TAWARAN PROMOSI HEBAT TRAVELOKA SALEABRATION SEMPENA MATTA FAIR 2019 - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Khamis, 7 Mac 2019

TAWARAN PROMOSI HEBAT TRAVELOKA SALEABRATION SEMPENA MATTA FAIR 2019



COMING SOON.....apa dia tu? Berita baik bagi uoll yang suka bercuti bersama family dan merancang untuk travel sama ada di dalam negeri ataupun luar negara. Semestinya uoll akan sibuk mencari harga diskaun yang termurah untuk dapatkan pakej-pakej percutian yang uoll idam-idamkan dengan penerbangan dan hotel yang juga pastinya dengan harga diskaun termurah jugak kan? Jadi sekarang uoll mestilah mahu mencari harga diskaun terbaik ikut bajet uoll dan inilahmasanya uoll dapatkan harga paling jimat dengan Matta Fair Promo.

Korang tentu teruja tak lama lagi Matta Fair  sekali lagi akan kembali untuk rakyat Malaysia setiap tahun bermula dari 16 Mac hingga 18 Mac 2019 di PWTC dan juga orang Pulau Pinang pasti happy Matta Fair di Setia Spice Arena Pulau Pinang bermula 5 Apr hingga 7 April 2019. Seronokkan? Sebab time nillah uoll dah boleh merancang percutian/travel dengan tawaran/promo-promo menarik dan pastinya korang happykan? So selain Matta Fair, sekarang korang bolehlah juga usha-usha, check out Traveloka Saleabration sebabnya banyak tawaran menarik menanti korang dengan harga-harga diskaun, jangan nak citelah tentu murah kow...kow..

Jimat Dengan Traveloka Saleabration


Kalau uoll merancang untuk travel atau bercuti bersama family pastinya uoll mahukan harga diskaun dan jimat dalam merancang bajet uoll, semestinya menerusi Matta Fair Promo uoll akan dapat mencari harga terbaik dan menjimatkan. Untuk makluman uoll jangan lupa mencarinya di laman web Traveloka Tupun uoll boleh download Aplikasi Traveloka untuk mendapatkan tawaran diskaun hebat dan menarik seperti mana ditawarkan di Matta Fair 2019Kempen Traveloka Saleabration 2019 sangat menjimatkan untuk uoll yang dah berhajat untuk travel terutamanya ke luar negara yang pastinya memerlukan bujet yang tinggi jadi masa inilah keputusan bijak yang uoll perlu ambil peluang keemasan untuk mencari dan meninjau tawaran-tawaran diskaun hebat yang disediakan masa kempen tersebut. Bukan senang untuk kita mendapat diskaun kecuali masa Traveloka mengadakan kempen semasa Matta Fair diadakan secara besar-besaran dalam setahun sekali. Oleh itu uoll janganlah membuang masa dan mulalah merancang percutian bersama family tersayang dengan pakej-pakej dan tawaran diskaun yang sangat menarik.

Traveloka All-In-One App

Uoll pastinya mahukan percutian uoll berjalan dengan lancar dan mudah. Jangan risau dengan Aplikasi Traveloka all-in-one membuatkan rancangan percutian uoll terlaksana sebab Traveloka all-in-one app menyediakan tawaran diskaun tambang penerbangan dan juga tempahan hotel secara online serta potongan harga yang pasti buatkan uoll tersenyum lebar. Seri Wangi juga sudah pun muat-naik aplikasi  Traveloka All-In-One ni sebab memang mudah cara gunanya cuma ikut saja langkah-langkah yang diperlukan. Terutamanya ketika menempah tiket penerbangan, destinasi yang kita mahu dan tempahan hotel, pilihlah ikut kemampuan dan semestinya ada tawaran diskaun untuk uoll. 


  
Dengan Traveloka All-in-one app yang uoll boleh downloud melalui sama ada di Google Play atau Apple Store di smartphone uoll bolehlah membuat tempahan penerbangan dan juga hotel serta destinasi pilihan uoll yang amat menjimatkan masa dan saku uoll dengan diskaun potongan yang amat menarik yang ditawarkan oleh Traveloka.

Kempen Traveloka Saleabration


Kempen Traveloka Saleabration 2019 menawarkan harga tiket penerbangan dan penginapan hotel dengan harga yang pastinya menjimatkan. Jadi...jangan tak tau selain Matta Fair, uoll cepat-cepatlah simpan duit dalam tabung sebab nanti kempen Traveloka Saleabration 2019 menyediakan pakej-pakej percutian sama ada di dalam negeri atau luar negara dengan harga yang berpatutan dan berbaloi dengan bajet uoll.


Dengan applikasi mudah-alih Traveloka tersebut uoll dengan mudah dapat membuat tempahan penerbangan dan hotel secara online. Sememangnya Traveloka memberi tawaran diskaun yang sangat menarik melalui promosi yang disediakan untuk uoll. Dengan muat-naik aplikasi tersebut serta daftar percuma uoll sudah boleh meninjau semua kempen-kempen dan pakej serta promosi yang disediakan oleh Traveloka. 

