BERGEMBIRA DI DREAMWORLD INDOOR PLAYLAND STARLING DAN 101 CITY MALL, PUTRAJAYA - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 24 Mei 2017

BERGEMBIRA DI DREAMWORLD INDOOR PLAYLAND STARLING DAN 101 CITY MALL, PUTRAJAYA

Salam Sayang Adik-Adik Semua,


Adik-adik tentu seronok dan tidak sabar menunggu musimn cuti sekolah nikan? Adik-adik dah tahu ke mana ibu adik-adik hendak bawa berjalan di musim sekolah ini? Haaa...apa kata ajak ibu dan ayah, kakak dan abang adik-adik pergi bermain di satu tempat taman permainan indoor baru? Jom ajak mereka ke Dreamworld Indoor Play Centre di The Starling Mall, Uptown pada 25 Mei 2017 dan juga di lO1 City Mall, Putrajaya. Adik-adik pasti happy kerana di Dreamworld Indoor Playland terdapat banyak tempat-tempat permainan menarik yang sangat mencabar minda dan keupayaan adik-adik.



Dreamworld Playland sangat menarik dan sesuai unuk kanak-kanak di bawah usia 12 rahun untuk mempelajari pelbagai permainan di dalamnya, selain menguji minda, kecerdasan fizikal dan aktif melakukan pelbagai aktiviti-aktiviti yang disediakan seperti permainan motor kanak-kanak, menguji skill dan hiburan untuk mereka dengan bimbingan orang dewasa atau ibubapa.





Untuk makulan ibubapa dan adik-adik semua, keluasan Dreanworld Indoor Playland adalah seluas 6,000 kaki persegi dan jumlah dianggarkan 120 kanak-kanak yang bermain di dalamnya dan juga di Party Room. Wah....tentu adik-adik sangat teruja bila dapat bermain dengan gembira, dapat memanjat, melompat,berlari di setiap permainan yang ada, cantik, warna-warni dan suasana yang mengujakan. Bertemakan theme Snow, pastikan adik-adik dapat bertemu dengan Wallie J, Mascot Eskimo yang peramah dan akan melayan kerenah adik-adik.


Adik-adik semua kalau nak sambut Hari Jadi ajaklah ibubapa buat Party Hari Jadi adik-adik di Dreamworld Indoor Playland. Pelbagai aktiviti yang akan diadakan khas untuk adik-adik agar impian terlaksana. Terdapat pakej party istimewa untuk adik-adik seperti Pakej Penguin RM68 untuk Hari Bekerja atau RM78 untuk hujung minggu. Pakage tersebut termasuk penggunaan Party Room selama 2 jam, permainan kanak-kanak tanpa had, jamuan dan kad jemputan.

Party Pakej di IOI Mall, Putrajaya

Harga tiket masuk di IOI Mall Putrajaya adalah RM45 on weekday an RM55 on weekend per kid (age 2 to 12 years old) dan Kid 2 years old RM20 for weekday dan RM25 for weekend.  Satu tiket masuk membolehkan seorang dewasa menemani mereka dan seorang dewasa dikenakan tambahan RM5 seorang, maximum 4 orang dewasa untuk setiap kanak-kanak.
Party Pakej di Starling
 Harga tiket masuk di Starling Mall adalah RM48 on weekday and RM58 on weekend per kid (age 2 to 12 years old) dan Kid below 2 years old RM25 for weekday dan RM35 for weekend. Dan juga Free 1 Round Animal Ride dan 1 Complimentary per dengan ditemani orang dewasa.

6 Bulan Play Pass

Adik-adik tentu seronok Dreamworl Indoor Playland mengadalan promosi Dreamworld Pass untuk 6 Bulan cash voucher Harijadi adik-adik berjumlah RM288, 20% off on Drop & Shop Services, Jemputan Khas ke Dreamworl Indoor Playland Event dan Free Dreamland Passbook.   Coast keseluruhannya berjumlah RM5,840 tapi adik-adik juga boleh hanya RM288 saja atau memilih Super Saver Pakej RM108 untuk 3 kali entry. Happy sangatkan adik-adik?


Okay...ibu-ibu dan bapa-bapa semua bawalah anak-anak anda berhibur dan bergembira di Dreamworld Indoor Playland tempat yang paling menyejukan jiwa, perasaan dan kecerdasan minda anak-anak anda. 

*PS -  Jangan lupa bawa stokin anda tau...!! 

Keterangan Lanjut:

IOI City Mall
Address: L2-16, Level 2, IOI City Mall,
Lebuh IRC, lOl Resort City,
62502 Putrajaya, Malaysia.
Contact: 012-7029509 (Hazwan)
The Starling Mall
Address: S-202, The Starling Mall,
No.6, Jalan SS 21/37, Damansara Uptown,
47400 Petaling Jaya, Selangor.
Contact: 012-7219509 (Yoong Fui)


Email:  info@dreamworldplayland.com

4 ulasan:

  1. Wahh. Tema macam dalam ais. Sejuk ke kat sini?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya tidaklah sesejuk mcm ais, cuma tema Maskot Eskimo, cuti seklah ni sesuailah bawa anak-anak bermain di sini utk kecerdasan minda dan fizikal.

      Padam
  2. Nice play to visit, can't wait to bring my daugther I think she will love it!

    BalasPadam

Thak You For Your Comment