MAMAWAY MATERNITY SUPPORT BELT DAPAT MENGURANGKAN SAKIT PINGGANG - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Khamis, 23 Ogos 2018

MAMAWAY MATERNITY SUPPORT BELT DAPAT MENGURANGKAN SAKIT PINGGANG



TAHNIAH Seri Wangi ucapkan kepada menantu (Zaza) Seri Wangi yang kini sedang mengandung 3 bulan dua bersalin tahun depan, bertambahlah cucu Seri Wangi nanti. Dan juga kepada mommy-mommy kat luar sana tahniah juga Seri Wangi ucapkan mrngandung dalam tahum ni...tentu happykan? dan tentu rasa tak sabar nak menunggu baby lahir.

Seri Wangi rasa tentu mommy semua ada masalah semasa kandungan semakin membersar bukan? rasa tidak selesa yang amat sangat membawa kandungan yang makin hari makin membesar dan berat, dan mulalah datang bermacam-macam sakit betul tak? Ada rasa sakit belakang?sakit pinggang?sakit bahagian peha dan bawah perut....? Semua tu Seri Wangi dah rasa macam mana rasanya ketika mengandung. Haaa...ada lagi...tidur pun rasa tak lena sebabnya semasa nak tidur terasa perut sakit, pusing salah, pusing kanan salah apa lagi tidur terlentang...tipulah kalau kata tidur boleh lena kan?

MAMAWAY ERGONOMIC  MATERNITY SUPPORT BELT


Mommy semua jangan risau masalah tu boleh di atas tau...Seri Wangi suggestkan mommy semua mencuba Mamaway Ergonomic Maternity Support Belt yang dapat membantu mommy semua semasa menghadapi masalah ketika hamil.



Mamaway Ergonomic Maternity Support Belt ini telah direkomenkan oleh Austalian obstetricians health professionals and physiotherapist seluruh dunia. Keberkesanan bagi mommy yang memakainya seperti: 

1.  Sakit Pinggang dan tulang belakang -  Kebiasaannya apabila ketika hamil dan kandungan mula membesar pastinya mommy akan merasa sakit-sakit pinggang dan belangkang, dengan memakai Maternity Support Belt ianya dapat mengurang dan melegakan sakit-sakit tersebut.



2.  Mengatasi Masalah Tidur Malam -  Seri Wangi paling stress bila kita nak tidur kan? Memang tak boleh tidur lena sebab apabila kandungan kita makin membesar dan berat pastinya tidak lena kita nak tidur, mengiring ke kira, kejap ke kanan memang tak selesa kadang-kala baby kat dalam bergerak-gerak bukan? Jadi dengan dengan Maternity Support Belt ni juga boleh dipakai sewaktu tidur ianya dapat menampung beban dan meringankan kesakitan dan kegelisahan ketika mommy hendak tidur.

3.   Meringankan Beban Kandungan Yang Semakin Memberat  -  Maternity Support Belt juga dicipta agar dapat menampung bahagian bawah perut mommy yang memberat dan melegakan bahagian belakang pinggang seolah-olah kedua tangan kita menyokong bahagian bawah perut kita naik ke atas.


4.   Fabrik dari Papolis® Deep Sea Squalene Fibers -  Bagi ibu-ibu yang yang mempunyai kulit sensitif dan mengalami kegatalan di bahagian perut, jangan risau kerana Maternity Support Belt tidak mendatangkan kegatalan bagi ibu-ibu yang mempunyai kulit sensitif dan mengalami alahan kulit sebab ianya menggunakan fabrik  Papolis® Deep Sea Squalene Fibers dan tidak panas.
 