Happykan? sangat mudah dan cepat untu uoll membuat pilihan percutian yang uoll impikan dengan hanya menekan di hujung jari tanpa membuang masa uoll untuk keluar membuat tempahan. Jadi...sempena Traveloka Saleabration 2019 ni...uoll segeralah usha-usha promosi Traveloka, nak bayangkan kalau uoll ke Matta Fair tentu uoll fikirkan nak cari tempat parking, orang pastinya ramai berkunjung dan bersesak pulak. Jadi segeralah intai-intai dan tekan-tekan jari uoll kat laman web Traveloka untuk melihat promosi yang ada. Dengan diskaun terbaik untuk mendapatkan Matta Fair 2019 promo hebat menerusi Traveloka Saleabration. Seri Wangi pun dah mula memuat-naik aplikasi Traveloka untuk tempahan tiket penerbangan dan hotel secara online. My wichslist untuk tahun ni nak travel ke Korea Selatan.

Apa lagi yer? Langkah yang yang uoll perlu buat untuk memilih destinasi yang uoll idamkan dengan memilih tarikh percutian yang uoll dah plan, tempoh lama uoll nak bercuti, kemudian buat tempahan tiket penerbangan bersama hotel penginapan ataupun cuma tiket penerbangan yang uoll hendak dengan hanya satu klik. Mudahkan?

Seri Wangi pun suka menggunakan aplikasi Traveloka ni, amat berbaloi dan menyenangkan serta cepat untuk kita uruskan proses permohonan pembelian tiket penerbangan dan juga hotel penginapan yang boleh kita ekses dalam online sahaja tanpa kos tinggi, relax dan menonton tv sambil tekan-tekan butang aplikasi tersebut.

Bestnya....sebab Seri Wang rasakan menerusi Traveloka Saleabration 2019 adalah langkah terbaik untuk membuat pilihan. Uoll macam mana?Dah rancang dah rancang nak bercuti ke mana? 

14 ulasan:

  1. Great! Traveloka memang terbaik. Sekarang semuanya mudah dah ada dihujung jari sahaja. Banyak pilihan diberikan. Kita cuba review dan pilih. Good one traveloka apps ni untuk kita yang nak holiday 😃 sangat membantu

    BalasPadam
  2. Traveloka ni suka buat promo tau. Nanti terjebak nak pergi bercuti. Dahla memang tengah kumpul duit nak pergi bercuti ni. Boleh la tengok-tengok offer yang ada.

    BalasPadam
  3. saya memang dah install apss traveloka sebab senang nak buat booking flight dan penginapan sekaligus....kadang kawan2 pun minta tolong belikan tiket flight kemana-mana sebab diorang tahu saya guna travelok jer

    BalasPadam
  4. Wahhhh terbaiklah Traveloka. Tak pernah tak buat promosi yang terbaik untuk peminat travel di luar sana. Pasti sesiapa yang femar travel boleh rebut peluang yang ditawarkan ni.

    BalasPadam
  5. Wahhhh traveloka buat promo lagi. Nie yg tak boleh nie. Nanti nak check sendiri n mana lah thu berkenan. Boleh grab. Tak sabarnya nak bercuti lagi.

    BalasPadam
  6. For those who love to travel this promotion done by Traveloka is definitely the one that everyone should not miss. Thanks for sharing.

    BalasPadam
  7. Saya tak pernah cuba lagi gan traveloka ni..katanya bagus n murah. Nanti kalau next travel boleh lah cuba. Tahun ni rasanya mmg tak boleh travel coz anak nak exam

    BalasPadam
  8. Wow that's great! I have heard of traveloka but have not try booking with them before. Anyway going to check out.

    BalasPadam
  9. Eh ada matta fair eh? Tak tahu pun...nanti nak pergi la grab mana2 deal yang berbaloi.

    BalasPadam
  10. Kalau nak plan trip, mmg senang sgt guna traveloka ni. NI siap ada promosi pulak. Best nya! Kena cecepat plan next trip ni.

    BalasPadam
  11. Siapa yg suka travelm mmg wajib ada apps ni. Lebih mudah dan cepat. Paling best sebab dia banyak harga promosi menarik

    BalasPadam
  12. Rawlins memang suka membandingkan harga pakej untuk travelling dan Traveloka adalah salah satu lokasi online yang menjadi pusat rujukan untuk Rawlins

    BalasPadam
  13. MATTA Fair is come back dan semestinya ramai yang akan pergi serbu hehehe kita pun sendiri akan nak cari banyak tempat nak bercuti tahun ni dah tahun depan plan macam tu lah asyik duduk dalam negara jer bosan wakakakaka..

    BalasPadam
  14. Oh I want to go MATTA Fair this weekend. for all the good promotions over there. now might search on Traveloka Saleabration first hehe

    BalasPadam

Thak You For Your Comment