BERRYBRIGHT SUPPLEMEN PENJAGAAN MATA SEMULAJADI - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Khamis, 1 Februari 2018

BERRYBRIGHT SUPPLEMEN PENJAGAAN MATA SEMULAJADI



EYE NOURISHING DRINKS

Pertama kali Seri Wangi mendengar adanya supplemen untuk mata, biasanya hanya tahu supplemen untuk kecantikan jer..tapi sekarang sudah ada supplemen untuk mata. Seri Wangi apalagi memanglah suka bila mendapat tahu adanya supplemen untuk kesihatan mata, almaklumlah Seri Wangi dalam kategori mata rabun, pakai cermin mata tapi bila time keluar rumah, Seri Wangi suka pakai contact lens. Sekarang Seri Wangi dah ada BerryBright untuk penjagaan mata, biasalah bila kita bekerja sepanjang hari di office menghadap komputer dan pakai contact lens, mata akan menjadi letih. BerryBright ni bukannya pil, kapsul atau ubat mata tapi minuman

APA DIA BERRYBRIGHT TU?


Kalau nak tau BerryBright adalah supplemen mata yang berasaskan makanan utuh, dilengkapi dengan nutrisi penting untuk mrlindungi dan mengekalkan kesihatan serta penglihatan mata. Semua orang boleh minum BerryBright ni termasuklah kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke atas.

BerryBright sesuai untuk siapa?

1.     Pengguna contact lens yang utamanya, mata kering dan letih. Seri Wangi salah seorang darinya! Suka pakai contact lens tapi yang biasa jer...yang bercolor-color biru, coklat, kelabu ke Seri Wangi tak berani nak pakai nanti jadi biru hitam mataku heee...

Pengguna Contact Lens

2.   Orang selalu berhadapan dengan skrin komputer, tv dan telefon pintar -  Lutein mampu melindungi retina daripada sinaran biru yang merbahaya (datang daripada telefon pintar, tv,computer dll) yang boleh menyebabkan kerosakan dan mempercepatkan proses penuaan mata. Jadi...elakkan anak-anak kecil dari terus menerus terlalu bermain games di telefon pintar.

Kanak-Kanak yang selalu menghadap TV

3.  Mempunyai lingkaran hitam bawah mata - BerryBright diformulasikan untuk meningkatkan peredaran darah (peredaran mikro) dengan menyingkirkan toksin, mengurangkan pembentukan lingkaran hitam bawah mata dan memberi anda penglihatan yang lebih segar dan jelas.

Lingkaran Mata

NUTRISI DALAM BERRYBRIGHT



Sokongan Nutrisi dan pemakanan untuk kesihatan mata yang lebih baik untuk kesihatan mata kita. Keperluan dan permintaan terhadap Nutrisi dan pemakanan untuk kesihatan mata telah menaik secara dramatikdisebabkan oleh gaya hidup moden kini. Nutrisi dan pemakanan yang lebih baik dapat membantu mengelakkan pelbagai penyakit timbul dab mengekalkan kesihatan mata.

BerryBright mempunyai 2 jenis iaitu BerryBright Original dan BerryBright Stevia.

1.  BerryBright Original -  Mengandungi fruktosa semulajadi, kandungan gula adalah bersamaan dengan setengah biji epal, 38 kolari setiap hidangan dan sesuai untuk semua peringkat umur.



2.  BerryBright Stevia  -  Tidak mengandungi gula tambahan, menggunakan Stevia yang berasaskan tumbuhan sebagai pemanis, 31 kalori setiap hidangan. Diperkayakan dengan antosianin Bilberi Eropah dan Beri Campuran. Sesuai untuk semua peringkat umur. Teetapi disyorkan bagi individu yang ingin mengurangkan gula dan pesakit kencing manis.


3.  Setiap sachet memberikan faedah yang sama dengan memakan 100 buah blackcurrant.  Tinggi kandungan Vitamin C - 500mg per sachet - bersamaan 10 buah oren.

4.    Tanpa pewarna dan pengawet. Sesuai untuk Vegeterian dan juga Halal.

Cara Penyediaan

1.   Sediakan 150ml air bersuhu bilik/air sejuk.
2.   Tambah satu sachet Bright Berry
3.    Kacau, gaul rata dan minum dengan segera untuk mengelakkan pengoksidaan.



BERRYBRIGHT PEMENANG ANUGERAH

Malaysia Health & Wellness Brand Awards 2017
Dianjurkan bersama Sinchew Daily and Life Magazines
Disokong/disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
Pemenang - Kategori "Makanan Kesihatan" (Health Food)


Natural Health Readers' Choice Awards 2017, 2015,2014
Pemenang - "Supplemen Penjagaan Mata Semulajadi
Terbaik" (Best Natural Eye Care Supplement)


Long Life Health & Beauty Awards 2015 & 2014
Pemenang - Kategori "Penjagaan Mata" (Eye Care)



Untuk Maklumat Lanjut BerryBright:



17 ulasan:

  1. Wahhh, best juga minum ni..”)

    Tq kak comment blog wawa..”)

    BalasPadam
  2. Bagus gak produk ni... Menarik jer nampak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak suka minum utk kesihatan mata sbb kak pakai cermin mata and contact lens

      Padam
  3. Semakin berumur ni mata semakin kabur. Mmg patut la cuba produk ni.

    BalasPadam
  4. selamat meminum ye akak... hehe... yg ptg sedap... anak saya pun suka sgt... diorg berebut lak nak minum...

    BalasPadam
  5. Tak tau ade minuman untuk penjagaan mata. First time dengar tapi nampak macam best je.

    BalasPadam
  6. Skrg mmg ramai yg ada masalah mata..penjagaan mata dan suppliment kena diambil... alhamdulillah mata liez masih dlm keadaan ok.. kena jaga pancaindera yg ALLAH SWT kurniakan

    BalasPadam
  7. I always know that berry is good for eyesight! Glad that now we have Berry Bright to help us to provide the nutrient that our eyes need.

    BalasPadam
  8. Berry is always good for the eyesight.
    Nak kena try la...sebab rasa mcm silau naik plak

    BalasPadam
  9. produk ni memang best kan... mesti cantik mata.. shine bright like diamond

    racheal

    BalasPadam
  10. I totally need this supplement cos I face the screen wayyyy too much, too long. I can actually feel my eyes getting very tired, especially at the end of the day. Thanks for the heads up on BerryBright.

    BalasPadam
  11. wahh mcm bst je produk nie..nnt nk try laa..

    BalasPadam

Thak You For Your Comment