  
CARA GUNA MATERNITY SUPPORT BELT







Untuk mendapatkan maklumat lanjut sila
layari:


WEBSITE
 MAMAWAY MATERNITY SUPPORT BELT

FACEBOOK
MAMAWAY MALAYSIA



26 ulasan:

  1. Macam best je maternity support belt ni. Tapi kalau tak pregnant boleh pakai tak kak? Untuk support belakang..

    BalasPadam
  2. eh eh , kakak sulung saya pun tengah mengandug sekarang ni, 3 bulan dah. memang dia ada mengadu sakit pinggang!lupa dah pasal belt ni, boleh info dia lah lepaa ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baguslah tu bila tummy semakin membesar dan berat pasti mula terasa sakit2 kan bila guna bel ni bolehlah kurang sakit tu bila nak berjalan2 dan tidur malam

      Padam
  3. nnt liez nak beli la support belt ni.. buka apa mmg time preggy akan rasa sakit pinggang kan? diakan liez mengandung tahun depan yek.. nak beli support belt tu

    BalasPadam
  4. Great support belt for mummy-to-be. At least it helps to alleviate some aches and pains with the support.

    BalasPadam
  5. Ala...i yg tak pregnant pun sakit pinggang gak ni.Sebab I gemuk sangat kot. huhuhu Boleh pakai tak?

    BalasPadam
  6. nak kena rekemen dekat orang ni tq kak sharing

    BalasPadam
  7. Eh, tak sangka produk macam ni pun ada. Bagusnya, terutama pula kat ibu yang perut besar tapi badan kecil kan.

    BalasPadam
  8. Wahhh...terbaikkk... Nanti kalau leya pregnant, boleh beli mamaway support belt ni...

    BalasPadam
  9. i wear this for myself even im not pregnant as this is really one special design for the back support. i kinda like to use it!

    BalasPadam
  10. Bagus sebab ada belt sebegini. Rasanya bukan untuk preggers sahaja, ramai yang start pakai korset untuk kesihatan dalaman dan tulang belakang kan.

    BalasPadam
  11. Bagus eh belt ni, macam2 sakit boleh atasi.

    BalasPadam
  12. Wahh! Dah ada belt ye sekarang. First time tengok nie

    BalasPadam
  13. Bagusnya ada belt ni, teringat pengalaman mengandung sebelum ni. memang letih nk bawa perut dh hujung2 nk bersalin tu. katanya boleh guna untuk sakit belakang juga ya?

    BalasPadam
  14. Bagusnya belt nu. Biasanya ibu2 mengandung akan mengalami sakit belakang. Bila ada belt mcm ni blhla kurangkan rasa sakit tu

    BalasPadam
  15. Wahhh Seri Wangi nak dapat cucu. Tahniah ya ! Rasanya belt nie sangat sesuai utk semua keadaan. Bukan utk preggers je. Nak beli jugak nanti

    BalasPadam
  16. Wahh bagusnya maternity belt ni. bagus bluntuk tampung bahagian pinggang ibu mengandung. Harga pun ok

    BalasPadam
  17. This looks really comfy, especially when the belly starts growing, it's good to give it some support!

    BalasPadam
  18. Bagus produk ini ya untuk wanita hamil muda. Abby akan rekomendasikan ini kepada reman yang sedang hamil muda dan mengeluh sakit pinggang

    BalasPadam
  19. bagus yer maternity belt ni. Tapi masa 7 tahun lepas, huda tak jumpa plak produk camni, kalau tak mesti beli, sebab memang sakit betul pinggang time pregnant dulu

    BalasPadam
  20. It looks so cool and nice to use especially for pregnant lady! Now I know where to get when I get pregnant in the future, thanks for sharing!

    BalasPadam
  21. Tahniah nak dapat cucu. Bagus ya produk ni memang akan recommend dekat kawan2 yang pregnany di luar sana. Keluhan sakit pingganh x boleh tido malam selalu sangat dengar. harap produk ni dapat ringankan beban.

    BalasPadam
  22. I didn't know that this kind of belt exist. This is very helpful for many new Moms. I think I will grab one for my friend :D

    BalasPadam
  23. wahh i boleh take note la pasal product ni bila i pregnant nanti.

    BalasPadam

Thak You For Your Comment