Apa khabar pembaca budiman? tentu ada yang rasa sedikit happy bila PM dah umumkan kita semua dah boleh merentas daerah...tapi bukan merentas negeri tau...haaaaa....adalah rasa lega sikit bila kita dah boleh menghadiri majlis-majlis tertentu tapi terhadlah itupun mengikut SOP dan PKPB/PKP jadi pergerakan tu memanglah tak ke mana punkan.

Seri wangi tau macam mana perasaan masing-masing yang hendak juga adakan majlis-majlis keramaian macam majlis kahwin, majlis nikah dan juga majlis aqiqah bagi ibubapa yang baru dapat cahaya mata. Dalam keadaan PKPB/PKP ni memanglah susah kita hendak mencari khidmat untuk uruskan aqiqah anak kita. Fikir pulak bila nak cari tempat yang sesuai, naknya yang tinggal di appartment. Satu hal pulak kadang-kadang kos pengurusan aqiqah ada yang mahal dan bukan semua orang mampu. 



Begitulah dengan kawan Seri Wangi yang terpaksa tangguh dulu untuk aqiqah anakny, bila berhadapan dengan keadaan PKP sebelum tau adanya Pakej Aqiqah Online 2021 ni, mybe next time boleh buat dan maklumkan kepada family lain dan kawan-kawan.

Dalam keadaan sekarang ni sememangnya banyak risikonya untuk kita hendak laksanakan aqiqah ni, macam yang Seri Wangi katakan tadi hendak mencari pengurusan Aqiqah ada yang mahal, lagi satu hal bagi yang sibuk tu...tentu tiada masa hendak mencari kambing hendaknya kalau duk bandar, hendak mencari orang sembelih kambing dan adakan majlis kenduri aqiqah seperti biasa kita laukan memanglah susah. hmmm....macam-macam masalah tapi di hati tu nak jugak buat untuk anak kesayangan sekali seumur hidup untuk mereka tapi kadang-kadang bila nak buat untuk dapatkan pahala 7, 14, 21 hari tak bolehlah pulak bila bayi kena sakit kuning dan si ibu pula ada komplikasi 



Kenapa Memilih AqiqahCentre.com dan Perbezaannya dengan syarikat lain


Kalau nak tau dengan pengursan Aqiqah Centre segala urusan menjadi mudah dan kita pun tak pening kepala memikirkan apa perlu dibuat untuk aqiqah anak nanti dan tidak perlu ke hulu ke hilir untuk menguruskannya ini kerana;

> Pakej Aqiqah Centre hanya buat pengurusan secara 100% Online tanpa perlu keluar rumah bagi mereka yang mempunyai kekangan masa untuk dapatkan Pakej Aqiqah Online 2021 dengan Aqiqah Centre

>Seri Wangi rasa berbaloi sebab harga pakejnya murah dan mampu milik serta ianya dilaksanakan di Mekah dan diagihkan dengan baik kepada fakir miskin.



>Segala urusan persembelihan kambing di Mekah disertakan video beserta sebutan nama anak sebagai bukti di mana setiap sembelihan aqiqah, akan diberikan video rakaman sembelihan dengan sebutan nama anak/family (khas untuk aqiqah sahaja)

> Selain dari itu ramai juga artis-artis yang telah berurusan dengan Aqiqah Centre sangat berpuas hati mengambil pakej tersebut di mana Aqiqah Centre telah mengurus 21,000 sembelihan sejak 2014.




>Setiap penyertaan akan menerima sijil premium ukiran kayu sebagai cenderahati yang siap dengan nama anak. 




>Sembelihan berkala setiap minggu, dan boleh custom tarikh sembelihan untuk dapatkan tarikh sunnah (hari ke-7, hari ke-14).


Untuk tempahan dan pertanyaan Pakej Aqiqah Online 2021



Daftar Aqiqah Online 2021 - 3 Langkah Penyertaan

Untuk makluman semua bagi  Daftar Aqiqah Online  bolehlah ikut 3 langkah mudah semasa hendak mendaftar.

