Domino's Everyday Value menjimatkan poket anda dengan nilai tawaran yang dapat memenuhi keperluan semua - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Isnin, 30 November 2020

Domino's Everyday Value menjimatkan poket anda dengan nilai tawaran yang dapat memenuhi keperluan semua

 

Dalam keadaan masa kita menghadapi perjalanan normal baru yang terpaksa kita lalui dan belum pernah terjadi sebelumnya akan diri kita sekeluarga dan tidak terfikir kini kita laluinya setiap hari. Dengan pelbagai cabaran harian dan untuk menyesuaikan diri dengan masalah kewangan yang memangnya kita terpaksa terima hakikatnya. Pengguna kini semakin berhati-hati dengan perbelanjaan harian mereka dan Domino's benar-benar memahami perkara ini.

Domino's memahami akan situasi tersebut dan dalam usaha yang konsisten dan berterusan untuk menawarkan penjimatan dan tawaran nilai yang luar biasa kepada pelanggan, syarikat penghantaran pizza nombor satu di dunia terus melampaui jangkaan dengan memperluas dompet pengguna dengan "Everday Value" khasnya, yang diciptakan untuk memberikan nilai terbaik ketika pizza dipesan  melalui penghantaran atau takes-aways. Kempen ini dapat memberikan pelbagai tawaran nilai hebat untuk pelanggan setianya dengan pizza sedap yang bernilai setiap sen, dari produk hingga perkhidmatan yang ditawarkan untuk pelanggannya.

"Everyday Value” menunjukkan usaha Domino bukan hanya untuk meringankan beban kewangan pelanggannya ketika melalui masa-masa yang sukar dan mencabar ini, tetapi juga untuk menawarkan keselamatan dan kemudahan kepada pelanggannya.  Kepentingan "Everyday Value" promosi ini menawarkan pizza dengan harga serendah RM5 untuk personal pizza dan potongan 50% untuk Regular, Large dan Xtra Large dengan perkhidmatan take-away yang lancar, Pandu Ambil,  dan rasai pengalaman Kitchen-to-car take-away ke kereta yang mana lebih memberi keselesaan dan dapat menjimatkan masa pelanggan untuk mencari tempat letak kereta ketika menerima pesanan take-away mereka.

Oleh kerana kita dalam situasi COVID-19, permintaan dalam perkhidmatan penghantaran makanan semakin mendapat permintaan tinggi.  Walaupun banyak pengguna diminta untuk membayar delivery fees ketika penghantaran makanan, Domino's sebagai pelopor dalam perkhidmatan penghantaran mendorong penggunanya untuk memanfaatkan perkhidmatan penghantaran PERCUMA yang seterusnya, meningkatkan nilai simpanan pengguna, di samping nilai makanan  sendiri.  Dalam versi 'Buy 1 Free 2' versi yang diperluas, Domino kini menyediakan pelanggan "more for free", di mana lebih banyak pilihan item percuma tersedia untuk dipilih oleh pelanggan dengan Penghantaran Hubungi PERCUMA dan Zero Contsct Delivery dalam 30 minit  jaminan penghantaran.


Pelanggan mempunyai kebebasan untuk memilih 2 item percuma dari pelbagai pilihan seperti bread sites, Crazy Chicken Crunchies, Chocolate Lava Cake, Banana Kaya dessert dan regular pizza, disesuaikan khas untuk semua kombo dengan setiap pembelian satu Regular,  Large Piza atau Xtra Large pizza baik dari set ‘Me, Myself & I’, ‘Aku & Dia’ set atau ‘Geng’ memberikan pelanggan kemudahan dan nilai untuk berkongsi dengan rakan dan keluarga sepanjang hari

Linda Hassan, Ketua Pegawai Pemasaran Kumpulan, Domino's Pizza Malaysia dan Singapura berkata, "Di Domino's, kami tetap setia pada janji jenama kami tentang 'It’s All About You', dan kami bermaksud janji kami melalui perjanjian kami yang tiada tandingannya.  Selama bertahun-tahun kami terus menerus melancarkan pelbagai tawaran nilai untuk wang untuk pelanggan kami dan setiap kali kami melakukannya, kami menjadikannya lebih baik bagi mereka.  Kali ini, bukan sahaja tawaran yang berpatutan setiap hari, ia juga memenuhi keperluan penghantaran secara PERCUMA kepada pelanggan dan juga tersedia melalui perkhidmatan revolutionary Pandu Ambil Take-Away". 


