TABLET RESDUNG TOK MELAH DAN SABUN RESDUNG TOK MELAH PRODUK RESDUNG TERBAIK - KEUNGGULAN WANITA

NUFFNANG

A DS NUFFNANG

Ahad, 4 Mac 2018

TABLET RESDUNG TOK MELAH DAN SABUN RESDUNG TOK MELAH PRODUK RESDUNG TERBAIK




PENAWAR RESDUNG VIRAL

Firrst Time dapat tau ada produk untuk resdung, sebelum tu yang Seri Wangi tau kebanyakkannya kalau kita nak ubat resdung guna produk yang terpaksa kita rawatan asap kat muka, lecehlah sikit nak buat rawatan yang macam tukan? Bila Seri Wangi dapat produk Tablet Resdung Tok Melah (TRTM) happylah sangat sebab senang nak makan, kunyah-kunyah atau kemam-kemam macam gula-gula, sebab tulah kalau bagi kat bebudak pasti suka jadi mak-mak tak susah payah nak paksa dorang makan Tablet Resdung ni, rasa dia manis macam makan gula-gula.




MACAM MANA NAK TAU ADA RESDUNG?

Seri Wangi pun sebenarnya tak tau sangat macam mana orang kena resdung, Tapi bila tanya pada orang yang ada resdung barulah tahu, macam Seri Wangi ni pun mungkin ada resdung jugak sebab pagi-pagi selalu bersih, mata memang selalu berair apa lagi kalau pakai contact lens, cuma gatal-gatal kurang sikit tapi kalau makan makanan seafood alergi jugak. Ada beberapa ciri-ciri orang kena resdung:




1.   Hidung selalu berdarah sebab hidung kerap tersumbat, saluran dan rongga hidung menjadi sempit. Hembusan yang kuat boleh menyebabkan hidung berdarah. Jadi kita mesti rawat dengan segera.
2.   Gatal-gatal makan ayam dan seafood
3.   Bersin tak henti-henti dan selsema melelh-leleh
4.  Mata gatal kemerah-merahan
5.  Nafas berbau kahak busuk
6.  Jerawat muka dan badan


KHASIAT TABLET RESDUNG TOK MELAH



Nak tau apa dia khasiat Tablet Resdung Tok Melah?

1.   Menghentikan kegatalan hidung, tekak,telinga, mata dan bada.
2. Menghentikan kekerapan bersin dan melegakan hidung tersumbat.
3.  Meningkatkan prestasi imunisasibadan & sistem pernafasan.
4.  Anti radangserta melegakan selsema
5.  Mencegah serangan asma (lelah)
6.  Mengurangkan kolestrol dan anti toksid
7.  Merawat jerawat di wajah dan badan akibat resdung
8.  Membantu mengurangkan masalah kelemumur berkerak.

Tablet Resdung Tok Melah telah terbukti berkesan seawal 3 hari pengambilannya secara teratur. Produk resdung istimewa yang diformulasikan khas dalam bentuk tablet supaya mesra kanak-kanak yang usia seawal 6 tahun ke atas dan mengandungibahan-bahan semulajadi iaitu Habatussauda, kulit kayu manis, epal, delima, rasberi, kurma, oren dan vitamin C.


BAHAN-BAHAN DALAM TABLE RESDUNG TOK MELAH




INFO TRTM







TESTIMONI DARI PENGGUNA
TABLET RESDUNG TOK MELAH








Bestnya bila dah baca masing-masing punya testimoni betapa berkesan produk TRTM ni, Seri Wangi pun dah beberapa hari makan tablet  TRTM nampaknya memang berkesan sebab dah kurang bersin, biasanya kalau makan udang atau sotong pasti badan Seri Wangi tumbuh bintik-bintik merah tapi bila dah makan tablet ni cepatlah pulak sembuhnya dan kurang menggaru pada kulit tangqan yang senang kena gatal alergi makan seafood yang memanglah sedap sangat, sapa yang tak nak makan bila nampak udang besar-besar yang timbul di permukaan mee udang...haaaa...! Jadi sekarang Aer Wangi dah tak risau lagi bila makan makanan seafood sebab ada Tablet Resdung Tok Melah yang teramatlah berkesan.



SABUN RESDUNG TOK MELAH



Selain Tablet Resdung Tok Melah, ada lagi satu produk keluaran Tok Melah iaitu Sabun Resdung Tok Melah yang juga sangat bagus dan berkesan untuk kulit wajah bagi pengguna yang mengalami gatal-gatal muka, jerawat, bekas parut jerawat, kulit kusam dan juga panau di wajah dan juga jerawat di badan serta miang badan. Bestnya bila Seri Wangi dah guna Sabun Resdung Tok Melah, bukan sabun di muka saja, di badanpun Seri Wangi guna baunya memang bau herba, menyegarkan badan, terasa kulit muka lembut dan licin, lebih-lebih bila badan berpeluh dan berasa miang.

KEBAIKAN SABUN RESDUNG TOK MELAH


Kebaikkan Sabun Resdung Tok Melah:

1.  Mengurangkan masalah kegatalan di muka, hidung dan mata.
2.  Mencerahkan kulit wajah dan melembabkan kulit wajah.
3.  Mengecutkan jerawat 
4.  Mengembalikan kulit wajah ke tona asal
5.  Mengurangkan cela pada kulit wajah
6.  Mencegahkan kedutan dan kulit kusam


BAHAN-BAHAN SEMULAJADI SABUN 
RESDUNG TOK MELA




Bahan-bahan yang terkandung dalam Sabun Resdung Tok Melah ialah Kulit Kayu Manis, Essential Oil, Cengkih dan Ekstrak Kunyit.


TESTIMONI SABUN RESDUNG TOK MELAH








Seri Wangi harap semua sudah faham akan kebaikan dan kegunaan produk resdung Tok Melah iaitu Tablet Resdung dan Sabun Resdung Tok Melah. Sekira ingin tahu tentang produk Resdung dan promosi produk-produk tersebut bolehlah dapatkan maklumat berikut:


Info Lanjut Tentang Produk Tok Melah

Tablet Resdung Tok Melah




Sabun Resdung Tok Melah



10 ulasan:

  1. cik ash pun ada resdung loni duk guna produk resdung daripada jsd alhamdulilah dah beransur2 kurang sikit...

    BalasPadam
  2. Bagusnya ada produk ni sbb tengok kandungannya pun berasaskan bahan2 semulajadi. Jadi tak perlu risau ttg bahan2 kimia yang berbahaya kpd resdung dan juga kulit.

    BalasPadam
  3. Didn't know about this product. Will let more friends know especially those who have health problems.

    BalasPadam
  4. I didn't know sinus had that many symptoms. I thought that I had it during school time but looking at this list, now I think that either it was very mild, or I actually don't have it at all. Good to know that there is an effective solution for sufferers.

    BalasPadam
  5. wahh kita resung dah semakin kronik mcm menarik ja

    BalasPadam
  6. Always gatal2 hidung dan muka , memandangkan ubat resdung dah habis boleh cuba ni

    BalasPadam
  7. This seems very good wor. If I could have this for my mom I believe she would be happy. Thanks for this information - Rach

    BalasPadam
  8. Thanks for sharing these new products and supplements. These are very helpful!

    BalasPadam
  9. Wow seriously this looks like some magic potion to cure sinus! Looks promising to try it as well =)

    BalasPadam
  10. sound promising! I have sinus and I always source for some supplements that helps!

    BalasPadam

Thak You For Your Comment