KAYLIZ GRANOLA OAT UNTUK KESIHATAN DAN DIET HARIAN - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 31 Januari 2018

KAYLIZ GRANOLA OAT UNTUK KESIHATAN DAN DIET HARIAN



CRUNCHY, DELICIOUS & HEALTHY

First Time Seri Wangi dengar KayLiz Granola Oat yang biasa Seri Wangi tahu oat yang biasa kita beli kat kedai. Tapi...KayLiz Granola Oat rupa-rupanya lain dari yang lain. Bagusnya Kayliz ni adalah diet untuk orang yang ingin kuruskan badan, nak turunkan berat badan pun yer "Granola for Fitness'  elok sangat untuk yang suka berdiet dan mengelak memakan makanan yang berlemak dan berminyak nanti takut badan makin naik tapi dengan makan KayLiza Granola Oat ni dapat menurunlan berat badan dan menambah tenaga.  Seri Wangi sendiri suka makan Kayliz ni sebab ringkas sangat sewaktu bersarapan, just tuang susu segar dan Kayliz Granola Oat ni.

Sebelum pergi kerja kita makan KayLiz oat dulu...

Sejarah KayLiz Granola Oat

Seri Wangi dapat tahu bahawa produk KayLiz Granola Oat adalah produk bumiputra yang dikeluarkan oleh Care Liz Resources dan dikilangkan di Senawang, Negeri Sembilan dan dirumuskan oleh Dr Aishah Solution Sdn Bhd - Pemenang Awards pada 16 Sep 2015.

                                Apa dia KayLiz Granola?


Produk KayLiz Granola Oat adalah terdiri dari bahan-bahan oat yang diadun bersama chia seed, madu dan ubi keledek biru yang mana ubi keledek punyai bahan beta kerotin, menguatkan imun serta lambatkan proses penuaan. 


KANDUNGAN KHASIAT KEYLIZ GRANOLA OAT






OAT   -  Kaya dengan sumber vitamin, zat besi, magnesium, bebas guletin, mineral, kalsium, serat dan juga antioxidants dan komposisi oat yang seimbang dalam diet. Seri Wangi memang suka makan oat lagipun oat boleh turunkan kolestrol kalau rajin mengambilnya dan turunkan berat badan.

Sweet Potato (Ubi Keledek) -  Ubi keledek juga kaya dengan vitamin A (beta-kerotin) dan juga mengandungi vitamin C, mangan, pantothenic acid dan Vitamin B6.

Chia Seed -  Mengandungi Omega 3, fatty acid, protin, kabohaidrat, fiber, antioxidants dan calcium.

Madu -  Dalam produk KayLiz Granola Oat terdapat madu sebagai ganti gula, semestinya madu sangatlah berkhasiat untuk kesihatan kita juga.

Keempat-empat bahan penting yang ada di dalam KayLiz Granola Oat ini amatlah membantu kita dalam menjaga kesihatan selain sedap dimakan dan yang istimewanya ianya KayLiz Oat - Tidak ada bahan pengawet, tiada perisa tiruan, tiada gula tambahan, kurang gula dan bebas kolesterol. Ianya juga amat sesuai untuk semua usia untuk dinikmati sekeluarga ketika bersarapan pagi, minum petang atapun ketika berehat. Harga sepeket KayLiz Granola Oat adalah RM17.90.

Untuk maklumat lanjut layari:



HUBUNGI:

019-6255010





5 ulasan:

Thak You For Your Comment