THYMOS ANTI SINUS/NASAL ALLERGIES SPRAY BAGUS UNTUK YANG MENGALAMI SINUS - KEUNGGULAN WANITA

NUFFNANG

A DS NUFFNANG

Rabu, 7 Februari 2018

THYMOS ANTI SINUS/NASAL ALLERGIES SPRAY BAGUS UNTUK YANG MENGALAMI SINUS




THYMOS Anti Sinus/Nasal produk terbaik untuk pelindung diri dari sebarang virus/kuman yang sentiasa berada di sekeling kita. Di mana-mana kita berada pastinya di situ ada kuman-kuman yang kita tidak nampak dengan mata kasar kita. Baik di rumah mahupun di luar kawasan rumah, jadi kebersihan itu paling utama dititikberatkan dalam kehidupan kita seharian,

Alahan..? Pelbagai alahan yang kita alami seperti resdung, gatal-gatal kulit, radang mata berair, bersin tak tentu masa apalagi sekiranya kita terdedah dengan habuk-habuk di tepi jalan, rumah kita dan di lain-lain tempat. Apatah lagi sekiranya orang itu jenis alergi pada habuk-habuk dan pastinya dia akan sentiasa bersin. Jangan risau Seri Wangi nak sarankan satu produk dari UK iaitu THYMOS Anti Sinus/Nasal Allergies Spray - Self Sanitising Technology yang dapat menyelesaikan masalah orang yang mengalami Sinus. 



Teknologi "Self Sanitizing" (pembersihan automatik) yang telah dipaten ini mengandugi mineral aktif berkualiti tinggi yang menghasilkan ion negative bakterostatik yang menyah fungsikan dan memusnahkan kuman-kuman dan patogen sebelum berpeluang menyerang. Mineral aktif ini akan cass semula secara automatik apabila terdedah kepada udara. Maka sekali semburan boleh tahan 12 jam. 




Adakah Produk THYMOS Anti Sinus/Nasal  Spray?

Yes...selamat!! Seri Wangi katakan selamat kerana ianya tidak mempunyai kandungan alkohol, bebas toksik, tiada kandungan dadah  dan dari bahan-bahan organik dan juga selamat untuk ibu-ibu mengandung, bayi dan permainan bayi apabila kita spray serta dapat melindungi 12 jam.

PENGALAMAN MENGGUNAKAN THYMOS Anti Sinus/Nasal  Spray

Wah....memang berkesan habis!!! Bukan main-main tau...! Seri Wangi bukanlah pesakit resdung tapi bila pagi-pagi rajin juga bersin jadi takutlah juga manalah tau ada resdung, mata pulak berair. Dah seminggu guna THYMOS Anti Sinus/Nasal  Spray alhamdulillah dah semakin kurang. Cara gunanya senang jer...cuma spray jauh sikit ke wajah kita, baju-baju kita yang kita pakai, telepon bimbit, komputer, tandas atau di mana-mana yang kita rasa rasa kurang bersih, agar dijauhi kuman dan bersih. Bila nak tidur malam Seri Wangi spray bilik tidur, bantal-bantal dan tilam...sangat efektif. Happy sangat dapat produk THYMOS Anti Sinus/Nasal. Selain itu jika ada yang ada bayi pun kita boleh spray di ruang tamu, sofa-sofa, kereta mainan bayi, tempat tidur, tilam dan pakaian bayi untuk mengelakkan kuman-kuman di sekeliling kita. Produknya pun kecil molek senang masuk dalam bag bila nak berjalan-jalan dengan bayi dan anak-anak. Oh!! lagi satu jika anda peminat haiwan peliharaan memanglah sangat memerlukan THYMOS Anti Sinus/Nasal  Spray ni bagi yang alergi pada bulu-bulu binatang kesayangan mereka macam kucing ataupun anjing . Mudah jer bila nak gunakannya  cuma spray...spray...spray...macam kita spray perfume.




MANA NAK DAPAT?

Produk THYMOS Anti Sinus/Nasal ada dijual di Guardian Malaysia dengan harga RM69.90. Harga asal RM 75.00. Jadi...apa tunggu lagi dah boleh beli sekarang...!!Terbaik untuk anda yang mengalami Resdung dan alahan.



Untuk Keterangan Lanjut:

https://www.thymosglobal.com/



  

7 ulasan:

  1. LeYa dah menggunakannya dan mengamalkannya. Ternyata memang sangat berkesan. Dengan semburan di mana-mana sahaja yg kita rasakan ada bakteria, kemudian selama 12jam, udara sekeliling akan bersih dan nyaman. Jom jaga kesihatan! Hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye jom jaga kesihatan dari gangguan-gangguan benda2 asing yang kita tak nampak

      Padam
  2. Wah bagus ni. Boleh try. Harap2 pasni bngun pagi hidung dah tak gatal2 lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye bagus senang jer nak guna just spray mcm minyak wangi

      Padam
  3. bagusla. saya pun ada masalah sering bersin.

    BalasPadam
  4. nampak menarik ramai yang hare pasal produk ni kan

    BalasPadam

Thak You For Your Comment