SHOPPLUS SISTEM ON-THE-GO SENTUHAN E-DAGANG PERTAMA DI MALAYSIA - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Rabu, 9 Ogos 2017

SHOPPLUS SISTEM ON-THE-GO SENTUHAN E-DAGANG PERTAMA DI MALAYSIA



SHOPPLUS memperkenalkan Sistem ON-THE-GO Pertama dilancarkan di Malaysia dengan kepakaran dan produk dari Taiwan di mana memberikan pengalaman kepada rakyat Malaysia untuk membeli-belah secara online dengan masa yang singkat di hujung jari dan berpotensi untuk menjadi sebahagian daripada pasaran e-dagang yang kini semakin berkembang pesat di Malaysia. Majlis Pelancaran Shopplus yang diadakan di Aloft Kuala Lumpur Sentral telah dirasmikan oleh Y.B.Datuk Chua Tee Yong, Timbalan Menteri Industri & Perdagangan Antarabangsa.




Pelancaran Shopplus oleh Y.B.Datuk Chua Tee dan Mr, Cheng Chun Fu
Sistem baru ini membolehkan pengguna menjadi sebahagian daripada industri e-dagang yang semakin berkembang di Malaysia tanpa melabur sejumlah besar masa dan wang di mana pengguna boleh membeli, berkongsi dan mendapat ganjaran dan mata (shop, share & earn) ketika membeli-belah dengan menjadi ahli di Shopplus, lebih ramai rakan-rakan anda yang turut sama menjadi ahli semakin tinggi mata ganjaran yang diperolehi. 




PRESS CONFERENSE


Press Conference dihadiri oleh Mr Cheng Chung Fu, Mr. Solver Huang dan
 Mr John Chu
Di Press Conference yang dihadiri oleh Mr Cheng Chung Fu, Mr. Solver Huang dan Mr John Chu serta para Media untuk mendapatkan beberapa maklumat, penerangan dan soal jawab berkenaan rangkaian perniagaan Shopplus. Untuk makluman semua Shopplus menawarkan sistem kerja "backend" seperti penyimpanan stok, pemasaran, pengiklanan, penghantaran bungkusan dan perkhidmatan pelanggan untuk para usahawan mereka yang hanya perlu berkongsi laman Shopplus.

Shopplus mempunyai enama kategori utama seperti Fesyen, Barangan Digital & Elektronik, Barangan Rumah & Hiasan, Sukan & Riadah, Bayi dan Kanak-Kanak, Produk-Produk Kecantikan dan Automotif, di mana pelbagai jenama terkenal yang memasuki pasaran di Malaysia.

Website Shopplus



 Sebahagian Produk dari Shopplus

Shopplus dengan kerjasama antara Malaysia dan Taiwan yang terbaik di mana Taiwan mempunyai platform e-dagang yang membawa kepakaran mereka ke  Shopplus sementara Malaysia memberi pandangan pasaran tempatan mengenai pemasaran dan runcit.

Malaysia akan dijangka menjadi Zon Perdagangan Bebas Digital e WTP pada masa akan datang dan Shopplus adalah platform pertama memajukan platform runcit dan e-dagang untuk memberi manfaat tiga kali ganda kepada rakyat Malaysia.


Untuk pembaca Seri Wangi semua, untuk mendapatkan tawaran dan ganjaran menarik mulailah menjadi ahli di Shopplus untuk mendapatkan diskaun hebat, contest yang menarik ,mata ganjaran membeli-belah dan pulangan tunai yang berbaloi.

Untuk Keterangan Lanjut bolehlah lawati -

Website   :  ShopPlus  
 Facebook  : Shopplus.my 

Hubungi Tel :  03-61433212

Emel :  service@shopplus.com.my

SELAMAT BERSHOPPING DI SHOPPLUS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment