SASARAN MOMENTUM INTERNET NAK TARIK PELANGGAN DI PELANCARAN ROKET PEMASARAN MOMENTUM 2019 - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Jumaat, 24 Mei 2019

SASARAN MOMENTUM INTERNET NAK TARIK PELANGGAN DI PELANCARAN ROKET PEMASARAN MOMENTUM 2019

 

NAK TARIK PELANGGAN - Dah lama menjadi usahawan tapi masih belum mencapai target yang diingini, dah ada produk dan melabur ribu-ribuan namun masih belum berjaya dan semakin menurun serta kurang pelanggan. Zaman semakin berubah dan begitu juga dalam perniagaan yang semakin beraleh ke dunia teknologi, semuanya sudah berubah dengan hanya di hujung jari. Jika hendak berjaya menjadi usahawan maka trend pemasaran dan pembelian pengguna juga telah berubah dengan menggunakan platform online untuk memastikan bisnes mereka terus meningkat  dan kekal releven dalam pasaran.


Justeru itu, Ketua Pegawai Eksekutif Momentum Internet Sdn. Bhd. Najib Asaddok yang terkenal sebagai Pakar Pemasaran Online di kalangan usahawan tempatan kini melancarkan Kempen Pemasaran Momentum dan akan membantu 50,000 usahawan terutamanya mereka yang mempunyai perniagaan supaya dapat memahami ilmu pemasaran online dan dapat menarik ramai pelanggan. Objektif utama kempen ini adalah untuk membantu para usahawan memahami strategi bagaimana memasarkan produk atau perkhidmatan mereka secara online menarik ramai pelanggan dan meningkatkan jualan dan bisnes mereka. Menarik kan?

Najib Asaddok
"Ramai lagi usahawan yang masih belum gunakan PEMASARAN ONLINE sedangkan cara ini boleh bantu mempercepatkan perkembangan bisnes mereka. Dengan Formula Online Rocket Marketing kami, kempen pemasaran merekan akan lebih berkesan , jenama mereka akan lebih dikenalidan jualan mereka akan meningkat berkali ganda."
"Menurut laporan Hootsuite yang terkini, seramai 24 juta rakyat Malaysia online setiap hari. Ini adalah satu peluang besar patut besar yang patut usahawan rebut dalam usaha memperkenalkan produk atau perkhidmatan mereka," kata Najib dalam satu sidang media khas Pelancaran Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan.
Perasmian Pelancaran  Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan yang diadakan di Hotel Holiday Vila pada 23 May 2019 lepas adalah untuk membantu seramai 50,000 usahawan di Malaysia untuk membina bisnes dan menaikkan jualan mereka melalui Siri Kelas Roket Pemasaran Momentum yang ditawarkan pada yuran RM1 sahaja. Menurut Najib Asaddok angka 50,000 dipilih bersempena dengan lang Tahun ke 5 Momentum Internet Sd, Bhd.




Untuk makluman sasaran Momentum Internet adalah untuk golongan yang telah menjalankan perniagaan yang mana mereka terdiri daripada Usahawan , Pemilik Bisnes, Pengasas Produk, Jurujual, Stokis dan Ejen Jualan. Selain itu mereka juga menfokuskan 5 jenis industri untuk dibantu seperti Fesyen, Makanan, Kesihatan, Kecantikan dan Perkhidmatan. Sejak tahun 2015 Momentum Internet telah membantu lebih 38,000 usahawan di seluruh negara melalui siri kelas dan seminar dan lebih 20% telah mereka bantu melalui kelas lanjutan.


Untuk pengetahuan semua, Najib Asadook, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Momentem Internet Sdn Bhd juga seorang usahawan internet sejak 2009, trainer dan penceramah, penulis buku motivasi dan pemasaran Roket Emel, Roket Bisnes, Momentum Bisnes, Roket Pemasaran Momentum dan 4 Turbo Copywriting serta berpengalaman dalam dunia jualan sejak 2005 yang membantu kejayaan beliau dalam bisnesnya hari ini.


Kini para usahawan yang mahu mengikuti Kelas Roket Pemasaran Momentum 2019 - Nak Tarik Pelanggan yang ditawarkan pada yuran RM1 sahaja.


JOM KLIK DAN DAFTAR SEGERA



16 ulasan:

  1. such a great launching... it must be a wonderful event to join... great to be a part of internet moving forward drive..

    BalasPadam
  2. Yuran RM1?
    Bagus nie.
    Mencari ilmu untuk meluaskan perniagaan biarlah kena pada pakarnya kan.
    Thanks sharing info begini - insyaAllah boleh dirujuk kelak.

    BalasPadam
  3. Bagus untuk menambah ilmu kalau nak jadi usahawan berjaya. Muda lagi dah pandai buat course macam ni. Salute betul. i suruh cakap kat public sure pengsan.

    BalasPadam
  4. tak sabarnya nak join kelas Najib Asaddok ni, boleh belajar banyak tentang naikkan perniagaan.

    BalasPadam
  5. Semua perkara kena ada guru dan mentor semoga setiap perkara kita lakukan adalah terbaik.

    BalasPadam
  6. siapa nak berniaga boleh sertai seminar ni kan..mana tau boleh berubah, boleh menjadi ushawan berjaya..yuran pun murah je..terbaikla...

    BalasPadam
  7. Menarik perkongsian ini. Info yang berguna untuk bakal usahawan. Penting ni supaya tidak laaa kosong ilmu. Nak berjaya harus ada ilmu. Murah sangat! RM1 jerrr

    BalasPadam
  8. Bestnya dapat join program macam ni. Cx suka sebab dapat naikkan semangat dna momentum dlaam diri untuk terus maju ke hadapan. Ofcourse menjadi keterujaan

    BalasPadam
  9. Bagus ni kelas macam ni. Sangat membantu bisnes untuk berkembang. Yuran rm1? Serius la. Hahahha murah sgt tu

    BalasPadam
  10. Yang nak jadi usahawan elok sangat hadir ke seminar Najib Asaddok ni. Ambil ilmu dia dan praktikkan dalam perniagaan. In shaa Allah maju dan berjaya. Bukan sennag nak dapat ilmu ornag yang berjaya ni kan

    BalasPadam
  11. Wahhh
    Hebat. Kena belajar strategi pemasaran dengan org bijak pndai ni mmg best

    BalasPadam
  12. Good info buat mereka yang berhasrat nak jadi usahawan berjaya. RM1 ? tak percaya tapi....memang kena percaya !

    BalasPadam
  13. Wah best juga kadang update about the new marketing strategies, I pun nak belajar juga la.

    BalasPadam
  14. Sesuai untuk pemuda-pemudi yang nak buat bisnes tapi tiada info. Boleh ambil peluang ni untuk belajar cara dan teknik buat pemasaran.

    BalasPadam
  15. Oh you got to join in too! That's great! Hope with the knowledge you gained from this you can open up, run and market your business way ahead of others.

    BalasPadam
  16. Sgt berguna buat usahawan yg nak tmbah ilmu utk mantapkan lagi perniagaan masing2 kan... Bukan senang nk senang..so dr sini dpt belajar how to improve skill kita

    BalasPadam

Thak You For Your Comment