CELEBRATION VISIBER ANNUAL RECOGNITION 2017 - KEUNGGULAN WANITA LIFESTYLE AUTHOR TRAVEL BLOG

Jumaat, 16 Jun 2017

CELEBRATION VISIBER ANNUAL RECOGNITION 2017


VISIBER ANNUAL RECOGNATION 2017


SALAM RAMADHAN,

Seri Wangi rasa begitu bangga apabila mendapat jemputan dari pihak Visiber untuk hadir di Majlis Penyampian Tahunan kepada pengedar Visiber yang telah mencapai target kecemerlangan mereka pada tahun 2016. Majlis tersebut diadakan secara besar-besaran dan meriah di Level 3 Ballroom, Geno Hotel, Shah Alam pada 10 Jun 2917, Semasa Seri Wangi dan kawan-kawan mendaftar di majlis tersebut kami terlebih dahulu diberi penerangan tentang perjalanan majlis tersebut dan juga daftar di @visiberrecognition2017 untuk Grand Lucky Draw yang berjumlah RM100,000.00 dan pameran produk-produk barangan kemas Visiber.

















Pelancaran App.Visiber57.com

Di samping itu majlis Visiber juga merasmikan pelancaran applikasi terbaru mereka kepada para pengguna telefon pintar dengan cara mendownload app.visiber57.com (B.M, BI & Chinese)oleh Dato' David Hew untuk memudahkan pengedar dan pelanggan mereka mengenal lebih dekat produk-produk Visiber. 





Pelancaran app.visiber57.com


Penyampaian Awards & Recognitions Visiber 2017










Grand Lucky Draw


Grand Lucky Draw yang ini Seri Wangi tertunggu-tunggu selepas selesai penyampaian anugerah Visiber Recognition kepada pengedar mereka seramai 50 orang. Caranya gambar yang kita telah hantar ke Instagram Visiber Recognition 2017 akan dipaparkan di screen...akhirnya....gambar Seri Wangi keluar kat screen tersebut. Wah...happy sangat rezeki Seri Wangi hari tu, biasanya Seri Wangi susah nak dapat cabutan bertuah. Nak tahu hadiah yang Seri Wangi dapat tu harganya dalam RM900+ Terima kasi Seri Wangi ucapkan kepada pihak Visiber kerana sudi menjemput kami dengan layanan mesra.

Goody Bag dan Hadiah Lucky Draw


Qin Bracelet with  17 Ruyi 40cm Gold


Gambar Yang Menang Lucky Draw


PRIOFINGOL 

Lifestyle, Consultation, Articles, Jewelry & Accessories, Home & Living, Food & Travel, Education & Training

website :  PRIOFINGOL

Facebook:  priofingol

Instagram:  @priofingol

VISIBER

Numbers Methodology - A human behavioural study developed -
Analysis on career, relationship, family & health

website:  visiber

Facebook :  visiber

Instagram:   @visiberofficial


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thak You For Your Comment