1.  Isi maklumat peserta dan alamat penghantaran sijil dan seterusnya buat bayaran melalui sistem bayaran online banking yang disediakan.


2.  Ibadah aqiqah dibuat setiap hari iaitu Isnin hingga Ahad. 


3.  Video akan dihantar selepas 2 hari berkerja dari hari sembelih dan sijil dalam 3 minggu (dijangka akan ada kelewatan penghantaran di pihak courier sepanjang PKP).




Untuk keterangan lanjut berkenaan Pakej Aqiqah Centre




WEBSITE

INSTAGRAM



#aqiqahcentredotcom
#pakejaqiqahonline2021
#sijilkayu #sijilaqiqah #aqiqahqurbanonline
#aqiqahanak 
#aqiqahmekah  #pakejaqiqahmurah

18 ulasan:

  1. Terima kasih sharing pakej aqiqah di Mekah. Saya pun tak pernah buat dan tiada pengalaman, tak sangka harga dia semurah itu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Skrg ada promosi harga pun murah dan aqiqah dilakukan di Mekah

      Padam
  2. Senang pulak akikah online ni. Comelnya baby. Bab dapat sijil kayu tu unik sangat. Nasib la anak dah pun sis buat akikah masa dia 3 bulan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setiap aqiqah yv telah selesai akan diberikan sijil dan video bukti sembelihan

      Padam
  3. This is a good service from Aqiqah Centre. I’m happy that they are doing this. Thank you for sharing this information with me.

    BalasPadam
  4. Mudah bila ada akikah online ni. Nak buat akikah takyah susah2 dah.. Semua dh diuruskan. Kita tinggal bayar je.

    BalasPadam
  5. Setiap tahun ada join dgn adik beradik buat akikah online ni. Kongsi2 ringan sikit nk buat. Then pihak sana sedekahkan terus.

    BalasPadam
  6. Hari tu kawan Rawlins pun ada share pasal pakej aqiqah nie sebab dia nak buat untuk family dia. Rawlins suka sebab ianya berbaloi dan dapat plak sijil kayu kan.

    BalasPadam
  7. Sangat mudah adanya aqiqah centre ni, Saya pun ada guna khidmat mereka juga.. dan kawankawan pun ramai amik dengannya... janji niat dan hajat dah selesai..

    BalasPadam
  8. Cantik sijil kayu dia. Mudah urusan nak buat aqiqah anak dengan adanya aqiqah centre ni

    BalasPadam
  9. Senang tempah atas talian jer.. nanti boleh usha lg kebetulan mmg tgh mencari

    BalasPadam
  10. wah siap dapat sijil ukiran kayu. unik sangat ni. boleh buat kenangan dan bukti anak dah akikah dan sudah tercapai tuntutan agama

    BalasPadam
  11. Pertama kali dengar perkhidmatan sebegini. Memang unik dan menarik sijil kayu tu. Bagus juga ada video, kalau tak bimbang takut ditipu.

    BalasPadam
  12. First time dengar about this ya.. Menarik dan sangat memudahkan. Siap ada sijil walaupun buat online jer..

    BalasPadam
  13. Tak silap saya ramai artis yang buat aqiqah dengan Aqiqah Centre nih. Yang menariknya diorang rakam video dari awal sampai sembelih dan disebut namanya. Allahu rasa best sangat kan...rasa macam nak buat aqiqah untuk diri sendiri pulak .....

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah ada tempahan online lagi senang kan..dpt pulak sijil..

    BalasPadam
  15. Wahhh cantik sijil ukiran kau tu. Menarik!! Terima kasih sharing pakej aqiqah ni. Nina pun baru tahu. Okay juga ada macam ni. Harga pun berbaloi.

    BalasPadam

Thak You For Your Comment