Ginn Fairy Queen Beauty Pageant Korea & Star Brand Awards International Ceremony 2019 Press Confference - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Isnin, 26 November 2018

Ginn Fairy Queen Beauty Pageant Korea & Star Brand Awards International Ceremony 2019 Press Confference



Seri Wangi adalah peminat kopi jadi apabila ada expo yang mengenai kopi iaitu I Love Coffee & Tea Expo yang diadakan setiap tahun untuk pencinta kopi dan expo kopi kali ini diadakan di Mid Valley Convention Centre pada 26 - 28 Okt 2018 yang lalu serta turut memperkenalkan duta mereka iaitu Ginn Fairy Queen Beauty Pageant  (Korea) & Star Brand Awards International. Sepanjang expo tersebut para pengunjung dapat merasai keenakan kopi dan tea serta berpeluang mendapat pelbagai cenderahati, hadiah dan pomosi dan bertemu dengan duta mereka.


Credit foto from Coffee & Tea
Credit foto from Coffee & Tea

Credit foto from Coffee & Tea

Credit foto from Coffee & Tea

Untuk pertama kalinya International Beauty Pageant akan diadakan di Korea pada 25 May 2019 yang mana peserta-peserta  Beauty Pageant adalah dari Malaysia, China (termasuk The SAR of HK) dan juga South Korea. Untuk pengetahuan uoll Korea adalah sebiah negara yang biasanya memperkenalkan bakat-bakat baru dari Asia Tenggara dan jiga Asia Pasifik dalam industi hiburan dan juga kecantikan  iaitu merupakan Korean Wave 2.0 dari "Gentle Nation"





Ginn International yang berpusat di HK juga pernah ke South Korea dan South East Asia untuk bersama dalam arus "K-Treds" dan seterusnya bekerjasama dengan Organisasi Kesenian dan Kebudayaan Korea Selatan.  Ginn International pada tahun 2017 telah bekerjasama dengan Federation of Arts & Culture Organizations of Korea (FACO) melalui perlantikan Founder (Ms Ginnie Lam) sebagai International Ambassador of the Senior Model Association of Korea (under FACO).


Ginn International juga telah mengambil bahagian dengan menganjurkan pelbagai pameran kebudayaan di South Korea dan luar negara pada 2018 dengan tema Hanbok Fashion Runaway Show. Di sidang media tersebut Ginn International betapa komitmennya mereka untuk mempromosikan seni dan budaya sebagai misi mereka dengan mengumumkan International Beauty Pageant Contest untuk memperkenalkan kepada dunia tentang kebudayaan Korea Selatan dengan penuh artistik.


Kredit Foto I Love Coffe & Tea

Ginn International  telah mengumunkan bahawa Star Brand Awards International merupakan inisiatif komersial sepenuhnya bagi jenama Korea Selatan dengan Digital Influencers di Asia Tenngara dan Asia Pasifik dalam aktiviti seperti Expos and Trade Fairs dan untuk makluman uoll Star Brand Awards International Grand Ceremony yang akan diadakan sempena dengan Ginn Fairy Queen International Beauty Pageant Final pada 25 May 2019 di Seoul, South Korea. Ginn International  Series of Press Conference & Participation Call akan direruskan ke Guangzhou, China pada 02 November 2018 dan South Korea pada 13 Disember 2018. 
Sekiranya uoll berminat untuk menjadi influencer Top Ginn International bolehlah uoll layari website berikut : Ginn International untuk pendaftaran dan lain-lain maklumat lanjut. 








21 ulasan:

  1. auu gmbr. tp teko teko tu menarik betul la kak limah. hahahah. macam best kalau dapat buat koleksi. mesti tetamu tertarik

    BalasPadam
  2. Rugi peminat tea and coffee tak ke expo tu kan. Kalau tak boleh cuba rasa coffee tu dan menang hadiah. Good luck pada semua peserta.

    BalasPadam
  3. Bestnya kak halimah.. Eh mereka cari influencer top Ginn international ye.. Kena ada pengetahuan yg luas ni utk menjadi influncer yg sebenarnya..

    BalasPadam
  4. CR pun peminat coffee., 😊
    Cantiknya model2 dia.

    BalasPadam
  5. good to know about this as I didn't know of this til I read it here. She is so pretty and indeed a beauty too, nice beauty pageant you have attended. Love the pics you taken here too.

    BalasPadam
  6. wah cantiknya semua. tak pernah dengar brand coffee tu lepasni boleh la survey hihi

    BalasPadam
  7. Wahhh syiok sangat ada coffee expo. i ni coffee addict kot. tak dapat kopi satu hari rasa tak keruan. huhu Nape mcm xde je expo coffee kat penang ni.

    All the best kat sesiapa yg nak jd Top influencer tu!

    BalasPadam
  8. Bila tengok kak Limah bergambar dengan miss pageant tu memang nampak jauh sangat hehehe tak apa akak kecantikan dari dalam tu yang bagus hehehehe...

    BalasPadam
  9. Cantiknya duta coffea ni mesti coffe pon sedap. Hehehe. Eh btw tak pernah lagi rasa coffee dari korea. Mesti sedap kan. Nak kene cuba ni. huhuhu

    BalasPadam
  10. suka minum kopi juga..ah menarik event dia..siap ada queen beauty tu..siap ada fashion show juga..wah dia cari international inflencer;..siapalah yang bertuah tu ye..

    BalasPadam
  11. Saya pun suka kopi, yay geng! Macam dapat bayang je expo tu mesti harum semerbak dengan bau kopi kan mesti best dan menyegarkan je. Maksudnya ada pelbagai jenis kopi la kan boleh rasa masa expo tu? Wahh peluang sangat untuk coffee lover :)

    BalasPadam
  12. Sedapnya coffee. Tapi tak boleh nak jadi pencinta kopi. Sebab tak tahan bila minum. Tapi still boleh merasa.

    BalasPadam
  13. Best kalau dapat minum coffee. Boleh rasa pelbagai jenis. Tapi saya tak boleh jadi pencinta coffee. Sekadar merasa tu boleh lagi.

    BalasPadam
  14. wah lawanya ratu pegeant ni...saya suka minum kopi tapi first time dengar dekat pelancaran kopi ada ratu cantik..memang terbaik...tengok kopi ni terus teringin nak cuba hehehe

    BalasPadam
  15. Fuhhh cantiknya ratu tu kak. Memang layak la dia jadi ratu. Sebab pakej lengkap. Saya tengok dia aje. Hahahaha. Duta coffee.sudah tentu coffee dia pun sedap.

    BalasPadam
  16. AM bukanlah peminat kopi tapi aroma kopi AM suka bau.. rasa tenang dan mendamaikan.. menarik acara event yang berlangsung.. love it!!

    BalasPadam
  17. Sangat rugi kalau tak minat kopi taw. Ena memang peminat kopi. Kalau tak dapat minum 1hari rasa tak cergas badan ni. Beauty pageant pon minum kopi. Rahsia kebaikan kopi salah satunya nk awet muda.hehe..

    BalasPadam
  18. Sedapnya coffee. Bau je pun da menyelerakan. Qiya suka cappucino, orang kampung panggil kopi susu hehe. Yela kopi tambah susu jadilah kopi susu kan heeee.

    BalasPadam
  19. Kita bukan peminat kopi tapi minum je kadang-kadang tu. Bestnya event ni memang sesuai untuk coffee lover. Duta pun turun padang sekali.

    BalasPadam
  20. Cantik banget tuh sang duta. Abby suka minum kopi tapi kapan ya jadi duta hahaaa...

    BalasPadam

Thak You For Your Comment