KHAI BAHAR DENGAN 'BAYANG' - RISES PERFUME - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Ahad, 7 Mei 2017

KHAI BAHAR DENGAN 'BAYANG' - RISES PERFUME






Salam reader tersayang,

Seri Wangi telah menerima jemputan ke pelancaran wangian terbaharu oleh RISES Perfumes 'Bayang' oleh Khai Bahar sebagai dutanya. Limited Edition Perfumes 'Bayang' mempunyai wamgiam umtul lelaki dan wanita. Wangian Edisi Terhad (Limited Edition) edaran RISES Perfumes ini boleh didapati di dalam bentuk 30ml EDP berharga RM90 dan manakala pelbagai wangian eksklusif RISES Perfumes pula berharga RM65 di pasaran tidak lama lagi.




r


Aroma 'Bayang' terhasil daripada inspirasi remaja masa kini dan berdasarkan personaliti Khai Bahar sebagai penyanyi yang semakin berkembang di Malaysia dan juga Indonesia apatah lagi Khai Bahar mempunyai suara yang medua dan pemilihan nama wangian tersebut adalah di atas kejayaan single pertama Khai Bahar sendiri iaitu 'Bayang'. Oleh itu RISES Perfumes telah menerima maklum balas memberangsangkan berdasarkan permintaan dan saranan peminat beliau sendiri di akaun Facebook dan instagram.


Wangian 'Bayang' oleh Khai Bahar sememangnya halal berdasarkan Sijil Pengiktirafan dari Jakim oleh itu peminat-peminat Khai Bahar bolehlah memakainya tanpa was-was kerana wangian ni tidak mengandungi alkohol dan kekal selamat  untuk kulit manusia serta kesesuaian untuk digunakan dalam menunaikan solat serta wangiannya tahan lama. Ketua Pegawai Eksekutif RISES Perfumes, Ahmad Shauqi Abd Wahab menyatakan bahawa untuk menghasilkan wangian halal dan tahan lama, mereka menggunakan tumbuhan Patchouli yang menghasilkan bau yang unik dan eksotik 'Bayang'

MENGENAI RISES

RISES singkatan untuk RichSmart Event & Services, adalah sebuah entiti Korporat yang bertanggungjawab menyediakan perkhidmatan koporat, pengeluaran produk dan penjenamaan wangian peribadi termasuk yang terbaru, 'Bayang' oleh Khai Bahar. RISES membuka peluang kepada usahaan baru yang berminat untuk melibatkan diri dalam insdustri minyak wangi dan maju bersama-sama RISES dan jenama-jenama mereka yang akan datang.





. Sepanjang pelancaran wangian 'Bayang' Khai Bahar sempatlah Seri Wangi berselfie dengan Khai Bahar dan meninjau-ninjau wangian yang dipamerkan di pelanacaran tersebut.












Peminat dan pengguna RISES Perfumes boleh membuat pesanan untuk memiliki 'Bayang' oleh Khai Bahar Edisi Terhad mulai sekarang melalui:







10 ulasan:

  1. I've not heard of Khai or this perfume brand before. However, your post has made me curious enough to make a Google search about both!

    BalasPadam
  2. Congratulations for the successful launch! Which scent is your favorite?

    BalasPadam
  3. Cool launch! Been seeing this around few days ago at one of the mall nearby. Forgotten where but was curious about this fragrance. Good to know its local!

    BalasPadam
  4. Wow the packaging look so nice! Wonder how is it smell like

    BalasPadam
  5. first time hear this fragrance. looks so cool to try

    BalasPadam
  6. The packaging of this perfume looks so manly. I would love to get one for my husband

    BalasPadam

Thak You For Your Comment