ANGRY BIRDS SPLASH WATER WORLD PERTAMA DI DUNIA AKAN BERADA DI MALAYSIA - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 16 Oktober 2019

ANGRY BIRDS SPLASH WATER WORLD PERTAMA DI DUNIA AKAN BERADA DI MALAYSIA


Kalau sebut pasal Angry Birds tentu semua orang dah tau betapa femousnya Angry Birds terutamanya kanak-kanak yang duk tergila-gilakan permainan gamesnya dan macam-macam lagi. Kini Angry Birds datang kembali sempena dengan sambutan ulang tahun Angry Birds ke 10, Rovio Entertainment, syarikat dari Finland telah bekerjasama dengan penganjur One Universal Production Sdn Bhd (UOP) kepada rakyat Malaysia bersama-sama mengembara sambil bergembira bersama family melalui Angry Birds Splash Water Worlds pertama di dunia yang akan berada di Malaysia.


Alvin Lee - Director One Universal Production 

Anurag Sachdeva

The Angry Birds Splash Water World akan berada di SP Setia, Setia Ecohill, Semenyih sepanjang musim cuti persekolahan 2019 tidak lama lagi...wah...tentu happeningkan? and tentu korang semua tidak sabar menunggunya. Di majlis tandantangan perjanjian antara kedua-dua syarikat tersebut berkonsepkan Taman Tema Air Angry Birds ini merupakan sebahagian daripada kempen 'Visit Truly Asia Malaysia 2020'. Tema air Inflasi mudah alih Angry Birds ni akan bermula di Kuala Lumpur dan seluruh Asia.


Angry Birds Splash Water World akan beroperasi pada tarikh tertentu selama 2 bulan bermula dari 22 November 2019 dan berakhir 5 Januari 2020 dan hanya 2,000 tiket akan dijual untuk pengunjung setiap hari. Di samping itu kanak-kanak tentu happy akan dapat bertemu dengan watak-watak utama kegilaan kanak-kanak termasuk Red, Chuck, Bom, Terence, Eagle Mighty dan Hatchlings serta bersama berpuluh-puluh elemen Angry Birds yang lain. Terdapat juga perarakan watak-watak utama Angry Birds, sesi ramah mesra bersama peminat dan pelbagai aktiviti menari untuk menghiburkan orang ramai.


Taman Tema Air Angry Birds dilengkapi ciri-ciri:

  • Angry Birds Water Slides - Gelongsor yang tertinggi berketinggian 12 meter
  • Angry Birds Parades
  • Bomb SSmack Down
  • Mighty Eagle Water Twist
  • Hatchling Play Pool
  • Birds House Rocket Ride
  • Chuck Supershot



Untuk maklumat lanjut dan pembelian tiket
layari:

WEBSITE

4 ulasan:

  1. Wow ada water world angry birds.. Bestnya

    BalasPadam
  2. Wahh kalau anak ena ni mesti suka. Hehe.

    BalasPadam
  3. Bestnya...bukan ank ja suka ni, mama dia pun lebih2 lg suka kak..

    BalasPadam
  4. wah best yer. nnt nak bawa anak2 ke sana

    BalasPadam

Thak You For Your Comment