MERDEKA! MERDEKA! LAZADA BLOGGER CONTEST - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Khamis, 31 Ogos 2017

MERDEKA! MERDEKA! LAZADA BLOGGER CONTEST

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!


Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang ke 60 tahun

Merdeka!Merdeka! Lazada Blogger Contest

Tanggal 31 Ogos setiap tahun Rakyat Malaysia akan menyambut Hari Kemerdekaan yang menjadi kebanggaan rakyat Malaysia khasnya. Hari ini rata-rata Rakyat Malaysia mengibarkan Bendera Malaysia di setiap rumah, kedai, pejabat-pejabat, kereta dan pelbagai lagi untuk menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 60 tahun dengan penuh semangat dan cintakan Negara. Sejak Malaysia mencapai kemerdekaan pada tahun 1957 hingga 2017 dan Perdana Menteri Malaysia saling-berganti bermula dari:

1.    Tahun 1957 Perdana Menteri @1 -  Y.T.M Tunku Abd Rahman Putra   Al-Haj  (Bapa Kemerdekaan) dan (Bapa Malaysia)

 2.  Tahun 1970 Perdana Menteri @2 - Tun Abd Razak bin Datuk      Hussein  (Bapa Pembangunan)

3.   Tahun 1976 Perdana Menteri @3 -  Tun Hussein bin Dato' Onn (Bapa Perpaduan)

4,    Tahun 1981 - 2003 Perdana Menteria @4 - Tun Dr. Mahathir bin Mohamad (Bapa Pemodenan Malaysia.

5.   Tahun 2003 - 2009 Perdana Menteri @5 -  Datuk Seri  Abdullah bin Haji Ahmad Badawi (Bapa Pembangunan Modal Insan).

6,   Tahun 2009 hingga sekarang Perdana Menteri @6 - YAB Dato' Seri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak.  


Oleh itu, sempena menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 60, sukacita dimaklumkan bahawa Lazada telah mengadakan Merdeka! Merdeka! Sale  dengan diskaun hebat sehingga 80% yang berlansung dari 25 - 31 Ogos 2017 di mana terdapat pelbagai barangan menarik dan tawaran hebat yang pastinya menarik perhatian pelanggan Lazada di Merdeka! Merdeka! Sale....Jadi jangan berlengah lagi cepat-cepatlah membeli-belah sementara ada promosi hebat ini.

BLOGGER CONTEST

Khas untuk Blogger semua Lazada juga mengadakan Merdeka! Merdeka! Blogger Contest di mana disediakan beberapa hadiah menarik seperti:

1st Prize: 1 x RM600 LAZADA Shopping Voucher 
 2nd Prize: 2 x RM300 LAZADA Shopping Voucher 
 3rd Prize: 3 x RM200 LAZADA Shopping Voucher 


Jadi...Seri Wangi  pun join sama contest ni, kalau ada rezeki...alhamdulillah. Apa lagi jomlah kita join ramai-ramai contest ini yang bermula dari 21 - 31 Ogos 2017. Antara syarat-syaratnya adalah seperti berikut:

a.    What do you love about being Malaysian? 

Sememangnya Seri Wangi berbangga menjadi Rakyat Malaysia yang setia kepada Bangsa, Agama dan Negara, lebih-lebih lagi dengan kepimpinan Perdana Menteri kita iaitu YAB Dato' Seri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak.  Beliau adalah seorang Perdana Menteri yang sangat bijak, berjiwa rakyat dan sentiasa dapat menangani apa jua masalah yang menimpa Malaysia. Negara kita mempunyai berbilang bangsa, Agama, Budaya, citarasa pelbagai makanan  dan juga saling menghormati antara satu sama lain, kehidupan kita yang sentiasa aman damai dan harmoni, mempunyai teknologi yang semakin pesat berkembang, pembangunan yang semangkin membangun dan moden serta cara hidup yang sentiasa liberal.




Kami Semua Bangga Menjadi Rakyat Malaysia

b.   Your Favorite Brand?

Brand yang paling Seri Wangi sangat-sangat suka dan idam-idamkan yang pertama adalah produk TEFAL sebabnya produk Tefal ini sangatlah berkualiti, tahan lasak dan bergaya serta tahan lama. Cantik pun cantik color merah gitu, Seri Wangi memang sukakan color merah. Brand kedua yang Seri Wangi pilih adalah 

MF Design Furniture kerana semua perabutnya sangat cantik, berkualiti, design yang menarik dan harga berpatutan.


c.   Select two product from Brands that you love!


Super Cook Bundle Set Tefal Super Cook Frypan 20cm, Tefal Super Cook Deep Frypan 24cm & Tefal Super CookWokpan 28cm w/lid with FREE Tefal Master Seal Square Red Food Container 0.8L. Set Tefal ni memang best kalau kita memasak dengan menggunakan Tefal masakan kita terjamin, sedap dan cepat serta berkhasiat. Sekarang set Tefal tengah ada promosi dan dapat free lagi Food Container.

MF Design Katherine 3 Seater L-Shape sofa  

MF Design Katherine 3 Seater L-Shape sofa ni pulak dah lama Seri Wangi mengidam hendak membelinya sesuai sangat dengan ruang tamu rumah Seri Wangi yang ruangnya sederhana saja. Designnya sangat menarik, cantik dan berkualiti, Seri Wangi memang berkenan sangat, lebih-lebih lagi ada promosi. 


Hmmm...berjaya juga Seri Wangi jawab semua soalan yang diberikan untuk Merdeka! Merdeka! Blogger Contest  ini adalah kali kedua Seri Wangi join Lazada contest, menang tak menang semuanya terpulang pada rezeki dan yang pentingnya kita mencuba betul tak? Huuu...joint ni pun dah nak last...! Hari Merdeka you!!!
Jadi jom semua shopping di LAZADA Merdeka Merdeka Sale


MERDEKA!!! MERDEKA!!! MERDEKA!!!


4 ulasan:

  1. Owhh Lazada ada buat blogger contest ya..tak tahu pulak. Ok kalau sempat nanti kita join..:D

    BalasPadam
  2. Woohoo! Selamat Hari Merdeka juga! Selamat berjaya ya! :D

    BalasPadam
  3. Wowww shopping shopping.. jangan tak shopping

    BalasPadam
  4. Semoga murah rezeki! Tefal set kat Lazada tu macam best je. Nak jugak order satu set.

    BalasPadam

Thak You For Your Comment