SAFI Fair Beauty Berry Collagen Minuman Kecantikan Mengandungi Kolagen Marin,Vitamin C dan Beri Acai - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Selasa, 20 November 2018

SAFI Fair Beauty Berry Collagen Minuman Kecantikan Mengandungi Kolagen Marin,Vitamin C dan Beri Acai



BFF Regimen Kecantikan Anda

SAFI adalah jenama No 1 Malaysia dalam penjagaan kulit Halal, kini maju selangkah dengan bangganya melancarkan SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen yang dirumus khas dengan nutris yang diperlukan untuk badan, ianya adalah minuman kecantikan berasaskan kombinasi bahan terpilih seperti Marin terhidrolisis, Peptida Sutera, Vitamin C dan Beri Acai serta manfaat anti-penuaan dan anti-oksidanya yang tinggi.. 




Seri Wangi berkesempatan hadir di Majlis gilang gemilang SAFI FAIR BEAUTY BERRY COLLAGEN DRINK yang diadakan Botanica+Co, Alila, Bangsar pada 12 November 2018. Majlis tersebut dirasmikan oleh Encik Sriram Krishnamuthy, Ketua Eksekutif Wipro Unza (M) Sd, Bhd dan Puan Mahsuri Sulaiman, Pengurus Pemasaran SAFI. SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen diformulasi oleh SERI - SAFI Excellence in Research and Innovation Centre dan dikilangkan oleh pengeluar terkemuka dengan Amalan Pengilangan Baik (GMP), disahkan dengan MesTI, berstatus BioNexus dan diperakui Halal oleh JAKIM.





SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen menggunakan kolagen ikan terhidrolisis (HFC/Hydrolyzed Fish Collagen) dari sumber kolagen ikan berasal dari ikan lautan, HFC yang mempunyai kandungan protein yang tinggi, larut air dan tidak berbau, lebih mudah dicerna dan diserap oleh badan. Kombinasi manfaat nutrisi kecantikan Beri Acai di dalam minuman kecantikan ini bukan sahaja membantu menghasilkan kolagen, tapi ianya juga menjadikan tona kulit lebih cerah dan lebih halus. Ianya sesuai untuk uoll yang berusia 25 tahun ke atas dan 1 bekas  SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen (450g) mengandungi 90,000mg kolagen. Uoll disarankan mengambil 1 sudu (15g) serbuk SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen yang mengandungi 3,000mg kolagen pada sebelah malam 1 - 2 jam sebelum tidur, untuk makluman uoll proses perawatan dan pembentukan sel kulit muka berlaku ketika tidur, lebih berkesan lagi jika uoll menggunakan sebarang produk penjagaan kulit muka SAFI seperti krim malam agar kulit mendapat perawatan dari luar dan dalam semasa tidur.


KANDUNGAN SAFI FAIR BEAUTY 
MINUMAN BERI KOLAGEN



1.   Marine Collagen (Marin Kolagen)

  • Berat Molekul rendah untuk penyerapan mudah
  • Tiada rasa, tiada bau - oleh itu uoll tidak perlu risau tentang bau atau rasa hanyir

2.   Silk Peptide (Peptida Sutera)




  • Kaya dengan asid Amino, protein penting untuk struktur kulit
3.   Acai Berry & Vitamin C





  • Kaya dengan manfaat anti-oksida yang tinggi untuk kulit



SAFI FAIR BEAUTY Minuman Beri Kolagen dipasarkan dalam dua jenis pilihan bekalan - 1 Bekas x 450g (Pek 30 hari) = RM98.10 dan 1 kotal (7 paket) x 15g = RM29.60 yang boleh didapati di pasaraya , rangkaian farmasi dan toko jamu terpilih di Malaysia. Minuman SAFI juga kini boleh dibeli secara online melalui LAZADA Untuk 3 Bulan Pertama.








Untuk Maklumat Lanjut Promosi Terkini SAFI

WEBSITE



FACEBOOK



INSTAGRAM

16 ulasan:

  1. Baru ke ni? Wahh Safi pun dah ada minuman kolagen. Harga pun not bad.

    BalasPadam
  2. Looks like is good. Collagen is good for skin :)

    BalasPadam
  3. wow good to know we can try this brand collagen. I not yet visit the nearest hypermarket so not sure the price. Shall check this when I am going groceries shopping.

    BalasPadam
  4. wahh safi pun ada produk baru kali didatangkan minuman pulak

    BalasPadam
  5. Pentingnya kolagen untuk semua tak kira lelaki perempuan. Yang penting semua yakin produk Safi ini halal dan selamat kan

    BalasPadam
  6. Best tengok semua orang dah try collagen drink.Safi memang terkenal di dunia produk kecantikan.Love to try collagen ni juga.

    BalasPadam
  7. Wow didn't know Safi has collagen as well, must taste really nice, I love anything berries, collagen is really important for woman, must not forget to replenish.

    BalasPadam
  8. SAFI..sapa tak kenal jenama ni kan..dah lama ada dalam pasaran..tahniah dengan pengeluaran produk terbaru

    BalasPadam
  9. Safi Fair Beauty Berry Collagen Drink ni bagus kak. Saya dah minum. Keesokan hari kulit mcm mudah je mekap. Lagi satu saya suka minum air kosong banyak. So Safi ni macam booster utk saya. Hehe. Marine Kolagen tu bagus. Bagus produk ni.

    BalasPadam
  10. Wahh.... Terbaru dari SAFI ya? Produk SaFI memang antara jenama kegemaram Nina. Dah ada kolegen ni teringin nak cuba gak. Yakin dengan produk dari SAFI

    BalasPadam
  11. bagusnya produk ini terutama untuk menganjalkan kulit wajah..bahan ramuan yang digunakan memang terkenal sebagai anti oksida dan ianya bagus untuk kulit muka

    BalasPadam
  12. Cantik packaging Safi Fair Beauty Collagen ni. Banyak khasiat untuk kecantikan kulit. Sure kulit lebih cantik lepas consume produk ni.

    BalasPadam
  13. Wah ada minuman kolagen baru dari Safi lah.. Ramiq yang minum cakap bagus Safi Collagen ni. Dah lama rasanya saya tak minum kolgaen. Kena amalkan juga ni

    BalasPadam
  14. Terkejut br tahu ada safi collegen drink lagi. Pergghhhh makin cantik la Kak Halimah kita ni nanti.. tapi bagus minum colaggen dari awal untuk bantu boost sel kulit

    BalasPadam
  15. wahh... macam2 kan sekarang ni.. sume bende pun nak kene ade collagen.... hahhaa

    BalasPadam
  16. Produk baru ek dari safi. Tahniah safi

    BalasPadam

Thak You For Your Comment