"Kempen "Everyday Value" adalah atas usaha berterusan dan kesedaran dari kami, lebih-lebih lagi ketika melihat keadaan yang dihadapi sekarang.  Perasaan kami memberi perhatian kepada semua orang yang mempunyai masalah kewangan dan kami berharap penjimatan wang yang kami tawarkan melalui tawaran kami akan memberi pilihan kepada mereka untuk terus menikmati perkara yang mereka hargai dalam hidup.  Walaupun terdapat penjimatan wang yang jelas melalui “Everyday Value”, yang merangkumi Ringgit untuk pengguna kami, namun penjimatan juga meliputi simpanan dari segi nilai untuk wang melalui perkhidmatan penghantaran percuma kami.  Kami faham bahawa pengguna ingin mempunyai lebih banyak penjimatan wang poket mereka, bersama dengan masa, usaha dan bebas ketika memilih Domino's, ”tambah Linda.

Kami menyedari bahawa nilai makanan yang baik adalah penting kerana ia adalah sebahagian daripada keputusan harian.  Kami menerimanya berdasarkan pelbagai elemen nilai yang kami tawarkan - baik dengan potongan beberapa Ringgit atau waktu tambahan untuk menghabiskan waktu bersama anak-anak, dari berhadapan dengan tekanan berada di dapur.  Pelanggan boleh yakin, bahawa mereka pasti dapat Domino's untuk memberikan tawaran yang tidak hanya akan menjimatkan dompet mereka, tetapi perkhidmatan yang memberikan kemudahan dan keselamatan memastikan kesejahteraan semua," ucap Linda.


Domino's memberi jaminan bahawa keselamatan adalah sebahagian kepada pelanggannya dan mengikut standard kebersihan dan keselamatan tertinggi di seluruh operasinya.  Semua pizza di restorannya oven-baked pada suhu 235 darjah Celsius oleh Domino's sendiri dan terus dari oven ke dalam kotak pizza dengan Zero-Hand Contact.  Selain itu, penggunaan sarung tangan oleh kru dapur adalah diwajibkan  sepanjang penyediaan makanan tersebut.  Bersama dengan langkah keselamatan yang ketat, Tamper-Evident Seal diletakkan di semua kotak pizza dan penutup roti serta beg foil, memberikan ketenangan kepada pelanggan sambil meyakinkan mereka mengenai aspek kebersihan dari penyediaan produknya.  Bukan hanya itu, perkhidmatan penghantaran PERCUMA oleh rider Domino's sendiri yang terlatih.



Domino's "Everyday Value" akan bermula di seluruh negara mulai sekarang dan seterusnya.  Ingin mendapatkan lebih banyak tawaran hebat untuk menikmati keinginan anda?  Ikuti perkembangan lanjut Domino's untuk tawaran tambahan yang ditetapkan dalam beberapa minggu akan datang! 

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Domino's Pizza Malaysia dan promosi berterusannya, layari : http://www.dominos.com.my/




#dominosmy   #dominoseverydayvalue  #valueforpocket




14 ulasan:

  1. tengok entry ni baru sedar dah lama rupanya tak makan dominos pizza....mahu malam ni order jugak ....semua pizza dominos saya suka termasuk kaya banana tu. Makan pulak panas2 ada teh o panas atau kopi o panas..ayohhh heaven sangat

    BalasPadam
  2. Sedapnya.. saya mmg peminat dominos. Sekarang ada offer lagi berbaloi harga dier

    BalasPadam
  3. Saya mmg suka dominos sbb new york crust dia tu. Tak sama dgn brand2 pizza lain. Tp dh lama tk makan. Ada promo ni, boleh la cuba lg.

    BalasPadam
  4. Baru kelmari ritu makan pizza dominos ni, memang tak putus-putus dia punya offer kan Kak.. jimat snagat...

    BalasPadam
  5. Dominos memang awesome bab2 buat deals ni.. So berbaloi n extra jimat lorh..

    BalasPadam
  6. Satu tawaran yg nenarik kan beli satu percuma dua hole makan ramai2.

    BalasPadam
  7. Lamanyaaa saya tak makan pizza. Tgk entry kak limah ni terus rasa nak makan pizza so leh la serbu dominos pizza hari ni

    BalasPadam
  8. I'm craving for pizza now. Dominos is one of my favourite place for pizza. Maybe esok i pergi sana

    BalasPadam
  9. Wow best nye these promotion I can't wait to try it out! I'm a domino's fans love their food.

    BalasPadam
  10. Suka makan dominos. Sedap dan jimat. Ada promosi ni nak repeat lagilah

    BalasPadam
  11. Akakkk... Kita Memang suka domino's. Selalu tunggu happy Tuesday RM3.90 tapi sekarang every day pun murah! Hanya RM5
    Jommmm borong domino's kak!

    BalasPadam
  12. yeah!! I always love Dominos of its value promo, time to order again to ease my pizza cravings :D
    cheers, siennylovesdrawing

    BalasPadam
  13. Sedapnyaaa..
    Dah lama tak makan dominos.
    Mujur kat Mersing ni ada buka cawangan.
    Nanti nak terjah juga la..

    BalasPadam
  14. Oh yess! i like Domino's Pizza promos also, so worth it and so many choices.

    BalasPadam

Thak You For Your Comment